pa zato sto ce ki srpski vise trebati nego geografija....msm ...u svakoj skoli svih godina ucis srpski,a geos samo 1 ili 2....
Donji video prikazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
Sto bas prirodna geografija.....?Nisi mi jasan.![]()
pa zato sto ce ki srpski vise trebati nego geografija....msm ...u svakoj skoli svih godina ucis srpski,a geos samo 1 ili 2....
Pa ja recimo smatram da ako neko već hoće da probere materijal za gimnaziju od onoga ko to nije, da treba da naprave prijemni sa fizikom, istorijom i (prirodnom) geografijom (onaj deo sa planinama, rekama i tako tim)
naravno da to nije potrebno jer već ima više mesta u gimnazijama nego odličnih đaka
Zato što bi društvena geografija ispitivala isti oblik hmm... akademske inteligencije? kao i istorija. (brojke koje se ne računaju nego uče napamet, i mape država i društvena uređenja i tako to). Fizika bi merila koliko neko ume da se igra brojkama koje se računaju, i onda je potreban još jedan predmet kojim bi se merilo poznavanje onoga što prikazuju prirodnjački dokumentarci
Naravnobiolozi bi sedeli i vrteli palčevima dok se ostali muče da spreme đake za maturu
Inače, smatrram da mali mauturanti i dalje trebaju da polažu srpski jezik i matematiku, ali i još jedan predmet po izboru (nešto što istinski vole).[/B]
Jeste. A svrha prijemnog za gimnaziju bi i bila ta da se tamo upišu đaci koji su sposobni da relativno neoštećene psihe prežive te četiri godine teškog bubanja (zato što je to na kraju krajeva definicija gimnazije, može da kaže ko šta hoće), umesto da se upišu redom sva "dobra deca" i da onda veliki broj njih otpadne usput pre velike mature ili da maturiraju kao dvojkaši.
Tako da bih ja taj strašni prijemni za gimnaziju odvojio od polaganja mature. Polagao bi se u zgradama gimnazija i bilo bi stotinu teških pitanja (kao sa takmičenja) iz svih akademskih predmeta pomešano, pa bi se probralo ko je za gimnaziju. Prepisivanje bi bilo smanjeno ili nikakvo, samim tim što bi nastavnicima u gimnaziji bilo u interesu da od septembra imaju odeljenja koja su sposobna da prate plan i program. A ko hoće da bude npr. kulinarski tehničar ne mora da se muči da bubači za taj prijemni.
Jeste. A svrha prijemnog za gimnaziju bi i bila ta da se tamo upišu đaci koji su sposobni da relativno neoštećene psihe prežive te četiri godine teškog bubanja (zato što je to na kraju krajeva definicija gimnazije, može da kaže ko šta hoće), umesto da se upišu redom sva "dobra deca" i da onda veliki broj njih otpadne usput pre velike mature ili da maturiraju kao dvojkaši.
Tako da bih ja taj strašni prijemni za gimnaziju odvojio od polaganja mature. Polagao bi se u zgradama gimnazija i bilo bi stotinu teških pitanja (kao sa takmičenja) iz svih akademskih predmeta pomešano, pa bi se probralo ko je za gimnaziju. Prepisivanje bi bilo smanjeno ili nikakvo, samim tim što bi nastavnicima u gimnaziji bilo u interesu da od septembra imaju odeljenja koja su sposobna da prate plan i program. A ko hoće da bude npr. kulinarski tehničar ne mora da se muči da bubači za taj prijemni.
Ti si očito završio bubačku gimnaziju. Neoštećeno.![]()
Kako koja gimnazija je sinonim za bubanje.
I bubanje kao takvo nije sinonim ni za inteligenciju, ni za mudrost... I nije nešto što bi se trebalo forsirati u obrazovanju, a kamoli smatrati sinonimom za obrazovanje i obrazovanost.
... sreća, pa se ti ne pitaš.
Jer bi ti to kanda mi pretvorio u selekciju podobnih za doktoriranje, ili lansiranje na Mesec.
"Pa bi se probralo ko je za gimnaziju"...Ko je za gimnaziju? Neki hibridno-hibridni vunderkind, koji je sve enciklopedije i svo znanje sveta progutao sa 14, i stekao pravo da na crvenom tepihu uđe u gimnaziju?
"Odeljenja koja su sposobna da prate plan i program"...Pa sposoban je i maturant dvojkaš, čim ju je završio. Ali, mora da je završi kao "vukodlak", je li?
... sreća, pa se ti ne pitaš.
Što se ljutiš?
Nisam ja izmislio školu tipa gimnazije nego ljudi negde 1850. ili tako neke godine kada je gimnazija bila kao sada bačelor. Ideja je bila da samo krem krema završi gimnaziju, što bi bio pandan podobnima za doktoriranje, ili lansiranje na Mesec. I činjenica je da se bubačenje potencira u gimnaziji (bar dok se ne sete da izmene plan i program; vidiš šta Mago7 kaže da se smatra za normalno gradivo), i činjenica je da ljudi i pored toga žele da upišu gimnaziju iako nisu bubači (zašto? da li žele da se četiri godine muče?). A ćerka moje koleginice ide u odeljenje gde je trećina đaka ponavljala prošli razred i sad ih ima mnogo manje. A i pored toga sam rekao u prvoj poruci da je cela ta stvar teoretska jer ima milion gimnazija sa milion praznih mesta pa primaju ko god je iznad crte (ne mislim da je mnogo mudar izbor da neko sa dvojkama i trojkama iz hemije, biologije i fizike u sedmom i osmom razredu i ukupnim brojem poena 70 upisuje prirodni smer gimnazije).
Dakle, rešenja su da se izmeni plan i program u gimnazijama, a dotle da se ne-bubači savetuju da ne upisuju škole u kojima se bubačenje potencira