M2 i M3 obrazac

titytwistermarko

Početnik
Poruka
33
Ja sam student 4. god i da bih dobio poene za prisustvo na predavanjima potrebno mi je uverenje o zaposlenju.Moji roditelji su napisali kako sam radim kod njih i lupili su pecat mog butika, ali mi na faxu traze M2 i M3 obrazac.Ja nemam pojma sta je to, ali znam da tu ima nekih registarskih brojeva i ko zna sta jos... Da li neko zna kako bih to mogao da resim i da dobijem potrebne bodove?
P.S. Na predavanja nisam isao zbog devojke :)

A da li postoji nesto kao sto je privremeno zaposlenje? :)) (samo za taj period dok su predavanja)
Verovatno ne, ali ipak da pitam...

pa postoji mogucnost zaposlenja na odredjeno, za taj period za koji ti treba, al obrazac M2 mozes podneti retroaktivno unazad 2 meseca...npr sad mozes uraditi prijavu za 15.09.2009.al potrebna ti je neka izjava kojom pravdas razlog kasnjenja...

Ja sam student 4. god i da bih dobio poene za prisustvo na predavanjima potrebno mi je uverenje o zaposlenju.Moji roditelji su napisali kako sam radim kod njih i lupili su pecat mog butika, ali mi na faxu traze M2 i M3 obrazac.Ja nemam pojma sta je to, ali znam da tu ima nekih registarskih brojeva i ko zna sta jos... Da li neko zna kako bih to mogao da resim i da dobijem potrebne bodove?
P.S. Na predavanja nisam isao zbog devojke :)

Neozbiljan si.
I ne treba da dobiješ potpise.
Pa ćeš se sledeći put naučiti pameti.
Inače na M2 i M3 obrazcima moraš imati i pečat socijalnog da bi bilo merodavno da si prijavljen na PIO i samim tim da si zaposlen.;)

Neozbiljan si.
I ne treba da dobiješ potpise.
Pa ćeš se sledeći put naučiti pameti.
Inače na M2 i M3 obrazcima moraš imati i pečat socijalnog da bi bilo merodavno da si prijavljen na PIO i samim tim da si zaposlen.;)

U potpunosti se slazem sa ovim (i prvim i drugim delom).