Koji domen, kod provajdera, sta?

Pozdrav forumasi,

HOcu da postavim svoj wordpress sajt.

Koji domen , i kod kog provajdera da uzmem?
Ili kako to vec ide, da je povoljno, ali opet da vredi, da ne bude bas najlosije?

Ako ciljaš publiku iz celog sveta preporućljivo je uzeti .com ili .net, mada u suštini nije bitno. Najsigurniji za kupovinu su godaddy, namecheap, dynadot, hostgator. Ima tu i drugih ali izbegavaj 1&1.

A sta je ssl ?
Boze koji sam laik -.-

Secure Sockets Layer
Screen_Shot001.jpg
kada vidis ovako zeleno na domenu i https onda znas da je taj domen Siguran i bezbedan i ima SSL :)

To tebi ne treba osim ukoliko ne radis sa $$ - prodajes neki proizvod i vrsis transfer novca na tvom sajtu :)

http://www.mcloud.rs/blog/sta-je-to-ssl-sertifikat-i-zasto-mi-treba

Poslednja izmena:
Ne treba ti :) Obican sajt i blog - forum ... Trebaju ti stranice : About me, Cocntact Us, Privacy Policy, Disclamer, Sitemap i TOS , Da obavestis posetioce da uzimas kolacice i da napises najmanje 50 unikatnih postova ili artikla - Slike koje nisu zasticene od Kopiranja, onda video koji nije zasticen od kopiranja, Linkovi koji ne vode do Vareza iilegalnih sajtova, Svi linkovi da budu ispravni i da vode do pravog izvora.

Ne smes da imas Adult sadrzaj ni piratski :) Lepe Responsive template za mobilne uredjaje i da se tvoj sajt brzo ucitava :D i da imash minimum 50 posetioca dnevno

Onda kad sve to sredis na svom sajtu - prijavis se na Adsense :cool:

Ubaci i Share widget da povecas trafiku i kreiraj neke backlink-ove :)

Poslednja izmena:
Za web sajt je potrebno:

1. domen - Godaddy
2. placeni web server -Godaddy
3. Template - Online besplatne
4. nekoliko stranica. - About me, Cocntact Us, Privacy Policy, Disclamer, Sitemap i TOS
5. Pisanje postova ili Artikla
6. Kategorije
7. FB stranica o tvom sajtu i Twitter
8. Reklamiranje sajta za trafiku

Onda monetizujes sa Adsense :cool:

Poslednja izmena: