Koga znate u Beogradu od poznatih faca?

Znam/znaju me Bajaga i pola njegovih instruktora, Dejana Cukica, Dragana Jelica iz YU, Djordja Davida (ako je on uopste poznat), sve njih iz Zemuna, sto iz kraja sto iz skole (mladje od njih). Iz lokalnih kafea ili iz zgrade znam Sergeja Trifunovica, Sinisu Kovacevica. Sa zemunskog keja i iz (pokojnog) kafea naseg zajednickog drugara znam Dusana Petricica, pokojnog Davida Albaharija i Dragana Jovanovica.

Posto sam nekoliko godina radio u beogradskom javnom preduzecu kao neki rukovodilac upoznao sam dosta poznatih ljudi, bio sam i u njihovim stanovima a cesto su i oni dolazili kod mene u kancelariju (dok im se ne resi problem), pa sam tako upoznao Milenu Dravic i Dragana Nikolica, Branku Petric, Miroljuba Labusa, Radmilu Bakocevic... to je ono sto mi je ostalo u glavi na prvi klik, ipak je proslo skoro 15 godina kako sam napustio tu firmu.

A sa druge strane reke znao sam i poznate profesore sa mog fakulteta, jedan od njih je bio i pokojni Nikola Hajdin (predsednik SANU) kao i Bane Ivkovic, bivseg profesor i politicar, od poznatijih.

Spomenuh negde, a činjenica je za ovu temu:

Upoznah Predraga Koluviju preksinoć čekajuć red u prodavnici. Delovao je zabrinuto, prosto mi se pravdao (možda me zamenio s nekim ?).

Pokušao sam da ga okuražim i da mu kažem da Jovanjicu smatram za državni posao i da državi niko ne može da određuje šta sme a šta ne sme da proizvodi (polazeći od pretpostavke da država proizvodi gomilu ubojnih sredstava i otrova, pa po čemu je onda marihuana gora i opasnija ?)

On mi je na to rekao da je to zabranjeno zakonom ????

Zbunjen čovek, totalno.

Sticajem okolnosti, upoznala sam dosta poznatih osoba, političare, novinare ( ali oni nisu najpoznatiji ), glumce, pisce..

Imaš li neku interesantnu stvar da ispričaš o njima ?

Moj neki daljnji rođak se vratio iz Kanade posle 12 godina, ni jednu stranu reč da zucne ...