iDEA preuzima trgovacki lanac "Tuš" у Србији! - Узбуна хрвати се шире!

A jesili probao nekad vruće čvarke i kožure? Preporučio bih ti i domaće pihtije,manise tih gotovih jela to nije zdrava hrana!

Znam da nije, pa ne jedem gotovo, nego pripremljeno.
To sam jeo kao student, ponekad.
I bilo je dobro.

Ne radi se o tom da bi to trebala biti svakodnevna prehrana, nego
kad se čovjeku ne da nešto da prčka i sl....

Потребно је да се ми изборимо на њиховом тржишту. Нити смо ми Хитлер, нити су они Јевреји па да им бранимо да изађу на наше тржиште.

Капитализам је то Бато!
Ne mozes da se izboris kad bi ti on dete ubio u kolevci...oni mitinzi od jucer bukvalno sve govore.

U Novom Sadu je iDEA definitivno najjeftinija prodavnica,uvek kupujem tamo i baš mi je drago što šire posao! U opšte ne shvatam poentu teme! Da su neki drugi kupili Tuš niko ni reč ne bi rekao a ovako kad kupe braća hrvati odma se digne dreka!
Svako je bolji od one tajkunčine Miškovića!
Tajkun je tajkun,lihvar je lihvar..sve je to gamad od iste sorte.Ono sto je zabrinjavajuce u celoj prici oko Idee jeste nepoznavanje nekih jako bitnih stvari vezane za vlasnika firme i nacin na koji je stekao kapital,te kako je usao u Srbiju.Dobro se zna da iz politickih i verskih razloga najvise, nasa roba nema nikakvu prodju u HR,a mi ih primamo ovde potpuno u nereciprocnom omjeru,kao zbog razvijanja konkurencije i zaposljavanja nezaposlenih.To moze,ali ne i u primeru sa njima.Mora biti realan omjer,jer mi smo ipak vece trziste od njihovog,a kako oni nemaju ovde proizvodnju,onda je pitanje zasto se toliko forsirati kod prodavnica robe siroke potrosnje,kada njihova zarada odlazi zauvek iz zemlje.To je kao prvo.