HITNO POTREBAN SAVET.

Miloss897

Zainteresovan član
Poruka
207
Ovako, molim vas da mi da neko misljenje ukoliko je strucan oko ovih stvari.
Moj slucaj je sledeci. Imam zanimanje koje je trazeno u Australiji, 4 godine radnog iskustva, i polozen IELTS 8.
Problem je sto sam zaposlen bio u vreme dok sam bio student, a kako to u Srbiji ide, nikada nisam bio prijavljen, i vodio sam se kao volonter za inspekciju. Da li bez zvanicnog radnog iskustva imam ikakve sanse za odlazak u Australiju, s obzirom da ne mogu da dokazem da imam radno iskustvo? Hvala puno unapred.

Imam preporuku. Gazda garantuje za mene , i to mi je jedini dokaz da sam radio tamo. Firma je zvanicna i postoji i dalje, tako da nije u pitanju rad u nekoj nepoznatoj firmi. Da li to pomaze, i da li se moze racunati kao radno iskustvo?

Podji do ambasade.
Daće ti formular za useljenje.
Popuniš i predaš, pa ako zadovoljiš..

Dokumenta moraju da budu prevedena
na engleski i overena od neke
prevodilačke agencije.

Ja 1998 bio dobio dozvolu,
pa odustao.
Tada se dobro živelo.
Par drugara (programeri) otišlo.
Svi se brzo snašli.

Najdobitnija kombinacija:
Programer + med.sestra (bračni par)

Poslednja izmena:
Staž se boduje SAMO nakon sticanja kvalifikacije. Koje ti je zanimanje ? Ako imaš sve osmice, ne trebaju ti poeni na staž, ja nisam ni prikazivala staž, jer tu traže dlaku u jajetu. Ali ako imaš makar jednu ocenu 7.5 , a ukupna ocena je 8, ipak dobijaš poene samo za sedmicu .

Znam za to, 8 je minimum za svaki od delova :) Ali poenta je da ne moze dovoljno bodova da se navuce bez radnog iskustva :/ Pazi ja sam diplomirani inz.poljoprivrede, ali u toj sferi nemam iskustva jer sam pre 2 meseca diplomirao. Kao klinac sam ucio zanat za vodoinstalatera i to radio 4 godine, neprijavljen. Sve sto mogu da izvucem je preporuka od bivseg gazde i diploma bozidara adzije stecena u januaru.