Help, please

• Začetnik teme Začetnik teme tuzna
  • Datum pokretanja Datum pokretanja
T

tuzna

Gost
Help,please!
PIII/500.20gb.128, Windows98,Office XP.

Ne znam sta mu je, al ne radi kako treba. Naime, Winamp cesto secka,tj. prekida na par sekundi pa nastavi....Ako sa aktivnim Winampom radim nesto u Wordu ili Exscelu,ponekad potpuno blokira. Pojavi se plavi ekran koji prijavljuje gresku:

A fatal exception OE has occured at
0028:C0078EC9 in VXD
SYME vent (02) + 00003EF1. The current application will be terminated….

Pored toga je znacajno usporio u zadnje vreme pa malopre pokrenuh defragmentaciju diska, medjutim, on odradi 10% pa se resetuje, pa opet odradi 10% pa se opet vrati na pocetak……..Pri tom ni jedna druga aplikacija nije aktivna.
Koji mu je? Dal je losa instalacija u pitanju il je neki hardverski problem? Ja sam prilican laik, pa Vas molim da me savetujete ako neko ima predstavu o tome sta bi moglo biti u pitanju.
:( Unapred zahvalna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tuzna:
Help,please!

Ne znam sta mu je, al ne radi kako treba. Naime, Winamp cesto secka,tj. prekida na par sekundi pa nastavi....
Ako imas Winamp 3 ili 5 seckace i te kako(5 ako se ne podesi kako treba secka i na najnovijim masinama)

tuzna:
Ako sa aktivnim Winampom radim nesto u Wordu ili Exscelu,ponekad potpuno blokira. Pojavi se plavi ekran koji prijavljuje gresku:

Ovo je vec mnogo ja sam imao (i jos uvek je ziv) AMD na 300 Mhz i nikad mu nije smetao kad radim u Word-u ili necem tako, cak sam jedno vreme radio i u AutoCAD-u 2002 (preporuen na 500Mhz) i radio je solidno.
Plavi ekran mise samo jednom pjavio i javio mi je grsku u grafickoj (tj. drajverima za nju)
Probaj da reinstaliras OS i pravilno instaliraj sve drajvere i trebalo bi da bbude OK (ne drzi me za rec ali ja sam tako resio probleM)
tuzna: