Gradjevinski fakultet

user2004

Početnik
Poruka
1
Trenutno sam student druge godine arhitekture na Univerzitetu u Beogradu i planiram da naredne godine završim osnovne studije u predviđenom roku. Tokom studiranja primetila sam da me, pored same arhitekture, posebno zanimaju i tehnički aspekti poput proračuna stanova, instalacija, pa čak i mehanike.
Iako me arhitektura u celini veoma privlači, smatram da bi mi bilo od velike koristi da dodatno proširim znanje i iz oblasti građevinarstva. Moj plan je da upišem master studije arhitekture u Beogradu, a paralelno sa tim da započnem i osnovne studije na Građevinskom fakultetu.
Zanima me koja su moguća zvanja nakon završetka master studija arhitekture, u kombinaciji sa završenim osnovnim studijama arhitekture i građevine, kao i u kojoj meri bi mi diploma i iskustvo sa Građevinskog fakulteta doprineli daljem profesionalnom razvoju.

Oblast: ARHITEKTURA
AKADEMSKE
osnovne (180 ESPB)- inženjer arhitekture- Inž. arh.
osnovne (240 ESPB)- diplomirani inženjer arhitekture
- diplomirani inženjer urbanizma
- Dipl. inž. arh.
- Dipl. inž. urb.
master (180+120=300 ESPB)
(240+60=300 ESPB)
- master inženjer arhitekture
- master inženjer urbanizma
- Mast. inž. arh.
- Mast. inž. urb.
specijalističke (300+60=360 ESPB)- specijalista inženjer arhitekture
- specijalista urbane obnove
- Spec. inž. arh.
- Spec. urb. obnov.
doktorske (300+180=480 ESPB)- doktor nauka - arhitektura- Dr
STRUKOVNE
osnovne (180 ESPB)- strukovni inženjer arhitekture
- strukovni inžinjer unutrašnje arhitekture
- Struk. inž. arh.
- Struk. inž. unutr. arh.
specijalističke (180+60=240 ESPB)- specijalista strukovni inženjer arhitekture- Spec. struk. inž. arh.
master (180+120=300 ESPB)- strukovni master inženjer arhitekture
- Strukovni master inženjer unutrašnje arhitekture
- Struk. mast. inž. arh.
- Struk. mast. inž. unutr. arh.

Oblast: GRAĐEVINSKO INŽENJERSTVO
AKADEMSKE
osnovne (180 ESPB)- inženjer građevinarstva- Inž. građ.