Geni i inteligencija

Znaš šta sam se jednom pitao.
Kad se govori o karmi, pitao sam se, da li je moguče, da se jedni odluče, da za vreme života ono sve loše šta urade, da odmah za vreme života karma im vrati.
A da neki su odlučili, da karma im stiže kasnije i da će se kasnije sa time ubadati.
Zašto?
Zato jer kad čovjek gleda po nekim indicima nekima se zaista brzo vrača loše a nekima uopšte ne.
Priroda nije glupa pa se onda čovjek pita kako sve uvede u balans.
Da... tako je i sa genima. Balans koji funkcioniše...
Timski rad je omogućio da ih bolje razumemo. Tako isto i višu silu sve više znamo iako će uvek biti pitanja na koje ćemo tražiti odgovore...

Karma je nepravda koja pravi nepravdu da bi dva minusa omogućila kakav takav plus - pravdu...
A Istina je tamo negde...

Ko od nas nije božiji klon?
 
Da... tako je i sa genima. Balans koji funkcioniše...
Timski rad je omogućio da ih bolje razumemo. Tako isto i višu silu sve više znamo iako će uvek biti pitanja na koje ćemo tražiti odgovore...

Karma je nepravda koja pravi nepravdu da bi dva minusa omogućila kakav takav plus - pravdu...
A Istina je tamo negde...

Ko od nas nije božiji klon?
Istina je uvjek tu. Ali da je vidiš moraš je znat, šta to je.
Znati istinu ne znači, da sve znaš. Znati istinu znači,biti u njoj i sa time sam si istina. U momentu kad izađeš, znaš da nisi. Možeš slagat u teoriji cijeli svijet ali sebe ne možeš ako imaš svijest istine.
Zato kažem ljudima budite se, jer kad se probudiš ti si istina. Vidiš iluzijo i laži koji neki hoče da sprovedu. Jer nešto je što postoji (istina) a nešto je što ne postoji a čovjek hoče drugome da uvali da bih drugi povjerovao u to kao i u istinu.
Toga je sada mnogo pa zato i mnogo patnje, jer neistina donese patnju a istina daje utjeh.
 
svačija je iako je svako od nas ubeđjen(od reči beda) da je u pravu..
Osim možda onih koji priznaju da ništa ne znaju. I završe u viru samolične neubeđenosti. Lavirint bede i besede. Kad si van lavirinta onda smatraš da nisi ubeđen već slobodan, ali si onda van lavirinta i nikom ne moraš ništa da besediš ili da se bediš...
Ali niko nije izašao iz Lavirinta Života...živ.
 
svačija je iako je svako od nas ubeđjen(od reči beda) da je u pravu..
Osim možda onih koji priznaju da ništa ne znaju. I završe u viru samolične neubeđenosti. Lavirint bede i besede. Kad si van lavirinta onda smatraš da nisi ubeđen već slobodan, ali si onda van lavirinta i nikom ne moraš ništa da besediš ili da se bediš...
Ali niko nije izašao iz Lavirinta Života...živ.
Istina i pravo su potpuno različiti pojmovi.
Istina je to što jesi.
Ne shvataš istine, ne shvataš sebe. Zato misliš, da nitko ne shvata kao i ti ne shvataš.
Ti misliš, da ne znaš a onda za sve druge misliš, da neznamo.
Ja ako nisam dobar u matematici ne znači da nitko nije.
Ako možeš shvatiti, da postojiš. Onda možeš shvatiti, da JESI. Ako jesi onda je to ono što postoji i ti si ŽIVA PRIČA TOGA.
Kao živi priča si tako ŽIVA PRIČA živoj ISTINI.
Pa shvati ako možeš ili nabacuj smajlije ironije još dalje.
 
a nekima uopšte ne.
pa i nije baš tako da im se ne vraća , ili da ih karma , sudbina , šta god da je ne sustigne
postoje dve opcije za povraćaj duga
istoj ličnosti posle reinkarnacije u drugim nekom životu u nekoj drugoj formi
ili
kada sam neke takve povraćaje dugova analizirao , došao sam do zaključka , a što je i napisano u svete knjige napisano , samo se potvrdilo _, da će dug otplatiti neki član te porodice ovi najbližoj liniji i to sve do petog kolena _, analize ove pojave vraćanje duga kod većine porodica pokazale su da neki potomak ni kriv ni dužan otplati duga nekog svog pretka za kojeg možda nema ni pojma
 
Istina i pravo su potpuno različiti pojmovi.
Istina je to što jesi.
Ne shvataš istine, ne shvataš sebe. Zato misliš, da nitko ne shvata kao i ti ne shvataš.
Ti misliš, da ne znaš a onda za sve druge misliš, da neznamo.
Ja ako nisam dobar u matematici ne znači da nitko nije.
Ako možeš shvatiti, da postojiš. Onda možeš shvatiti, da JESI. Ako jesi onda je to ono što postoji i ti si ŽIVA PRIČA TOGA.
Kao živi priča si tako ŽIVA PRIČA živoj ISTINI.
Pa shvati ako možeš ili nabacuj smajlije ironije još dalje.
Pitanje je dal postojiš..

Fizički svet je svet matematike kroz tematike. Nematerijalni svet je pitanje Istine kojoj veruješ i u kojoj ti je sav bed života..
Oni koji su indoktrisani veruju u svoje dogme, oni koji su otvoreni istinu ne doživljavaju kao zatvorenu knjigu, a oni koji znaju da shvataju shvataju samo deo otvorene knjige...

O genima smo vrlo skoro ništa znali do 20. Veka, u 22.veku ćemo znati sve što je potrebno znati iako će se i u 29. Otkrivati nove istine o genima i toj knjižurini Života...

Što više otvaraš to manje shvataš jer ne želiš da je zatvoriš...nikad. kao što niko od nas zdrave pameti ne želi da umre...
 
Postojanje konstantno Balansira.

Ravnoteža je da se ne izađe iz okvira/laba/lavirinta...

Koji je fizičkom svetu ljudskog uma granica neka veoma svetlosno udaljena galaksija u SVE U MIRU...
Nefizičkom, hm, nema odgovora šta je tačno okvir, od ničega(puke frekvencije i vibracije) do viših energija Postojanja...

Kreativnost obiluje duhom koji se izvodi mnogo više iz materijalnog nego nematerijalnog sveta...

Mutanti uma su genetski kodovi kombinovani sa dobijanjem energija, frekvencija i vibracija tokom Trenutka koji označavamo Vremenom Trenutaka...

Da nije Izmereno ne bi bilo Postojano...
 
Zato je najčešći ljudski način da shvati isto to postojanje kao Krug.

Iako je verovatno morzeov kod...

Krug crta krug crta...+ -. - +.

Pošto prekidi su uzbudljiviji od vrteške...
Na tom nekom nad nivou posebno...iako pre prekida nema vrteške a ni pre vrteške prekida...start stop stop start ...

Primer kad se zasitimo nečega mi promenimo..ili kad fizički više ne može nešto da se ponavlja ono pukne ko balon...

Ali crta je nevidljiva ponekada...neznana.
Što ne znači i nepostojana...

Malo ko od nas razume gene kao naučnici koji ih izučavaju kroz život, pa je onda njima zanimljiviji prekid nego vrteška. Za nas je samo vrteška...

Nekad zodijak danas genetika...
 

KOLIKO GENI OCA I MAJKE UTIČU NA RAZVOJ DEČIJEG MOZGA I USPEH U ŠKOLI: Inteligenciju nasleđuje samo od 1 roditelja​

Koliko geni uticu na razvoj dečijeg mozga i inteligenciju mnogi se pitaju, a odgovor je iznenađujuć.
PORODICA
10.05.2023. - 16:10
KOLIKO GENI OCA I MAJKE UTIČU NA RAZVOJ DEČIJEG MOZGA I USPEH U ŠKOLI: Inteligenciju nasleđuje samo od 1 roditelja

Koliko geni uticu na razvoj dečijeg mozga i inteligenciju, Foto: Profimedia


Često u narodu možemo čuti dobro poznatu rečenicu "Genisu čudo!" i zaista je tako. Šta detenasleđuje od ica a što od majke? Koji uticaj imaju geni na razvijanje određenih bolesti? Samo su neka od pitanja koja bud einteresovanje javnosti.

Brojna istraživanja pokazala su da geni imaju veliki uticaj i kada su njihova dostignuća i obrazovanje u pitanju. Međutim, roditeljski geni koji nisu direktno nasleđeni, a ipak su oblikovali nivo obrazovanja roditelja i kasnije uticali na stil života i porodično okruženje koje obezbeđuju svojoj deci, takođe su važni i mogu uticati na to koliko dobro osoba ide u školi i van nje.
Roditelji sa većom genetskom sklonošću učenju mogu imati veći interes za aktivnosti kao što je čitanje koje, zauzvrat, neguju učenje kod njihovog potomstva.

Ovaj koncept – kada geni roditelja utiču na ishode za svoje potomstvo tako što oblikuju okruženje koje im obezbeđuju – naziva se genetsko negovanje. Ona opisuje kako geni roditelja indirektno utiču na karakteristike njihove dece.

Za ovaj rad, istraživači su pregledali i analizirali 12 studija u nekoliko zemalja i koristili metod pod nazivom poligensko bodovanje da bi proučavali uticaj miliona genetskih varijanti na obrazovna postignuća kod skoro 40.000 parova roditelja i dece.
Istraživači su otkrili da je genetsko negovanje imalo upola manji uticaj na uspeh u obrazovanju nego genetsko nasleđe.

Efekti genetskog negovanja obuhvaćeni poligenskim rezultatima u studijama objašnjavaju najmanje 1,2 odsto varijanse u obrazovnim ishodima, dok direktni genetski efekti objašnjavaju najmanje 2,89 odsto varijanse u obrazovnim ishodima.
Istraživači kažu da su nalazi potcenjeni s obzirom na to da poligeni rezultati obuhvataju samo delić naslednosti u obrazovnim ishodima; stvarni genetski efekti bi mogli biti višestruko veći, ali direktni genetski efekti bi verovatno i dalje bili otprilike dvostruko veći od efekata genetskog negovanja.
Vodeći istraživač dr Žan Baptist je istakao: "Otkrili smo da genetska nega ima značajan uticaj na obrazovna postignuća deteta. Efekti su se uglavnom svodili na obrazovanje njihovih roditelja i kako ono utiče na okruženje koje pružaju.Takođe smo otkrili da očevi i majke imaju slične genetske efekte negovanja, što sugeriše da su oba roditelja podjednako važna u oblikovanju i negovanju okruženja pogodnog za učenje mališana".

Prema njegovim rečima ova studija ilustruje koliko je složen odnos između gena i životne sredine. Ona pruža snažne dokaze da je, kao i genetika, životna sredina zaista važna kada govorimo o obrazovanju.
- Ovde su dva aspekta komplementarna. Prvo, nešto od toga zavisi od genetske lutrije, tako da roditelji nemaju potpunu kontrolu i ne zavisi sve od onoga što rade. Međutim, čini se da su važni šta roditelji rade i njihovi izbori. Naši nalazi pokazuju da su socioekonomski status i obrazovanje roditelja verovatno ključni. Zaista je važno razumeti kako se obrazovna dostignuća (godine obrazovanja, najviši stepen) i postignuća (postignuti rezultati i ocene) prenose kroz porodice, i kako bi nam ovo znanje moglo pomoći da prekinemo cikluse nepovoljnosti kroz generacije.
Šta je sa inteligencijom

Majčini geni mogu da odrede koliko će deca biti pametna, dok otac ne utiče na nivo njihove inteligencije, pokazala su istraživanja. Žene imaju veću verovatnoću da prenose gene inteligencije svojoj deci jer se nose na X hromozomu i žene imaju dva takva hromozoma, dok muškarci imaju samo jedan.
Veruje se da je inteligencija među uslovljenim genima koji moraju da potiču od majke, a laboratorijske studije koje su koristile genetski modifikovane miševe, otkrile su da su oni sa dodatnom dozom majčinog gena razvili veće glave i mozgove, ali su imali mala tela. Oni sa dodatnom dozom očevih gena, imali su mali mozak ali veće telo.
Istraživači su identifikovali ćelije koje sadrže samo majčine ili samo očeve gene u šest različitih delova mozga miša koji kontrolišu različite kognitivne funkcije, od navika u ishrani do pamćenja.
Istraživanje jasno pokazuje da genetika nije jedina odrednica inteligencije - procenjuje se da je samo 40 do 60 odsto inteligencije nasledno, ostali deo zavisi od okoline.
izvor Stil/Yumama

Мозак је неуропластичан, усавршавање разних вештина креира нове синапсе. Људи могу уз когнитивну вежбу много да напредују.

Например, ја сам дуго времена свакодневно играо когнитивне игрице, где треба запамтити што више бројева, брзо рачунати итд... И сад , након јаче од пола године идаље запамтим број телефона из прве, да не питам неког опет да диктира.

Могу да запамтим 11 бројева у низу

Интелигенција може да узнапредује. Вежбе за мозак, здрава храна, физичка активност
 

Back
Top