fakulteti :)

obrenovicjelena

Početnik
Poruka
1
treba mi pomoc... zavrsavam srednju turisticku...al za ovaj smer me nista ne privlaci...jer mi jezici ne idu bas od ruke... razmisljala sam da upisem Matematicki...smer Matematika i informatika...al sam cula da profesori ne rade bas najbolje sa djacima...a i ne znam koliko bih se ja snasla na tom smeru jer nisam ja imala mnogo matematike u ovom mom smeru...
isto tako sam razmisljala da upisem za logopeda...ali i to nije nesto sto me bas mnogo privlaci...
pomagajte nekako :)

I ja zavrsavam ovaj smer, samo sto za razliku od tebe planiram da nastavim sa turizmom. Mislim da bi mogla da upises matematiku, samo ako imas dobru osnovu. Posto obe zavrsavamo isti smer, matematika nam je ista, ali ja ne mogu da kazem da nije obimna, bar smo mi dosta radili.
Sto ne razmislis o nekom smeru koji je makar malo vezan za turizam, marketing, ekonomiju? Ne znam koliko si gledala na netu, ali ima raznih smerova, u kojima bi mogla dobro da se snadjes, a da nisu preterano vezani za turizam, jer vec imas predznanje iz srednje skole.

Bilo bi dobro da uradis test profesionalne orijentacije da vidis. mozda ima jos nesto sto te interesuje. Sad ne znam kakva je matematika u turistickoj ali u gimnaziji se dosta uci.
BTW i ja spremam matematiku.

treba mi pomoc... zavrsavam srednju turisticku...al za ovaj smer me nista ne privlaci...jer mi jezici ne idu bas od ruke... razmisljala sam da upisem Matematicki...smer Matematika i informatika...al sam cula da profesori ne rade bas najbolje sa djacima...a i ne znam koliko bih se ja snasla na tom smeru jer nisam ja imala mnogo matematike u ovom mom smeru...
isto tako sam razmisljala da upisem za logopeda...ali i to nije nesto sto me bas mnogo privlaci...
pomagajte nekako :)