exif na fotkama za takmicenje

zabranjeno je skidanje exifa na takmicarskim fotografijama

• Ukupno glasova
    24
  • Anketa je zatvorena .
stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.
Juuuu ja u tom slucaju ne bih ni ucestvovala..Sta cu ja na Mesecu...:lol:

E ,pa onda bi imala prilike da napravis ekskluzivne fotografije Muje, jer bo Muja kuje konja po mesecu........:hahaha::rotf:

- - - - - - - - - -

A za ovo boldovano Ti i Ja ima da popricamo pre nego te stavim u top...:cmok2:

Cccc, vec se tu i topovi pominju. :eek:

Previse Emocija, previse dokazivanja,da je neko u pravu ili nije.:(

Vec sam naglasio, Slike su Vase i slikali ste/smo to, sto je u datom trenutku bilo nama vazno. Ja sam Amater i duduk sam za Digitalnu fotografiju ( a ono nekad je bila umetnost napraviti lepu sliku Crno- bele boje)

Molim lepo , smirite tonove, svako moze imati svoje misljenje, koje se moze uvazavati i moze se ne prihvatati.:kpozdrav:

Razlika izmedju Digitalnih i klasicnih foto aparata.
Pa evo mojih starih aparata sa kojima sam nekada davno Amaterski slike radio za svoje zadovoljstvo, i samo da kazem da sam i slikao svadbe, veselja, rodjendane i tu i tamo dobijao pare za to.........

e sto se mene tice, tada se govorilo da i pored SUPER aparata, moras da imas i .....nesto sto samo pravi fotografi imaju TALENAT a kazu i da je nekad FOTOGRAF bio i zanatlija-majstor.

Sve u svoje vreme.

Uzivajte u fotografisanju sa digitalnim, ono sto vam se ne svidja ,lako se brise........

.ovde se ne prica o photoshopu vec o exifu :dash:

vracamo se na pricu o exifu :)

Ne volim rasprave ...niti bilo kakve polemike ok neceg u sta nisam upucenai u sta se ne razumem!!!
ovde me zanima jedno..tema je bila dali treba da se vidi exif na fotkama za takmicenje..
kada sam se prikljucila ovom pdf..prvo sam procitala pravila...neznajuci sta je efix potrazila sam sta je...
znaci sad znam sta je...neznam da gledam i neznam kako se brise..i potpuno mi je sve jedno dali se vidi ili ne...