Eh, taj shopping...

mozda malo dete ... Ali to je poslednji shoping sa 000 nula iz Atine,doduse to je samo od tog dana kese... Sutradan su pale cipele i hermes kais ... Okacicu slicice.

jooj ja volim shooping ali van Srbije... Ovde odem do xyz i pinko i armani e.store. Bila su strava snizenja tako da sam krzno platila 50% manje a bilo je bas skupo 2300. I tako... Nego opusteno mogu da nosim mango naocare od 20 eur i stvar 10,20 puta skuplju... Bitan je stil. Neko ima novca a oblaci se kao klovn.

Slazem se sa tobom da treba znati prepoznati i kombinovati stvari i da nije uvek rec o brendu i ceni. :)

Ja sam studentkinja i promoterka kad stignem da tako nesto zaradim, pa ne mogu bas sebi da priustim luksuzne stvari, ali wild je to "malo dete" napisala jer me ovde jako dobro poznaju po tom pitanju i znaju da mi otkucaji srca premase 200/h kad sam u shoppingu. :lol:

Moj omiljeni sport na svetu. A posle i ples. :heart:

Slazem se sa tobom da treba znati prepoznati i kombinovati stvari i da nije uvek rec o brendu i ceni. :)

Ja sam studentkinja i promoterka kad stignem da tako nesto zaradim, pa ne mogu bas sebi da priustim luksuzne stvari, ali wild je to "malo dete" napisala jer me ovde jako dobro poznaju po tom pitanju i znaju da mi otkucaji srca premase 200/h kad sam u shoppingu. :lol:

Moj omiljeni sport na svetu. A posle i ples. :heart:
hahaha i moj shooping i sex :)))) dva omiljena sporta :)

Sta mislite volim li shooping? xD
Pogledajte prilog 223988

Divna fotografija:)

Ja sam posustala sa pasijom sasvim, verovatno starim jer u poslednje vreme ulazim u samo radnje u kojima znam ponudu unapred, kupujem sve manje a trosim sve vise:(.