- Poruka
- 30.216


O ovome o cemu se govori moze se umnogome debatovati da li 100% tacno odgovara istini ili ne, ali imamo neke tvrdnje koje bi valjalo uzeti u obzir.
U video-klipu ispod iznete su odredjene precizne i usmerene (to posebno naglasavam, da ne bude fantaziranja) teze koje bi se najkrace mogle sumirati u ovom:
1. Za gradivni temelj univerzuma uzima se Zvuk, cije manifestacija uzrokuje Magnetno polje, a pomeranje magnetnog polja - Elektricitet. Ovo odgovara drevnim religioznim trojstvima, a narocito onom decidno naucnom, koje je popularizovao Nikola Tesla, a koje se odnosi na - Energiju, Frekvenciju i Vibraciju... Njihovom manipulacijom moguce je ostvariti apsolutno sve.
2. Drevna predanja, kako hriscanska, tako i paganisticka, pocev jos od australijskih aboridzina, koji su govorili da je svet nastao u tri pesme, indijskog "Omm", staro-egipatskog stvaranja sveta kroz napev, preko Biblije, koja kaze da je u pocetku bila Rec (Zvuk), pa sve do danasnjih istrazivanja na polju nauke, unekoliko idu u prilog ovim tezama. Narocito se istice nepreciznost danasnje nauke da objasni takozvanu ` dvostruku prirodu elektrona`, odn. njegovo istovremeno i talasasto i materijalno svojstvo. To je mucilo i Ajnstajna i Teslu, kao i mnoge savremenike radjanja moderne kvantne fizike. U video klipu se, medjutim, ova dvojna priroda interesantno i jednostavno objasnjava, posredstvom mikroskopske slike elektrona: ova gradivna cestica zapravo izgleda kao polukrug u ogledalu, dakle krug sa poprecnom ispresecenom oblasti.. To bi znacilo da nije klasicno cvrsto telo, vec istovremeno postojeca i nepostojeca cestica...Ne zapravo tako, vec cestica cije je postojanje odredjeno - konstantom vibracijom u kojoj se nalazi.



3. Magnetroni... Ovo su savremene masine koje generisu veliku kolicinu energije, koja se usmerena moze koristiti za, recimo, lasere.



Moze li savremena nauka nesto da nauci iz ovoga? Da li, pak, ona vec poznaje ova saznanja, ali ih iz nekog razloga prikriva, dok, npr. tajno eksperimentise s njim?

Pogledajte video ispod:
