крсташ
Poznat
- Poruka
- 8.551
Погубни утицају су присутни и у школи.
Родитељ пошаље дете у школу да учи и да буде негде на сигурном док је он на послу, је л тако? Мисли да је тако решио проблем. Дете или млад човек дође у школу у коју иду различите особе са различитим проблемима из разних кућа. Ту исту школу, други користе као место за лечење комплекса, за парадирање, за иживљавање и све оно лоше што су са собом донели из куће од своје породице. Гледа се ко има који телефон, ко се како обукао, код једе где на одмору, ко има бољу јакну,... Касније на ред долазе скутери, мотори, аутомобили, изласци,... Ко још пропагира те ствари? Инфлуенсери.
Човеку не треба јутјуб да би дошао у додир са таквим људима. Завист, бахатост, нетрпељивост, комплески и све то је постојало и пре данашњих фриленсера и тјубера. Дете види нешто у школи, дође кући, тражи родитељима. Ко може да га одврати од тога? Да ли ће њему учитељ или професор да каже "то ти не треба", "немој да очајаваш што то немаш" и сл.? Неће јер га не занима, а ни не може да га усмери. Једино ко може да га савлада јесте његова породица, ако је довољно јака и ако у њој има снаге за тако нешто.
Када већ причамо о обавезној средњој школи, колико проценат ученика знате да су у средњој школи стекли неко знање које су могли да примене одмах? Колико њих је после 3 или 4 године проведене тамо могло да ради на тим пословима за које су се школовали и где су запослили?
Ако је циљ школе да одврати децу од криминала и порока, а не да их научи нечему, односно ако је циљ средње школе да млади не дођу у додир са нечим што је лоше, онда треба измислити неки дневни боравак, без наставе већ да то буде нека врста азила и контролисане средине, а не да се зове "школа".
Родитељ пошаље дете у школу да учи и да буде негде на сигурном док је он на послу, је л тако? Мисли да је тако решио проблем. Дете или млад човек дође у школу у коју иду различите особе са различитим проблемима из разних кућа. Ту исту школу, други користе као место за лечење комплекса, за парадирање, за иживљавање и све оно лоше што су са собом донели из куће од своје породице. Гледа се ко има који телефон, ко се како обукао, код једе где на одмору, ко има бољу јакну,... Касније на ред долазе скутери, мотори, аутомобили, изласци,... Ко још пропагира те ствари? Инфлуенсери.
Човеку не треба јутјуб да би дошао у додир са таквим људима. Завист, бахатост, нетрпељивост, комплески и све то је постојало и пре данашњих фриленсера и тјубера. Дете види нешто у школи, дође кући, тражи родитељима. Ко може да га одврати од тога? Да ли ће њему учитељ или професор да каже "то ти не треба", "немој да очајаваш што то немаш" и сл.? Неће јер га не занима, а ни не може да га усмери. Једино ко може да га савлада јесте његова породица, ако је довољно јака и ако у њој има снаге за тако нешто.
Када већ причамо о обавезној средњој школи, колико проценат ученика знате да су у средњој школи стекли неко знање које су могли да примене одмах? Колико њих је после 3 или 4 године проведене тамо могло да ради на тим пословима за које су се школовали и где су запослили?
Ако је циљ школе да одврати децу од криминала и порока, а не да их научи нечему, односно ако је циљ средње школе да млади не дођу у додир са нечим што је лоше, онда треба измислити неки дневни боравак, без наставе већ да то буде нека врста азила и контролисане средине, а не да се зове "школа".