Dete roditelja zaluđenih školom pukne u školi i na fakultetu

MilgredBulf

Aktivan član
Poruka
1.143
Kako psihologija objasnjava cinjenjcu da masa dece roditelja zaludjenih skolom pukne sa skolom. Budu losi ucenici i losi studenti.

Pod zaludjeniscu skolom mislim na to da dete sme da dobije samo ono sto ce uticati na intelektualni ravoj, da za sve za sta pita mora da objasni kako ce od toga postati pametnije, mislim na milion i jednu "intelektualnu" van nastavnu akrivnost, školice za razvoj inteligencije. Na to da nema deuzenja sa drugarima od ponedeljka do petka jer to su "radni dani"?

I na kraju smo svedoci da masa takve dece pukne i prodje jako lose u skoli.
 
to sto pricas je pausalna ocena bez konkretnih podataka

znam upravo tri deteta sa takvim roditeljima i niti su pukli u skoli niti na fakultetu
i svi su sad u inostranstvu na dobrim pozicijama jer su uspesno zavrsili skolovanje.
Dok ja znam situaciju koja je neposredno prouzrokovala totalni psihicki slom starijeg djeteta (osoba je godina moje matere i cesce lezi na psihijatriji nego sto je vani), a posredno smrt mladjeg djeteta.
Kada su sadisti od roditelja (pogotovo otac, prosvjetni radnik u socijalizmu) shvatio sta je napravio vlastitoj kceri svojim dzigericarenjem nakon prvog srednje zbog toga sto je prosla s 4 u gimnaziji, mladjem sinu dozvolio je doslovno sve.
Poslo mu je za rukom predozirati se heroinom.
U kontinentalnom hrvatskom gradu osrednje velicine za vrijeme socijalizma.
Gradu u kojem bi umijece bilo doci do marihuane u to doba, ovaj je pronasao nacin biti pravi narkoman.
Moj stari je imao vrlo blagu crtu tog sadizma, bilo me u osnovnoj strah dobiti trojku.
Sr*ao bi par minuta i onda stao.
Nista strasno ali pokazuje njegov kompleks, a to je iznimno inteligentne osobe koja je isla na natjecanja iz matematike, jednu od ozbiljnijih gimnazija zavrsavao je s dobrim ili vrlo dobrim bez da je knjigu prakticki pogledao, ali nikada nije zavrsio fakultet zbog toga sto se tamo ipak trebalo sjediti i grijati stolicu, a sto se tice inteligencije, mogao je medicinu zavrsiti, samo da nije bio razmazen i lijen.
 
Kako psihologija objasnjava cinjenjcu da masa dece roditelja zaludjenih skolom pukne sa skolom. Budu losi ucenici i losi studenti.

Pod zaludjeniscu skolom mislim na to da dete sme da dobije samo ono sto ce uticati na intelektualni ravoj, da za sve za sta pita mora da objasni kako ce od toga postati pametnije, mislim na milion i jednu "intelektualnu" van nastavnu akrivnost, školice za razvoj inteligencije. Na to da nema deuzenja sa drugarima od ponedeljka do petka jer to su "radni dani"?

I na kraju smo svedoci da masa takve dece pukne i prodje jako lose u skoli.
Kad god su roditelji posto poto zeleli da im deca budu sta su oni zamislili,vecina je posla drugim stazama,pa i losim putem,samo iz buntovnistva.Treba pustiti dete da samo odluci sta ce i kako ce kroz svoj zivot.Normalno je da svaki roditelj zeli svom detetu nalbolje,ali ne ispadne uvek tako.
 
Kako psihologija objasnjava cinjenjcu da masa dece roditelja zaludjenih skolom pukne sa skolom. Budu losi ucenici i losi studenti.

I na kraju smo svedoci da masa takve dece pukne i prodje jako lose u skoli.
Gle, ne znam sta podrazumevas pod tim. Mogu da budu jako dobri u skoli ali je ta skola gimnazija, i sta s njom, ostanu bez diplome srednje. Tako da problem nastaje recimo za one koji su dobri u osnovnoj i zbog toga upisu gimnaziju, posle koje moraju na fakultet, i sad ako je taj fakultet ekstremno tezak lose ce da prodju i po pitanju ucenja. Fakultet moze biti i lak, ali beskoristan, na primer istorija isl.

Danas najbolje prolaze losi djaci koji upisuju sednje strucne, nesto sto je nekad bilo za podsmeh sto se tice studiranja, recimo menadzment, takodje je odlicno.
 
Poslednja izmena:
Znanje nije potrebno ako će čovek ići na njivu, vući džakove ili lopatati. Za sve ostalo je znanje i iskustvo potrebno bilo da se radi o variocu, električaru...
Dobro to nije skolsko znanje, jer varioci i elektricari u srednjoj jedva izvlace dvojke. Tema se odnosi na djacko i studentsko doba.

Osim toga, moze se svako baviti trgovinom i bez ikakvog znanja, proci bolje od ministra i programera ;) Programeru, opet, ne treba formalna diploma, i tako u krug...
 
Roditelji greše najčešće u ovome:
ako dete ima slabe ocene u osnovnoj školi oni ga daju na zanat na primer za autolimara ili automehaničare.
Zbog toga što je imao slabe iz recimo biologije, hemije i fizike.

Na zanat za automehaničara, autolimara i slično bi trebalo da ide ono dete koje se od ranog detinjstva igralo autićima i jednostavno obožava autiće i automobile...svako treba da radi ono što voli.
 
Roditelji greše najčešće u ovome:
ako dete ima slabe ocene u osnovnoj školi oni ga daju na zanat na primer za autolimara ili automehaničare.
Zbog toga što je imao slabe iz recimo biologije, hemije i fizike.

Na zanat za automehaničara, autolimara i slično bi trebalo da ide ono dete koje se od ranog detinjstva igralo autićima i jednostavno obožava autiće i automobile...svako treba da radi ono što voli.
To ti je boljka skolskih sustava na ovim prostorima, pogotovo srednjih skola u kojima je sve gradivo u odredjenoj skoli jednako i moras imati pozitivnu ocjenu iz svega.
Drugim rijecima, balkanski skolski sustav pokusava od svakog ucenika stvoriti Jack of all trades.
Zapad stvara fahidiote, ali fahidiotizam se pokazao isplativijim.
Bez lazne skromnosti mogu reci da sam u najmanju ruku iznimno nadaren za ucenje stranih jezika, dok sam za matematiku kompletan idiot koji zna zbrojiti, oduzeti, pomnoziti, podijeliti i izracunati postotak.
E da, jednostavni, ali stvarno oni najjednostavniji razlomci mi isto idu.
Pitala me sestricna jednom da pomognem izracunati matematicki zadatak iz sestog osnovne, nisam znao.
U recimo americkoj srednjoj skoli, ako nisi za matematiku, iz toga jednostavno izaberes razinu C (lupam sada, ali tako se zvalo u njemackoj skoli u koju sam isao), pa prst u uvo i pivaj.
Ionako ti to nikada nece trebati ako kasnije planiras upisati neki fakultet drustvenog smjera ili za sta si vec nadaren.
 
To ti je boljka skolskih sustava na ovim prostorima, pogotovo srednjih skola u kojima je sve gradivo u odredjenoj skoli jednako i moras imati pozitivnu ocjenu iz svega.
Drugim rijecima, balkanski skolski sustav pokusava od svakog ucenika stvoriti Jack of all trades.
Zapad stvara fahidiote, ali fahidiotizam se pokazao isplativijim.
Bez lazne skromnosti mogu reci da sam u najmanju ruku iznimno nadaren za ucenje stranih jezika, dok sam za matematiku kompletan idiot koji zna zbrojiti, oduzeti, pomnoziti, podijeliti i izracunati postotak.
E da, jednostavni, ali stvarno oni najjednostavniji razlomci mi isto idu.
Pitala me sestricna jednom da pomognem izracunati matematicki zadatak iz sestog osnovne, nisam znao.
U recimo americkoj srednjoj skoli, ako nisi za matematiku, iz toga jednostavno izaberes razinu C (lupam sada, ali tako se zvalo u njemackoj skoli u koju sam isao), pa prst u uvo i pivaj.
Ionako ti to nikada nece trebati ako kasnije planiras upisati neki fakultet drustvenog smjera ili za sta si vec nadaren.
Problem je svuda. Ovo ili ono.
Treba menjati lektire (ko to čita uopšte...?) treba uvesti taj izbor predmeta...
Ali najviše treba gledati da ti dete ne živi životom "Joj kad će petak" ili kako reče jedan forumski kolega "da ti ne treba godišnji odmor od sopstvenog života".

Moram da kažem još da je istorija, geografija, i još nekoliko predmeta ista od 5-8 razreda i od 1-4 srednje, koji je tek to idiotizam, da ne pominjem da autolimar i dalje ima francuski jezik, biologiju i matematiku...

Za matematiku konkretno mogu reći iz iskustva da zavisi 95% od nastavnika u osnovnoj školi, ume li on preneti znanje- najčešće ne ume i posle ispade da je ta matematika bauk za 70% ljudi.
Lično sam imao keca k'o vrata u II godini srednje škole, pa se u III pojavila profesorka koja je htela i umela da objasni i celu godinu sam imao 4 stabilnu. Dakle, matematika je isključivo do predavača.
 
Мислим да мало идеализујете ствари.
По мени, управо је много права (детета) и избора довело до ове дебилизације деце и радне снаге која нема ни знања, ни мотива, ни одговорности.
Имате ли представу колико је функционално неписмених људи са факултетским дипломама?
Амерички систем је тешка катастрофа, па тамо нема 5% Амера на постдипломским студијама техничких наука.
Што се тиче образовања, социјализам је био ЋАЋА.
 

Back
Top