Darko Glišić izašao iz bolnice

Lagerta

Supermoderator
Poruka
31.654
https://www.danas.rs/vesti/politika/vucic-objavio-da-darko-glisic-izlazi-iz-bolinice
Kako nikome ne želim zlo, čak ni ovakvima, drago mi je. Ono što mi bode oči je fotografija na kojoj se vidi čovek, koji je imao moždani udar, bio u komi, operisan, operacija bila teška i kritična i evo njega, išetao iz bolnice. Priznajem, ja sam laik, nemam veze sa medicinom ali imam neke primere iz svoje okoline sa ljiudima koji su preživeli moždani udar. Ovo mi ne deluje realno. Je l moguće da se i ovime manipuliše ?

https://www.danas.rs/vesti/politika/vucic-objavio-da-darko-glisic-izlazi-iz-bolinice
Kako nikome ne želim zlo, čak ni ovakvima, drago mi je. Ono što mi bode oči je fotografija na kojoj se vidi čovek, koji je imao moždani udar, bio u komi, operisan, operacija bila teška i kritična i evo njega, išetao iz bolnice. Priznajem, ja sam laik, nemam veze sa medicinom ali imam neke primere iz svoje okoline sa ljiudima koji su preživeli moždani udar. Ovo mi ne deluje realno. Je l moguće da se i ovime manipuliše ?

Moguće je. Te stvari ne moraju da budu toliko strašne.

Srpska medicina kao nekad nemačka :super: ulaganja su dala rezultat..

Када ће улагање у судство и адвокатуру дати плода или је ово тај плод?

196235

Дарка Глишића је оперирал наш врхунски неурохирург који је успео успркос чиљеници да су га блокадери претукли

АВ

vucic_instagram_buducnost_srbije.png

Znam ljude koji jesu bili u kritičnom stanju i posle se izvukli i to bez ikakve operacije.

Neću da pričam napamet, jer se ne razumem toliko u medicinu, ali tu ne bi treblao da bude nekih nemogućih stvari.

Неће гром у коприве ?

Ali koja to medicina za dve nedelje uspe da povrati nekoga ko je imao "težak i komplikovan zahvat na arterijama mozga" ?

Moja keva upavo dobila termin za operaciju kuka, samo pre toga da obiđe jedno 750 mesta od kojih 90% teške budalaštine. Da ide... zbog operacije kuka...:kletva: