Da li vam je bitan prosek na faxu?

Da li vam je bitan prosek na faxu?

  • Da

  • Ne


Rezultati ankete su vidlјivi nakon glasanja.
Ja i dalje mislim da nije skroz prosečan, možda je stvar u tvom stepenu aspiracije? (haha, toga se sećam iz psihologije u gimnaziji :D) Ili baš tome što su slučajno u tvojoj grupi svi imali jako dobre proseke, ali nekako mislim da je dobar onako u celoj velikoj slici. Ako razumeš šta hoću da kažeš, pošto nisam sigurna da sam lepo objasnila. :confused:

Okej, meni lično je mali i istim bih bila nezadovoljna, ali meni je i moj trenutni mali a svi kažu da nije.
Ali mislim da u proseku nije prosečan. :P

Ja svojim prosekom jesam zadovoljna, ali sam jos zadovoljnija znanjem koje sam dobila i koje sam manje-vise odmah mogla da primenim u praksi. Ono sto sam htela da kazem jos u svom prvom postu jeste da nisu uvek oni sa 10,00 vrhunski strucnjaci u svom poslu, cak ima i poprilicno neuspesnih.
 
Moje misljenje da je prosek jako bitan jer dokazuje prvo, da je student ozbiljan, usavrsavao se, sirio znanje sto je rezultiralo dobrin ocenama.To je tako jednostavno, ne moze neko sa manjim prosekom da se hvali sa svojim znanjem i da eventualno postigne bolje rezultate od ovoga sto ima veci prosek, jer je nelogicno, ovaj u svoj prosek je ulozio vise truda, vise rada, vise vremena a takvome je cilj, posto zna da visoku ocenu ne moze dobiti na osnovu neznanja posebno u Srbiji, dakle cilj mu je samo znanje,sto vise informacija da upije, sto vise cinjenica da utvrdi, mozda i neki dodatnu literaturu da procita, jer preko znanja dolazi do visoke ocena pa makar mu i ta ocena bila jedini prioritet.
 
Moje misljenje da je prosek jako bitan jer dokazuje prvo, da je student ozbiljan, usavrsavao se, sirio znanje sto je rezultiralo dobrin ocenama.To je tako jednostavno, ne moze neko sa manjim prosekom da se hvali sa svojim znanjem i da eventualno postigne bolje rezultate od ovoga sto ima veci prosek, jer je nelogicno, ovaj u svoj prosek je ulozio vise truda, vise rada, vise vremena a takvome je cilj, posto zna da visoku ocenu ne moze dobiti na osnovu neznanja posebno u Srbiji, dakle cilj mu je samo znanje,sto vise informacija da upije, sto vise cinjenica da utvrdi, mozda i neki dodatnu literaturu da procita, jer preko znanja dolazi do visoke ocena pa makar mu i ta ocena bila jedini prioritet.

Nisi u pravu. Apsolutno nije logicno da ljudi sa vecim prosekom znaju bolje. Vec sam napisao primer, ali da ponovim ukratko: ljudi nabubaju skriptu od 50 strana i dobiju desetke. A neko cita vise knjiga, i naravno ne moze da popamti sve datume, pa dobije slabiju ocenu zato sto profesora interesuju samo cinjenice, ali znanje ne moze da se uporedi.
 
Nisi u pravu. Apsolutno nije logicno da ljudi sa vecim prosekom znaju bolje. Vec sam napisao primer, ali da ponovim ukratko: ljudi nabubaju skriptu od 50 strana i dobiju desetke. A neko cita vise knjiga, i naravno ne moze da popamti sve datume, pa dobije slabiju ocenu zato sto profesora interesuju samo cinjenice, ali znanje ne moze da se uporedi.


Vidi, štreberima je bitna ocena, a pametima je bitno znanje. Po tome se razlikujemo. Dokaz svemu tome ide u prilog i činjenica da nam je školski sistem totalno ruiniran. Djaci i studenti ne znaju da praktikuju na ispitima. Njihovi odgovori za 5-icu (srednjoskolcima) i 10-tku se svode na bubačenje. To je sistem koji nam uništava mlade ljude. Pravimo od studenata sa društveno humanističkih nauka bubatore. Najviše su zalosni oni što od njih to traže. Imao sam priliku da čujem od jedne cure da jako voli da uči podele, pošto joj je lakše da nauči lekciju sa manje rečenica i reči. Hehe, ja umro od smeha. Inače, cura je završila ekonomski fakultet za 5 godina sa prosekom 9.5 , ali i istovoremenim ubijanjem od učenja. E sada, ona je bitnija društvu od onih koji su učili sa razumevanjem, ali ti isti nisu uspeli da zadovolje profesorovu sujetu na ispitu, pa su dobijalil manje ocene. Ta pojava je toliok raširena da je prosto za neverovati šta dalje očekivati.
 
Moje misljenje da je prosek jako bitan jer dokazuje prvo, da je student ozbiljan, usavrsavao se, sirio znanje sto je rezultiralo dobrin ocenama.To je tako jednostavno, ne moze neko sa manjim prosekom da se hvali sa svojim znanjem i da eventualno postigne bolje rezultate od ovoga sto ima veci prosek, jer je nelogicno, ovaj u svoj prosek je ulozio vise truda, vise rada, vise vremena a takvome je cilj, posto zna da visoku ocenu ne moze dobiti na osnovu neznanja posebno u Srbiji, dakle cilj mu je samo znanje,sto vise informacija da upije, sto vise cinjenica da utvrdi, mozda i neki dodatnu literaturu da procita, jer preko znanja dolazi do visoke ocena pa makar mu i ta ocena bila jedini prioritet.

Da li govoris o znanju u trenutku ispita ili o znanju mesec dana posle ispita, dva meseca posle ispita, godinu dana posle ispita.

I izvini da li si ti siguran da se skolujes u Srbiji?
 
Poslednja izmena:
Vidi, štreberima je bitna ocena, a pametima je bitno znanje. Po tome se razlikujemo. Dokaz svemu tome ide u prilog i činjenica da nam je školski sistem totalno ruiniran. Djaci i studenti ne znaju da praktikuju na ispitima. Njihovi odgovori za 5-icu (srednjoskolcima) i 10-tku se svode na bubačenje. To je sistem koji nam uništava mlade ljude. Pravimo od studenata sa društveno humanističkih nauka bubatore. Najviše su zalosni oni što od njih to traže. Imao sam priliku da čujem od jedne cure da jako voli da uči podele, pošto joj je lakše da nauči lekciju sa manje rečenica i reči. Hehe, ja umro od smeha. Inače, cura je završila ekonomski fakultet za 5 godina sa prosekom 9.5 , ali i istovoremenim ubijanjem od učenja. E sada, ona je bitnija društvu od onih koji su učili sa razumevanjem, ali ti isti nisu uspeli da zadovolje profesorovu sujetu na ispitu, pa su dobijalil manje ocene. Ta pojava je toliok raširena da je prosto za neverovati šta dalje očekivati.

Apsolutno se slazem.
 
Nisi u pravu. Apsolutno nije logicno da ljudi sa vecim prosekom znaju bolje. Vec sam napisao primer, ali da ponovim ukratko: ljudi nabubaju skriptu od 50 strana i dobiju desetke. A neko cita vise knjiga, i naravno ne moze da popamti sve datume, pa dobije slabiju ocenu zato sto profesora interesuju samo cinjenice, ali znanje ne moze da se uporedi.

Koji to studenti mogu da odrzavaju visok prosek, uzimajuci u obzir da sveukupan broj ispita moze da ide od 30 pa navise,na osnovu skripti.A sta cemo sa ispitima koji obuhvataju 700 i vise stranica, kako se oni mogu poloziti preko skripti od 50 stranica?Onda ce u tom slucaju moraju doci do izrazaja "ispodprosecni". A sta ako ima vise takvih ispita?

Da li govoris o znanju u trenutku ispita ili o znanju mesec dana posle ispita, dva meseca posle ispita, godinu dana posle ispita.
I izvini da li si ti siguran da se skolujes u Srbiji?

Govorim o znanju u trenutku ispita, o znanju mesec dana posle ispita, dva meseca posle ispita, godinu dana posle ispita, o znanju koje su uvek nosi sa sobom.
 
Ocigledno da ne zivis u Srrbiji. Ja sam na istoriji, i veruj mi, ako ne procitas bar 2000 stranica iz Starog veka, nisi nimalo strucan za taj period. A bas za taj period postoji skripta od 50 strana.Zato sto se uce samo cinjenice. Kad, gde, kako. Nema povezivanja, ili ne daj Boze da procitaju nesto sto izlazi iz okvira politticko-ratne istorije. Na mom faksu ima preko 50 ispita, i preko 40 se polazu iz skripti.
 
Koji to studenti mogu da odrzavaju visok prosek, uzimajuci u obzir da sveukupan broj ispita moze da ide od 30 pa navise,na osnovu skripti.A sta cemo sa ispitima koji obuhvataju 700 i vise stranica, kako se oni mogu poloziti preko skripti od 50 stranica?Onda ce u tom slucaju moraju doci do izrazaja "ispodprosecni". A sta ako ima vise takvih ispita?

Tako sto na tih 700 strana treba prvo da vidis sta je bitno a sta je nebitno.
Nije valjda da ucis 700 strana od slova do slova?
 
Prosek je zaludjivanje za klince ;). To se preraste u srednjoj... tj uglavnom se preraste tada, kad shvatis kako je smesan kriterijum. Ja iako sada imam prosek oko 9.8, genrealno gledano najmanje mi je bitno do proseka, a najvise do znanja. Ne opterecujem se time nesto preterano, naravno uvek je bolje veca ocena nego manja, logicno i u igrici nekoj kad igras uvek je bolje da imas vise poena nego manje cak i ako nemas nikakve druge koristi od toga osim kozmeticke :D.
 
Jeste, bitan mi je. Navatao sam se dobrih ocena u prvom semestru u prvoj godini, pa mi posle bilo žao da kvarim. A kasnije su stigle i sve ostale privilegije: dobra stipendija, dom itd. Mada da se razumemeo, trudim se da isti opravdam temeljnim poznavanjem onoga što učim pa mi često treba i po 2-3 puta više vremena da rešim jedan ispit.
 
Bitan mi je... mada sam ga sjebala... za sad je 8.33
Bitnije mi je znanje.
A sto se tice bubacenja... covek koji je nabubao, i to mu ispari za jednu noc ne moze dobiti deset... jer za tu ocenu realno ne zna.
Onaj sa sest i sa deset nikad ne mogu imati isto znanje..
A ove price sa bubanjem su uglavnom price za one koji su previse lenji da rade, pa su oni toboze mnogo pametni, a ovi streberi, jer ulazu vise sebe..
I sasvim drugacija stvar je na prirodnim i drustveni fakultetima... mozda ta prica stvarno pije vodu na istoriji, pravu itd.... na medicini, veterini, elektrotehnici... stvar je sasvim drugacija.
 
bitan je u toku studiranja zbog doma i stipendija, ali kao sto je vec neko rekao skolstvo i primena znanja u praksi su u nasoj zemlji na najnizem nivou, zastarele metode ucenja, nezainteresovanost profesora za studente, itd.... Tako bar zvanicni testovi pokazuju. I ako imas prosek 10.0 u takvom skolskom sistemu, da li si spreman za dalji zivot i rad?
 

Back
Top