Да ли би ви уписали трогодишњу школу?

Trogodisnja skola nije losa ako ucenik zeli da upise visu skolu zato sto ne mora da uci predmete iz cetvrte godine i gubi dragoceno vreme i novac.Svojim dobrim ucenicima(retkim) iz trogodisnjih skola uvek preporucujem da ne upisuju cetvrtu godinu jer gube vreme uceci filozofiju ,citajuci lektiru i tome slicno,a za to vreme na visoj mogu da odslusaju dve godine dok sve predmete razlike od prve godine ,a onda i cetvrtu godinu poloze.

Inace,nije lepo potcenjivanje bilo koga.Sto kazu zapadnjaci SVAKA SKOLJKA IMA SVOJ BISER.Ti budi dobar automehanicar i samo pomisli da svi ti koji te potcenjuju ,na kraju svoj auto moraju dovesti tebi,pa imali ko zna koliko diploma fakulteta.Eto,ja sam profesor automehanicarima,a kad vidim kolika je moja mesecna zarada ,a koliko "puknem" za popravku polovnjaka Yuga ,jer drugi auto sa bednom platom ne mogu priustiti,onda taj zanat i nije tako los...Ili,drzava meni za cas daje oko 400 dinara,a ja frizerki za 45 minuta rada na mojoj kosi dam mnogo vise...Pa ti vidi sta ti je fakultetska diploma u ovoj zemljici...

Trogodisnja ili cetvorogodisnja, sve je to ok, bitno je samo da si covek na koga moze poslodavac ozbiljno da racuna. Ali. Za emigraciju bilo gde neophodno je imati zavrsenu najmanje cetvorogodisnju skolu, cak i ako je u pitanju zanimanje koje je u doticnoj zemlji na listi deficitarnih. Ne mislim na emigraciju tipa "haj, uso sam, daj sad nesto na crno, pa da zenimo domoroce radi vize", nego na, kako da kazem, emigraciju "straight" tipa.

Ево ја сам уписао трогодишњу школу и већ сам друга година Аутомеханичар. Пролазим солидно пошто никад узимам књигу. Мислим да је трогодишња боља од све једне четворогодишње без факултета. Да ли би сте и ви исто или сте већ уписали трогодишњу? Ако би образложите зашто, ако не опет образложите..
.. sve zavisi od toga šta želiš biti ..
.. neko reče .. ako želiš biti automehaničar .. budi najbolji ..

.. i mislim da je u tome sažeto sve ..