Bezobrazluk!!

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

gepard393

Zainteresovan član
Poruka
159
Juce sam bio u domu zdravlja i rekli su mi da od 3 oktobra vise ne mogu da idem kod zubara kod kog ja hocu vec samo kod 2 zubara koja su oni odredili jer sam student pa imam sve dzabe. Neka mi neko objasni da li oni smeju tako nesto da urade. Ja valjda imam pravo da idem kod bilo kog zubara. Imam i izabranog zubara, i sad ja kao ne smem kod nje nego moram kod druge.

Juce sam bio u domu zdravlja i rekli su mi da od 3 oktobra vise ne mogu da idem kod zubara kod kog ja hocu vec samo kod 2 zubara koja su oni odredili jer sam student pa imam sve dzabe. Neka mi neko objasni da li oni smeju tako nesto da urade. Ja valjda imam pravo da idem kod bilo kog zubara. Imam i izabranog zubara, i sad ja kao ne smem kod nje nego moram kod druge.

Ništa novo. Nema više ništa za džabe ili plati ili evo ti zubar pijandura kome se ruke tresu. Zato ja i ne plaćam zdravstveno. Kad mi je potreban lekar maltretiraju me do besvesti, a čim mi je isteklo pravo na zdravstveno preko ćaletove firme, nema mesec dana mi poslali pismo iz RZO da dodjem i da regulišem to, odnosno da pljunem pare. Ma nek si j*** mater. Ni dinar ne dam, kad mi treba intervencija odem kod privatnog lekara i platim ali me bar ispoštuju kao čoveka.

Ništa novo. Nema više ništa za džabe ili plati ili evo ti zubar pijandura kome se ruke tresu. Zato ja i ne plaćam zdravstveno. Kad mi je potreban lekar maltretiraju me do besvesti, a čim mi je isteklo pravo na zdravstveno preko ćaletove firme, nema mesec dana mi poslali pismo iz RZO da dodjem i da regulišem to, odnosno da pljunem pare. Ma nek si j*** mater. Ni dinar ne dam, kad mi treba intervencija odem kod privatnog lekara i platim ali me bar ispoštuju kao čoveka.

Pa mozes i u drzavnoj ustanovi da biras i da platis.Ne razumem sta si ti neka extra retka i vazna osoba pa treba da ne placas usluge zdravstvenog fonda.Stvarno neobicno ..?