Banka odbila otvaranje online računa

Banka mi odbila zahtev za otvaranje online racuna. Ne znam zašto. Možda zato što sam stavio da nisam zaposlen i da sam student, a nemam godine za studentski račun. Ne znam šta ih je zbunilo.
...ti si Student,
znaci zaposlen...mislim da imas pravo samo na namjenski racun a onda
da se prekvalifikuje no,
svaka Banka ima svoj rezim...mislimmm...
 
...ti si Student,
znaci zaposlen...mislim da imas pravo samo na namjenski racun a onda
da se prekvalifikuje no,
svaka Banka ima svoj rezim...mislimmm...

moraš da imaš prihod da bi dobio račun.
Ok. Pa pretpostavljam zbog toga. Samo je fora sto me nista ne bi pitali da sam otišao lično u banku gde nude samo da uzmu održavanje. Online opciju neće da kazu. Tako me je u sadašnjoj banci preveslala da mi nije rekla da je otvaranje online i lično dve različite stvari. Tad je online bio dzabe godinu dana, a ovako je 250. Ovo sto sam hteo je dzabe vec neko vreme i mnogi da imaju, cak i studenti.
 
Ok. Pa pretpostavljam zbog toga. Samo je fora sto me nista ne bi pitali da sam otišao lično u banku gde nude samo da uzmu održavanje. Online opciju neće da kazu. Tako me je u sadašnjoj banci preveslala da mi nije rekla da je otvaranje online i lično dve različite stvari. Tad je online bio dzabe godinu dana, a ovako je 250. Ovo sto sam hteo je dzabe vec neko vreme i mnogi da imaju, cak i studenti.
a jel traže dokaz o zaposlenju?