- Poruka
- 30.590
Donji video prikazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
To se radi iz ideoloških razloga, mora da se napravi i takva “matematika” iz koje svako može da dobije najveću ocenu, u skladu sa američkom nebulozom koju neprekidno ponavljaju sve “obrazovne” NGO: “svi su iznad proseka.”A mislili smo da je ovo samo u Americi, kad ono, nije . Ovakvih alternativnih predmeta sve više, kao da su snimali neku našu školu. Ne teši me nimalo što smo postali 'svetski ljudi ' što se tiče prosvete .
A i kod njih je uočena ta nebuloza. Ovaj kratki film snimljen je pre 5 godina. Koliko znam, od tada se ni tamo ništa na bolje nije promenilo.To se radi iz ideoloških razloga, mora da se napravi i takva “matematika” iz koje svako može da dobije najveću ocenu, u skladu sa američkom nebulozom koju neprekidno ponavljaju sve “obrazovne” NGO: “svi su iznad proseka.”
Uostalom, šta očekivati od onih koji tvrde da je cilj školovanja “afirmacija ličnosti”, a znanje će valjda doći samo od sebe, pa ako je neophodno da se afirmacije ličnosti radi, tu i tamo i istuče učiteljica, nastavnica, profesor ili neko dete koje uči umesto da se afirmiše, bože moj, organizovaće im oni i radionicu ako baš budu preterali.
Pa kako nije? Ako se potomstvo oceni kako ne treba mama i tata se prosto dosete diskriminacije, i onda si ti taj koji diskriminiše. Ideologija na delu.Vrhunski klipic.Cista socio-ekonomska pornografija...
![]()
To se radi iz ideoloških razloga, mora da se napravi i takva “matematika” iz koje svako može da dobije najveću ocenu, u skladu sa američkom nebulozom koju neprekidno ponavljaju sve “obrazovne” NGO: “svi su iznad proseka.”
Uostalom, šta očekivati od onih koji tvrde da je cilj školovanja “afirmacija ličnosti”, a znanje će valjda doći samo od sebe, pa ako je neophodno da se afirmacije ličnosti radi, tu i tamo i istuče učiteljica, nastavnica, profesor ili neko dete koje uči umesto da se afirmiše, bože moj, organizovaće im oni i radionicu ako baš budu preterali.
Ali zaista je simptomatično da je svuda tako, sistematsko uništavanje obrazovanja, svetskih razmera. Sad zvučim kao teoretičari zavera, al nekako mi logika to kaže.Одличан приказ кафкијанског стања у којем се налази просвета.
Ali zaista je simptomatično da je svuda tako, sistematsko uništavanje obrazovanja, svetskih razmera. Sad zvučim kao teoretičari zavera, al nekako mi logika to kaže.
Iskreno, ovo sam ja morala da guglam, delimično sam shvatilaУ ствари је 2000 + 2000 = 20002000. Операција се зове конкатенација.
Наравно да није мислио, порука клипа је иначе одлична, а конкатенација и није математичка операција него операција у програмирању са текстом. Рецимо, хоћеш да спојиш текст "Име" са празним местом и текстом "Презиме" и онда добијеш "Име Презиме". То се често користи када радиш са текстуалним подацима. Да не гњавим, хтео сам да кажем да одговор 22000 нема баш никаквог смисла, а ово би могло да се провуче као штос, али сигурно није математика.Iskreno, ovo sam ja morala da guglam, delimično sam shvatilaali učenik prvog razreda ne verujem da je na ovo mislio
![]()
sve što se dešava nije nikakva teorija nego se primenjujeSad zvučim kao teoretičari zavera
U sistemu sa odgovarajućom osnovom. Binarnom.
To je slepljivanje dva niza znakova (konkatenacija). Npr AB || AB postaje ABAB.Iskreno, ovo sam ja morala da guglam, delimično sam shvatilaali učenik prvog razreda ne verujem da je na ovo mislio
![]()
Jeste (i) matematika, samo njena specijalizovana disciplina (matematička) teorija formalnih jezika. Praktično jedan nivo apstrakcije iznad algebre iskaza. Označava se sa ||.Наравно да није мислио, порука клипа је иначе одлична, а конкатенација и није математичка операција него операција у програмирању са текстом. Рецимо, хоћеш да спојиш текст "Име" са празним местом и текстом "Презиме" и онда добијеш "Име Презиме". То се често користи када радиш са текстуалним подацима. Да не гњавим, хтео сам да кажем да одговор 22000 нема баш никаквог смисла, а ово би могло да се провуче као штос, али сигурно није математика.
Piše se 2000 || 2000 = 20002000, gde || označava konkatenaciju, operandi su bilo koja dva stringa.У ствари је 2000 + 2000 = 20002000. Операција се зове конкатенација.
Овај виц је и Павић обрадио у књизи "Предео сликан чајем". Ово је друга, краћа верзија -
Године 1918. бољшевици су дошли на власт. Одмах су започели прогони професора и асистената на универзитетима (ваљда је међу "црвенима" било доста пропалих студената жељних освете). Један од млађих професора, математичар, би послат у Сибир да ради као дрвосеча. И тако, радио је он поштено неколико година и правио се глуп.
И дођоше из СКПб-а и предложише га за Партију, као оно: вредан човек, сељак, пролетер, такав нам треба... Но, пошто је рекао да нема ни основну школу ставише га да учи школу за одрасле где су биле и друге дрвосече, сељаци, јер члан партије мора да буде бар писмен. И тако, виде он свој разред, оно све одрпанци и глупаци, нико не зна ништа, неки полуписмен професор им држи наставу из математике. И пролазило време, а овај наш математичар се нервирао како је окружен дебилима јер су већ неколико сати учили да је 1+1 =2. И никако разред да укапира. Можете мислити како је било досадно овом притајеном професору математике са универзитета! И кад је по 100-ти пут било предавање о 1+1=2, устаде овај наш "дрвосеча" и рече како ће да докаже да 1+1 није 2. И изводио је на табли диференцијалне једначине, партикуларна решења, теорије великих бројева и у једној формули мозак му заблокира и застаде са извођењем. Колико год се трудио и напрезао није могао да се сети како даље…
Одједном, цео разред поче шапутати: "Планкова константа, Планкова константа...”
Наравно да си у праву! Ово је ипак само виц који одлично одсликава друштвене односе, а "Планкова константа" је онима који нису математичари далеко приступачнији појам од "Римановог интеграла"!Sjajno....osim što ne znam gde bi tu mogla da se udene Plankova konstanta. Bolje da su došapnuli Rimanov integral ili tako nešto što ima veze sa višom matematikom.