Dečak (6) suspendovan iz škole jer je poljubio devojčicu!

Само тако момче, од малих ногу да се учиш да будеш шмекер :ok: Изгледа да би школског психолога требао под хитно да посети директор школе :think:

I obrnuto ....

Da je poljubio decaka vodio bi decji program na nekoj od jacih TV mreza ....

Ovakve treba u zatvor, da ne postanu silovatelji jednog dana, nema veze sto ima 6 godinica, treba ga zauvek obeleziti kao seksualnog prestupnika.

Mislim da dete u tim godinama ne zna sta radi, niti da je to seksualno. Mogli su samo roditelje na razgovor u krajnjem slucaju, kod nas je takva stvar, roditelji njeni su se bunili, smatra da nije primerno, porazgovarajte sa vasim detetom da to ne radi vise.

****** , SAD i njihova demokracija. Da je poljubio dečaka ne bi ništa bilo :mrgreen::hahaha:

------------------

Colorado boy, 6, suspended, accused of sexual harassment for kissing girl on cheek

A 6-year-old boy has been suspended from a Colorado school for kissing a girl on the cheek.

School officials in Canon City are accusing Hunter Yelton of sexual harassment and they want it on his school record.

The boy's mother tells KRDO-TV her son was suspended once before for kissing the girl and had disciplinary problems, but the girl did not object to being kissed. She told the station that the two children like each other.

"They sent me to the office, fair and square. I did something wrong and I feel sorry," Yelton told the station.

A School District RE-1 official says the repeat offenses meet the school policy definition of sexual harassment and they hope the tough standards will force the boy to change his behavior......................

-----------------------------

Evo strašnog napasnika :D :

kissboy1.jpg

http://www.foxnews.com/us/2013/12/1...rassment-for-kissing-girl-on-cheek-148424908/

Jeste bas su ga supendovali zbog jednog poljubca :)

'I've had to coach her about what to do when you don't want someone touching you, but they won't stop,' Masters-Ownbey said.

School officials had insisted that Hunter had been warned repeatedly and that the punishment was warranted.

Lincoln Elementary School Principal Tammy DeWolfe said the school would 'never suspend a student for one minor little violation'.

Ms Saunders admitted Hunter had problems at school before, getting suspended for rough-housing and for kissing the same girl on the cheek.

Upravo tako!;-) Juce je o ovome raspravljano na pdf Muskarci ^^ Ja sam bila jedina koja je podrzavala osluku skole tj. stitila pravo male devojcice^^:-) Drago mi je da vidim da je ovde barem donekle drugacija situacija :-) Pozdrav!

Normalno . Šta ima da je ljube dečaci , devojčica ima pravo da je "podučavaju" starije i iskusnije lezbejke , kao izvesne osobe na ovom forumu :mrgreen::hahaha:

A taj dečak , ako baš hoće da se ljubi , ima druge dečake , zar ne ... :mrgreen::mrgreen::hahaha:

Back