Nepravedno ocenjivanje

.
To nema nikakve veze sa skolom, u skoli se uglavnom uce totalne nebitne arbitrarne podele i teorija distancirana od sveta, radi odrzavanja sistema. Ako zelis znanje, sto dalje od skole.

Nije tacno. Ona konkretno ima problem sa SRPSKIM jezikom, i to sa lektirom. Mislis da je citanje knjizevnih dela gubljenje vremena? Sta je tu teorija? Treba da procita delo i da na kreativan nacin izlozi svoje tumacenje onog sto je proticala. Ali prvi korak je najcesce onaj koji danasnji osnovno/srednjoskolici ne naprave - procitati knjigu. Ko ce time da se smara, bzvz, kad moze u folkoteku da djipa uz narodnjake. Naci cu nesto prepircano na netu. O stranom jeziku, matematici necu ni da govorim. To nisu nikakve teorije distancirane od sveta vec vrlo prakticno upotrebljiva, stavise neophodna znanja.

Ako nemas zaljenje onda je svakako bilo dobro za tebe, ne osporovam.

Naravno da nemam. Kasnije sam na osnovu znanja latinskog savladala spanski kao od sale na fakultetu. Danas radim i super sam placena zahvaljuci kvalitetnom obrazovanju. Kvalitetno obrazovanje je osnov da ti bilo ko pruzi mogucnost da steknes iskustvo u prakticno radu u dobroj firmi, narocito u zemljama gde se rad ceni i dobro placa. Ako sutra resi da emigrira u Kanadu trebace joj odlicno znanje engleskog da bi polozila neophodne TOEFL i IELTS testove koji su veoma teski, da bi uopste dobila vizu. A o dobijanju posla da ne pricamo...nego da ne sirim temu. Znanje se isplati. Sem ako neko nema nameru da se bavi fizickim poslovima, kriminalom ili da se "dobro uda". Ali sve nosi svoje rizike. Ja bih uvek "rizikovala" sa znanjem.

Mislis tebe niko nece da mazi...? Itekako ima ljudi koje zivot mazi, i koji sve imaju "lako".

Ja ne gledam, to si ince naucila posredno u skoli, naucili su te taj sklop razmisljanja. Bolje,gore,hijearhija ocene itd.

Pa mene je licno, bar u profesionalnom smislu, bas pomazio. I ne, to nisam naucila u skoli. To sam naucila u poslednjih 20 godina zivota u Srbiji. Nema veze sa skolom. Da se danas skolujem, radila bih to isto kao i pre samo sa drugim ciljem - da odem odavde. Sto dalje to bolje.

Totalno pogresno, meni je fakultet laksi od osnovne skole, manje vremena oduzima, i profesori su mnogo bolji i racionalniji od istih u osnovnoj. Takodje sve je po principu kako ti hoces da odradis ta sranja. A studiram Drzavni (po tebi jedini relevantni :lol:)
Inace nema to veze sa poslovima, svaki peti beskucnik u americi ima diplomu univerziteta. Ako ti mislis da fakultet garantuje ista, ili da ako nemas faks ne mozes da budes na najvisim mestima u drustvu, ocigledno ne znas o cemu pricas.
Bil Gejts recimo je batalio faks da bi se bavio kompovima.
Fakultet nije laksi, nego ti omogucava da ucis samo u vreme ispitnih rokova (a cak ni to bas svaki fakultet), dok u skoli moras to kontinuirano da radis. Drzavni jeste jedini relevantni u ovoj zemlji. Harvard i Jejl su druga prica. Fakultet naravno ne garantuje nista, ali pruza mnogo bolju startnu osnovu nego nemanje fakulteta, da nije tako ko bi se uopste ebavao da studira. Uostalom, radite kako hocete, na kraju krajeva covek uvek zanje ono sto seje.

Smesno mi kad ljudi daju primer Onazisa ili Bila Gejtsa ili tako nekih likova. Njih ima na prste da izbrojis a na planeti ima oko 7 milijardi ljudi. Sanse da postanes Bil Gejts su 1:7 000 000 000.
 
Poslednja izmena:
Дуго је нешто требало да срочиш то мало текста. :p

Lepo. A vi cete svoj problem resiti - kako?
Проблеме које сам представио дете не може само да реши. Проблем у твом приступу је што своју ситуацију коју си разрешила у гимназији пројектујеш на све остало. Неправда која ти је нанесена је била "исправљена" тешким радом, што је донело осећај горке победе, али и латентну мржњу према свакоме ко се неће намучити као ти да би дошао до оцене (тај синдром је присутан и код народне војске екс ју). То је, наравно, погрешан пут и такав став је у ствари еквивалентан искаљивању некаквог "беса" на случајним пролазницима.

На томе треба да порадиш. Једини кривац за малтретирање које си прошла је наставник, а можда си током целе епизоде то и преувеличала, што је нахранило још нереалнији осећај да ти је учињена неправда.

Tuzakanjem umesto ucenjem?
Учење не помаже у моделима које сам представио. А да би они сами представљали некакво "тужакање", требало би да буду упућени неком релевантном. Пошто то није случај, опет може да се констатује (твоја) потпуно неприлагођена поставка, која је у основи немогућност компрехензије/прихватања другачијих сценарија уз наведени блокатор због учињене ти неправде.

Samo napred, i obavezno javite kako ste prosli.
Видим да ти немаш представу с киме разговараш. За разлику од тебе, не морам да истичем шта сам да бих доминирао у овој расправи.

Прво спомињеш насиље, па малодушост. И једно и друго су вероватније твоји продукти него реална интерпретација односно рефлексија на "наше" писаније.
Da si nesto ucio, znao bi da nasilje veoma cesto nastaje kao reakcija na malodusnost.
Физичко насиље у контексту ове приче би било продукт осећаја немоћи уз покретач да нешто мора и може да се промени. Рационална особа би добро извагала оно "може", што би тешко било позитивно евалуирано од стране рационалног детета (ствар васпитања). Онај ко не спада у ту категорију ће починити насиље и подстицати на њега.

Ал` опет си потпуно промашила поенту, па ћу преформулисати: мени нешто изгледа да си ти овде дошла да децу "казниш" због неправде која се теби догодила (пер образложење горе). Па оно, могла би мало да оладиш са импутацијом малодушношсти јер она очигледно описује само оно што ти осећаш.

Што се учења тиче, вероватно би морала доста да се дошколујеш да би мени причала о томе.

Slazem se da postoje, i slazem se da treba da ih bude. Da sam ja profesor itekako bih imala preference, i vise bih volela one koji uce i znaju od onih koji ne uce i ne znaju.
И шта би био резултат тог "већег вољења"? :lol: Крени да размотаваш клупко и схватићеш да (опет) сама себи скачеш у уста.

Ali nemaju pravo da traze jednak tretman, zato sto, stvar je vrlo jednostavna, oni koji se zalazu, uce i znaju uvek i svuda imaju bolji tretman od onih koje se ne zalazu i ne uce. To je tako u celom belom svetu.
Дефиниши "третман".

A u ovom datom slucaju, ona sama kaze da nije znala, i dobila je keca. Case closed.
Уопште ме не занима шта је она рекла или није. Овде сам због твоје веома погрешне тврдње да се све аномалије у образовном систему побеђују учењем:
U skoli sam uvek prezirala likove sto kukaju kako ih profesor mrzi. Jbga, idi na casove, zagrej stolicu pa je pobedi znanjem devojcice, ako imas tri ciste u glavi. A mozes i da se zalis inspekciji, ministru prosvete, Svevisnjem ali to nece ni za jotu promeniti cinjenicu da si praznoglava. A praznoglave u zivotu ebe ko stigne.
Пази само тај речник. Из тебе исијава мржња коју сам горе описао.

Та! Прескачеш кораке. Да би било потребе да ја стичем компетенције за постављање медицинске дијагнозе, заиста би требало прво и да је поставим, што није урађено. Са друге стране, чак и када не бих био стручан (између осталог) у зони уочавања образаца (па и у људском - назови-интелигентном - понашању), тешко би било прогурати тезу да два описана модела понашања некоме (нормалном) могу изгледати као друштвено прихватљив начин за опхођење са децом према којој постоји одговорност преношења знања и модела здравог понашања на начин на који она треба да заволе то знање и стасају у здраве и зреле људе. Макар по том праву потпуно ми је отворена могућност да кажем да такво понашање није друштвено устаљено (нормално) и да захтева медицинску евалуацију (дијагнозу) због амплитуде којом од тога одскаче.
To sto si iznalupetao ne znaci nista, sem da ti fali elementarna logika. Ti si taj koji preskace korake. Kad prilozis sken diplome medicinskog fakulteta sa specijalizacijom psihijatrije moci ces da postavljas dijagnoze. A i tada samo ako ti se osoba dobrovoljno obrati za pomoc, u svojstvu pacijenta.
"Изналупетао" сам се јер си ти тако умислила... :rotf: Свашта. И без тако бесно обојеног речника је јасно да сам те у ствари шахматирао. Наравно да никакву дијагнозу нисам поставио (нађи где :lol:) па ти је криво што си трчала пред руду да негираш моје право да радим оно што нисам урадио само зато што сам у праву.

Оно што је још увек непознаница је разлог из којег верујеш да овде представљаш било какав меродавни ауторитет којем би требало доставити неки материјал и доказ. Немам потребе да спорим твоју моћ суђења јер си то сама урадила.

Forum svakakva sranja trpi,
Очигледно. :lol: :lol: :lol:

Nece biti narednih faza ovog razgovora
Већ си почела наредну, оно... важи, капирам. Није ти први пут да скачеш себи у уста.

a obracacu ti se kako god hocu. I to je jedna od privilegija foruma.
Као што рекох:
Иначе је твоје право такође да јавно демонстрираш како немаш само проблема са кривим закључцима (или читањем), већ и са културом обраћања. Не би ме нешто чудило ако би наставила да користиш последње наведено у наредним фазама овог разговра. :)
И ти си чак испунила моја очекивања. Поен више за то да не треба да будеш никакав узор деци која сврате да читају садржај форума.

De facto ona nije u pravu i ima keca iz srpskog. U slucaju da ne promeni stav, da sam ja profanka, oborila bi je da polaze popravni. Bez pardona. Pa nek se zali papi ako hoce.
И овде се види "уживање" у изливима беса на "случајне пролазнике" о којем сам говорио.

Узгред, надам се да ниси професорка која каже "ја би". Не знам има ли смисла да се надам да капираш зашто. А то што папу сматраш некаквим врхунским судом сам прозвао у даљем тексту. :lol:

A to isto vazi i za tebe.
Морала би дебело да се дошколујеш да би мојој категорији нешто предавала. :lol:

Usput, popujes meni o kulturi obracanja, a nisi u stanju da pokazes elementarno postovanje prema ljudima koji su svoje skole i fakultete zavrsili, uceci, sticajuci znanje, obrazovanje, umesto da si im zahvalan sto se uopste bakcu sa tobom (i sa ovom mladom damom koja se "zali")
Ја не попујем, то је твој домен, пошто ти је папа очигледно неки узор суда. (в. изнад)

Твоја дефиниција поштовања очигледно иде према "прихватању непостојћег ауторитета". Теби (а ни мени) дипломе ништа не вреде ако не можемо без њиховог истицања да доминирамо када се наш ауторитет доведе у питање. Ти изгледа немаш никакав ауторитет, па се кријеш иза диплома за које ни не знаш јесу ли јаче од мојих. :lol: Страшно. Баш те је "лепо" "научила" та "профанка". :(

pokusavaju da ti uliju neko znanje,
Јао оном ко заиста "попије" твоје "знање". (пер оно горе, за дипломе)

da ti pomognu da prosperiras u zivotu
Шта ти знаш о мом животу? Аха, капирам:

tellmeaboutmylife.jpg


ti i tebi slicni ih podcenjuju, vredjaju, nipodistavaju na svaki moguci nacin,
Судећи по свему написаном, то најбоље радиш ти сама себи. Перфектан рад, без конкуренције.

pa se onda povrh svega jos "zale" kad tretman tih istih profesora nije na nivou na kom biste vi zeleli.
Уопште не пазиш на конзистентност лица. :lol:

Ја имам право да напишем са каквим сам ликовима имао посла током образовања и имам право то понашање да осудим и изложим на стуб срама. Нажалост, касно је да их тужим и да радим на томе да буду истерани на улицу (односно одведени у одговарајућу установу). :lol: Но, ако притом добијем прилику да некога ко такво понашање одобрава поткачим, то је радосни бонус. Тебе сам (вала баш) удесио иако си и сама жртва лошег опхођења наставника према деци.

(наставља се)
 
(порука подељена због дужине)

Mislite ste bogom dani da dobijate dobre ocene nizasta, za 0 truda
Ја мислим да ти већ залазиш у фазу у којој не пазиш шта и коме причаш. Очигледно не знаш ништа о "нашем" (мом?) раду. У ствари, и то капирам, испливава ти та твоја "малодушност", која очигледно има ефекте на твоју моћ разуђивања.

da su vasa misljenja i vasi "stavovi" jedini ispravni,
Принципи научног дискурса су једноставни, али су теби очигледно страни. Ако пожелиш да о томе нешто научиш, ова књига је једна од добрих полазних тачака:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Structure_of_Scientific_Revolutions

a taj sto je stekao zvanje profesora - njegova misljenja i stavovi su sranje.
Став да се ученици "деле на гилиптере, злоће, мајмуне и будале (на основу физичког изгледа)" није само срање, већ је и болноумно срање. Став да неком ученику састави "никад не ваљају", захтева ревизију рада и душевног здравља те особе. Због чега није научила ученика како да напише да ваљају, ако то што су написали заиста не ваља. Ако не може да покаже шта то заиста не ваља (као што никад и није) онда је заиста потребна медицинска евалуација њеног понашања, јер таква особа поред незнања демонстрира модел понашања који (бар на папиру) није прихватљив ни у затвору. То све јесу тешка срања и онај ко их одобрава је пропустио неку животну лекцију.

Pa budite onda neobrazovani.
Опа, овде се дошло до закључења излива беса (зар већ...). "Ако не желе да се муче као ти, онда не треба ни да иду у школу". У потпуности конзистентно са описаним моделом понашања по којем ти у ствари сматраш да су они којима се не чини неправда као теби "превише лако" прошли образовање. Ово што си написала је само рационализација твојег беса који је усмерен на погрешан део аудиторијума.

Najbolje nemojte ni da idete u skolu.
Са овим лошим саветом си закаснила што се мене тиче. :)

Ako ipak odlucite da idete,
И са овим условним исказом си закаснила.

onda cete morati da postujete pravila ustanovljena u skoli. Prvo i osnovno: profesor je taj koji ocenjuje
... и има одговорност да свој посао обавља у складу са прописима исте те школе, те министарства које га (бар на папиру) плаћа новцем родитеља чију децу треба да научи јако важне лекције. Како школске, тако и животне.

, ucenici su ti koji se ocenjuju - na osnovu znanja (ili neznanja).
... и уколико осете да се нешто другачије одвија, треба да реагују - пријавама. Како усменим, тако и писменим.

Das Ende ist natürlich noch nicht abzusehen, wenn man sich die Tendenzen hierbei überlegt. :p
 
Док чекамо наредни већи дамп, можемо и да прочаврљамо...

... уколико заиста имате шта (смислено) да кажете. :lol:

Preozbiljno shvatate zivot i obrazovni sistem.
Ња. Ај реци око чега се води расправа, па да ти поверујем да стварно имаш такав став. :roll: Коментар од 40-50 речи је довољан да се опише суштина конфликта.
 
Док чекамо наредни већи дамп, можемо и да прочаврљамо...


... уколико заиста имате шта (смислено) да кажете. :lol:


Ња. Ај реци око чега се води расправа, па да ти поверујем да стварно имаш такав став. :roll: Коментар од 40-50 речи је довољан да се опише суштина конфликта.

Nja. Sedi jedan.


:mrgreen:
 
Док чекамо наредни већи дамп, можемо и да прочаврљамо...


... уколико заиста имате шта (смислено) да кажете. :lol:


Ња. Ај реци око чега се води расправа, па да ти поверујем да стварно имаш такав став. :roll: Коментар од 40-50 речи је довољан да се опише суштина конфликта.
Kao i uvek oko vasih egoa. ( i mog naravno)
 
Kao i uvek oko vasih egoa. ( i mog naravno)
На борбе ега се тек одавде прешло јер је једној страни нестало аргумената. И то није суштина нашег сукоба. Дакле, не знаш?

Vidim ti nemas umnog mislenija ni koliko da shvatis da se tebi obracam.
Ти немаш школе да би ми се тако обраћала, па сам претпоставио да знаш где ти је место. :) Очигледно сам преценио твоју моћ запажања, али не више него ти саму себе. :lol:

Da ne zaboravim - nja. Tako valjda vi magarci komunicirate izmedju sebe.
За мене је "ња" знак да нешто није у реду, за тебе је то њакање. Пошто си и сама почела да користиш "ња", а сматраш га њакањем, погоди ко је ту магарац. :hahaha:
 
4. sam godina srednje škole. Sa profesokom srpskog se zapravo nikad nisam slagala baš najbolje iz nekih ličnih razloga i nesuglasica oko mišljenja. Zadnjih par dana škole prošle godine sam uglavnom izbegavala njene časove, jer više nisam mogla da slušam neke njene izjave, tj. maltene ceo razred zadnjih par dana nije dolazio na zadnji čas koji smo uglavnom imali kod nje.
[/HTML]
Licni razlozi? Ne moram da znam, ali je u najmanju ruku "cudno", da neko sa profesorkom ima sporne LICNE razloge...


HTML:
E sad, dolazimo mi u 4. godinu, radimo lektiru, za sledeći čas ona najavljuje da će ispitivati i ocenjivati sastave o istoj, ali da će pitati samo one koji žele da čitaju, odnosno dobrovoljce. Dolazimo na čas, dolazi i ona, upisuje odsutne i kreće da pita. Dobrovoljci se javili, mada ona okreće dnevnik i lista učenike te prozove mene prvu (niti sam na početku strane, niti na kraju, ne znam po kojoj logici me prozvala, mada nije ni bitno). Ja kažem da nisam uradila, da mi 1 i nastavi da pita dalje. Da ne dužim još par učenika je dobilo 1, neki su i dobili dobre ocene. 
Okej, nisam se raspravljala, jer nisam imala razloga. Nisam uradila, zaslužila sam 1 i to je to.
Znaci, ona je znala da svi nece procitati lektiru (iz iskustva koje je s njima imala) pa je rekla da ce da pita "dobrovoljce"...Medutim, ona odustaje od svoje nakane "okrece dnevnik i lista ucenike" (?), te prozove tebe ikao nisi na pocetku strane, niti na kraju? To je njeno pravo, sta mislis o ucenicima koji su u "sredini"? Svakako da i njih proziva i ocenjuje, bez obzira..Kazem, njeno je pravo da prozove koga god pozeli, ucenik ako je spreman ne treba da mu smeta. Ocito da ti nisi bila spremna, obila si jedinicu i sama kaze da je to OK, sto i jeste.. Mada, rec treba da bude rec...


HTML:
Sutradan na čosu gledamo dnevnik da vidimo šta je kome dala i zapazimo da je nekim učenicima 1 upisala hemijskom, a nekim sa kojima je u dobrim odnosima upisala olovkom, kako bi kasnije istu ocenu mogli da poprave. Dakle, da je poprave u potpunosti, tako što će sledeći put kad budu odgovarati tu ocenu izbrisati i upisati drugu, dok će nama ostalima ta ocena ostati, a ostale koje dobijemo pisaće se pored te naravno. 
Ovo nije prvi put da se ovako nešto dešava kod te profesorke, dešavalo se i prošlih godina, mada se niko nije bunio. Ne znam da li ima takvih slučaja u drugim razredima kojima ona predaje.

Kako ste to na "CASU GLEDALI DNEVNIK", vise vas? Otvorila ga bas na stranici gde je ocenjivala, izasla "caskom" napolje, ili..ne razumem? Ili ste se tiskali oko nje i virili a ona to dozvoljvala, sto razumem jos manje. Prosto, ako je tako, niti ona ima autoritet da ne kazem pameti, ili si malo "preterala"?
Dakle, da se manemo toga, nego nekima je, kazes, davala ocenu obicnom olovkom nekome hemijskom?

Postoje dva razloga (mada nijedan ne bi trebalo da se praktikuje): ILI-ILI..
Prvi: Moguce da je neko od prozvanih bio a( iole) dobar djak, vredan, imao nesto bolje ocene ali za taj cas je nacisto podbacio pa je moguce da je zelela da isti lakse popravi. U neku ruku kao covek, postupila je ispravno, kao pedagog ne. Jer, ocene pisane i hemijskom MOGU da se poprave, ali jedinice ce uvek da smanjuju ocenu makar svaka naredna bila petica ili cetovorka...itd..itd..

Nemam nameru da oštetim te učenike koji su "povlašćeni", jer nije njihova krivica, već njena što ne tretira sve učenike jednako pri ocenjivanju, pa me zanima šta bi se desilo ukoliko bih podnela žalbu na neprofesionalan rad te profesorke? Da li bi se proveravale i ocene iz prethodnih godina i kod mene i kod drugih učenika i kako bi uopšte tekao ceo taj proces?
Ili imate savet kako da sve ovo rešim na neki drugi "mirniji" način?

Inače za ove 4 godine stekla sam utisak da je profesorka veoma konzervativna i da baš nije raspoložena da posveti pažnju tuđim mišljenjima i komentarima, tako da njoj još uvek nisam saopštila ništa od ovoga

Ne mozes ni da ih ostetis, nije nihova krivica kojom i kakvom ocenom je profesorka njih ocenjivala.

Za prosle godine ne mozes SADA da podneses zalbu, mozes na (za) tekucu godinu...Reci razrednom, roditelju, direktoru, kome god, ali postoji nesto za sta mozda ne znas?

Na kraju godine ukoliko ucenik NIJE zadovoljan ocenom koju ima, ima pravo da PRED KOMISIJOM koju na zahtev ucenika skola mora da obezbedi, polazes taj predmet, odnosno Komisija vrsi PROVERU znanja da bi ocenila KOJU ocenu ucenik zaista zasluzuje, da li je OSTECEN ili ne... Reci cu ti samo, ako odlucis, znaj da je to mac sa dve ostrice...Verujem da znas o cemu pricam...

Na kraju, sta znaci u ovom slucaju biti KONZERVATIVAN? Njeno i tvoje misljenje o nebu iznad granja, o cvecu i mirisu istog, o sumi i izdancima o Janku ili Marku- NE MORA da se poklapa, znaci, to je individualno kao kod svakog ljudskog bica...Ali, gradivo je jednako za sve, i ne tvrdim da nema ostecenih ucenika, naprotiv, ali, dovoljno si recita da si mogla da je ipak nagovoris da PRICATE...
 
Poslednja izmena:
Da cesto zaista postoji odredjena neobjektivnost, vrlo je moguce, stavise- i desava se. To je ipak manjina, ali na KOJU se mora ukazati. KO god da odluci da krene s tim, ima na to pravo...

Postoji nesto sto je veoma ruzno (ja necu detaljisati, ovde sam samo FORUMAS i nista vise) i obicno se desava u prvom, petom i prvom srednje skole (mada nije pravilo, ne mora biti ni prvi ni drugi ni treci...

Ako se desi da ucenik krene lose s nekim predmetom, desi se da toga dana jednostavno nije znao,nije bio spreman, losa ocena UTICE (sto je sramno i protv cega se mora boriti) na OSTALE...

"Aha, pa vidi se, nije neki bas dobar ucenik..moze i manja ocena...." i TO je najporaznije u svemu.

Naravno, dobar ucenik ce to nekako prebroditi, svakako, kao sto se desi da neko mozda i znanujem, ali mozda vise srecom dobije odlicnu ocenu, sledeci nastavnik pogleda tu prvu" "Aha, pa dete je dobar ucenik, desilo mu se, daj da malo progledam kroz prste ili ne ocenim.." sto je takodje pogubno.

Iznad svega NEPRAVEDNO. Nisu svi za sve rodjeni, nisu svi za sve jednako pripremljeni, KOLIKO VREDIS NEKA TOLIKO I DOBIJES, bez obzira..

P.S. Na kraju ipak sve dodje na svoje, samo sto nepravada jako boli i sto dete nosi traume, jad i jed, s pravom...
 
Узми папир а4 формата бели и напиши изјаву и детаље, тј. приговор на оцену. Када то завршиш, потписујеш се ти и дајеш папир разредном старешини да ти се потпише, када ти се потпише дајеш тај папир и другарима који су присуствовали часу да ти се потпишу, не свима, али довољно је двојици. И обавезно ставиш датум када почнеш да пишеш изјаву дана тог и тог, догодило се то и то. Када све то завршиш постоји ђачко сандуче у које по протоколу треба да убациш папир, али ако га ту убациш наћиће се у канти 101%, јер су сви професори и наставници пријатељи и штите се. Зато требаш да урадиш следеће, да однесеш директору на руке тај папир и да ти се потпише да га је примио и њему остаје. Када све то обавиш они већају да ли си управу, формира се комисија од 3 члана која те испитује и испитивању присуствује твој разредни старешина.
Постоји и други начин, ако ти то не упали жали се поверенику за заштиту информације Родољубу Шабићу, он ће морати да ти одговори у року од 30 дана.
Ово ти причам из личног искуства, скинуо сам две професорке у школи са дужности, имаш своја права, али само ако си у праву, ако ниси и немаш елемената за ту оцену замрзеће те и тај професор и њему драги људи. Имаш и ђачки парламент за који многи мисле да је спрдачина, али веруј ми није, све иде преко њега као и преко наставничког већа само ђаци и клинци то не знају па се баве глупим темама.
Тако је било у моје време пре четири године, тако је и сада + плус што имате дупло већа права.
 

Back
Top