Pomoc PHP ili ASP.NET

Vselak

Obećava
Poruka
68
Znam da je otrcano pitanje ,ali mi treba savet.Posle mnogo lutanja odlucio sam da se posvetim Web dizajnu,ali me muci PHP ili ASP.NET.U ASP.Net-u i C# sam malo raduckao tako da mi je koliko toliko poznat mada sam daleko od programera.Drugar me pali da predjem na PHP kaze lakse se dolazi do rezultata i kaze da je mnogo laksi od C#-( posto se bez njega ne mogu praviti ozbiljne WEb stranice a i velika prednost poznavanja C# je sto se pored WEB-a mogu i raditi destopk instalacije),mada je meni i C# laganica.Mislim C# ima lep i po meni mnogo jasniji i pregledniji kod od PHP-a ,cak i od ovog PHP5(koji je objektno orijentisan) koji ima miloion nekih zagrada i znakova pitanja(bar po onom sto sam ja video a iz skromnog iskustva o PHP-u).Pored toga sad su se pojavili dobri i besplatni editori i za C# (Microsoft Visual C#)i i za ASP.NET,okruzenje za .net je dzabe i SQL-server za kucnu upotrebu je dzabe.Jedino prednost PHP-a je po meni sto moze da radi na svim platformama i sto radi sa svim serverima(oprostite mi za dublju neupucenost,to je moj pocetnicki stav),mada ima i neko Microsoftovo resenje za Linux.Mozet6e li mi reci iskreno da li po vama i PHP5(posto se krece ka OOP) i ASP.NET imaju buducnost(posto je Microsoft vec jednom odustajao od svog programskog jezika VB-a),ali bez cuvenih floskula Microsoft radi samo za pare,posto u to ne verujem jer i tvorci PHP-a rade za pare a ne za kolace samo imaju drugi pristup i nacin zaradjivanja.
 
Znam da je moje pitanje malo konfuzno i da ce svako drzati svoju stranu,ali posto sam ja na pocetku ozbiljnog bavljenja WEB-om ,zanimaju me vasa iskustva uceenjem kojeg jezika PHP-a ili ASP.NET-a cu pre doci u mogucnost da pravim pristojne internet stranice i da se tim bavim narednih minimum deset godina(znaci da jezik ili skript jezik ima buducnost).
 
Za buducnost se nikad ne zna :)