Koristite zastareli pregledač. Možda neće pravilno prikazivati ove ili druge veb strane. Trebalo bi da ga nadogradite ili koristite alternativni pregledač.
Draga gospodjo,slažem se sa vama i mislim ako ste pravi ,trebali ste da me shvatite na pravi nacin a ne da tražite dodatna objašnjenja na moj stav.Mislim da sam bio dovoljno jasan.
Mislim da je zaista u nekim slučajevima inkluzija moguća a u mnogim ne,što znači da specijalne škole mogu i moraju da opstanu.Neko je rekao da demokratija ne znači ni najveći stepen slobode ni najveći stepen ravnopravnosti,već najveći stepen participacije/učešća.Čini mi se da bi u tome mogao da...
A da ne govorim o tome da značajna finansijska sredstva treba da se izdvajaju upravo za specijalne škole i za zaposlene u njima a ne da su uvek u zapećku.E to je diskriminacija,segregacija, nepoštovanje ljudskih prava, demokratskih pravila i standarda.
Slažem se sa prvim članom koji se javio da sve ovo zavisi i od nivoa funkcionisanja deteta odnosno težine i vrste poremećaja ili stanja.Defekt se ne definiše kao bolest već kao stanje.
ideja o inkluziji se javlja krajem proslog veka,tacnije od 90 tih godina 20. veka a kod nas 2003.-2004.To je drustveni pokret,filozofski pravac koji podrazumeva ukljucenost dece sa posebnim potrebama u redovne skole i siru drus.zajednicu.Medjutim,smatram da specijalne skole ne treba ukinuti jer...