Ja sam lazov, amater

4665.jpg


Ne mozes upaliti TV,otvoriti novine,procitati obavestenje na ulaznim vratima a da ne cujes ili procitas te dve magicne reci "lokalna samouprava". Bio sam poslom pre neki dan u Opstini,sreo neke ljude i malo se zamislio?

U veliki gradovima je to tesko znati ali u malim mestima nema tajni. Kad smo bili mali zvali smo ga "glavonja". Taj nadimak je slucajno dobio od svoje mejke koja je htela da se pohvali komsinici kako je njen sin pametan i onda kazala: "blago majki za dete,vidi kolika mu je glava,kad poraste bice sigurno predsednik suda". Toj pametnoj glavici ostade nadimak ali umesto da uci skole za predsednika suda jedva nekako zavrsi srednju trgovacku i odmah po skolovanju, nekom vezom, postade poslovodja. Na tom mestu se zadrzao do prvog godisnjeg popisa i cudom nekim izbeze zatvor ali ostade bez posla. Kako je "glavonja" imao smisla za trgovinu baci se na sverc donjeg vesa iz Turske,ne znam zasto samo zenskog ali je to uspesno radio. Imao je svoju tezgicu na pijaci i uhodanu klijentelu. Radio covek bogme uspesno sve dok ga jednog dana ne videh na lokalnoj televiziji sa jos dvojicom kako promovise svoju stranku. i gle cuda na lokalnim izborima pobedi njegova stranka a on odmah zasede u predsednicku fotelju.More neka ga,nama i trebaju ljudi sa iskustvom,naucio covek poso...