Eureka !

vuda

Domaćin
Poruka
3.387
Pronalasci,vezani kreativnoshcu,
kreativnost vezana originalnoshcu ideja.
Kako reshiti problem ?Da li je to "ono" shto je izdvojilo nash oblik od ostalih oblika zhivota.
"Nemoguce",preko "mashte" daje ideju ,a samim tim i reshenje ?
Imate li ideju shta je ideja ?
Shta odredjuje dobru od loshe ideje ?
Hmm...:zper:
 
Ako sam dobro ukapirao pitanje je Sta je ideja?

Pa sad, to je sve ono sto nam padne na pamet u pojedinim momentima prilikom resavanja nekog problema opsteg tipa. (resavanje zadatka, crtanje i tako):mrgreen:
Mislim ovo je laicki jos nemam filozofiju u skoli tako da sam laik:rumenko:
 
Razmishljam kako negativno utice politika ,ideologije,monopoly sebicnost,
na kreativnost.
Drugim recima ,moramo razmishljati samo na nametnut nam nacin.
Ipak na neshto vishem stepenu razvoja razmishljanja ,
glupo ...zar ne ?
 
Pronalasci,vezani kreativnoshcu,
kreativnost vezana originalnoshcu ideja.
Kako reshiti problem ?Da li je to "ono" shto je izdvojilo nash oblik od ostalih oblika zhivota.
"Nemoguce",preko "mashte" daje ideju ,a samim tim i reshenje ?
Imate li ideju shta je ideja ?
Shta odredjuje dobru od loshe ideje ?
Hmm...:zper:

Dobra ideja je rešenje ili pronalazak a loša ideja loše rešenje ili promašaj. ;)
Namigujem ali je tako.
 
Vidim ,ovde na temi,monolog,
a ima toliko toga da se napishe.
Pitanje glasi:Znate li za sindrom majmuna ?
To vam je kad svi kopiraju neki trend ,zato shto je u modi ,a ne u sushtini njegovog bica.
tkzv."clone cd" (novi izraz kod klinaca)
 
Xmm,covekov um,potencijalni izvor beskrajnog niza ideja,
kao kosmos sadrzhaja prostora,recimo ,poredjenja radi.
A ? Koji je to spektar mogucih kombinacija.
 
ko sam dobro ukapirao pitanje je Sta je ideja?

Pa sad, to je sve ono sto nam padne na pamet u pojedinim momentima prilikom resavanja nekog problema opsteg tipa. (resavanje zadatka, crtanje i tako)
Mislim ovo je laicki jos nemam filozofiju u skoli tako da sam l