Problem sa Mozillom

ruzica222

Početnik
Poruka
Vec dva dana mi ne radi Mozilla, ne mogu nista preko nje otvoriti samo izbacuje sledece:

Failed to Connect

Firefox can't establish a connection to the server at en-us.start2.mozilla.com.

Though the site seems valid, the browser was unable to establish a connection.

* Could the site be temporarily unavailable? Try again later.
* Are you unable to browse other sites? Check the computer's network connection.
* Is your computer or network protected by a firewall or proxy? Incorrect settings can interfere with Web browsing.

I sto je najgore ni IE mi ne dozvoljava ulazak u Yahoo mail. A sve ostalo preko njega mi radi. Zna li neko kako da resim problem:dontunderstand:

Kao sto rekoh reinstalacija pomaze...najbolje bi bilo da na sekundarnom disku ghostujes windows i tako kad imas ne resivih problema mozes da startujes sa novim windowsom za 10-setak minuta...

A ciji internet koristite...oce neko da mi pomogne oko ovog sugavog telekom rootera:rtfm:

Vec dva dana mi ne radi Mozilla, ne mogu nista preko nje otvoriti samo izbacuje sledece:

Failed to Connect

Firefox can't establish a connection to the server at en-us.start2.mozilla.com.

Though the site seems valid, the browser was unable to establish a connection.

* Could the site be temporarily unavailable? Try again later.
* Are you unable to browse other sites? Check the computer's network connection.
* Is your computer or network protected by a firewall or proxy? Incorrect settings can interfere with Web browsing.

I sto je najgore ni IE mi ne dozvoljava ulazak u Yahoo mail. A sve ostalo preko njega mi radi. Zna li neko kako da resim problem:dontunderstand:

Provjeri pod File opcijom u borwseru (IE,Firefox) dali ti je možda uključen "Work Offline" mode,ako je isključi ga. Ukoliko to nije rijesenje probaj (MOZILLA FIREFOX OPCIJE) Tools->options->advance->network->settings i provjeri jeli oznaceno "direct connection to the internet" :ok:

Back