Treba mi pomoc

We all dream

Početnik
Poruka
35
Zdravo svima.Prvi put sam na ovom forumu i treba mi pomoc.Krenuo bih da izradjujem web stranice.Imam 14 god btw.Kupio sam knjigu Dreamweaver naucite za 24 sata.Josh nisam kupio program ali i to cu uskoro.Najvishe bi me zanimalo da izradjujem sajtove na kojima se zaradjuju pare.Znaci ja sam totalni pocetnik ne znam nista o tome.Znam 0%.Ne znam ni kako se sta zove.Pokushao sam pre programiranje C++ ali posle zdravo svete sam ostavio zato sto mi je to mnogo tesko.Hteo bih da pravim nesto tipa my space za upoznavanje ljudi pa me zanima da li za to treba programiranje ili...kako?U svakom slucaju hteo bih malo da me posavetujete gde da obratim paznju kada budem krenuo da ucim.A ako mi je tesko my space pravio bih bilo kakav sajt.Imam dosta sjajnih ideja!

Hvala unapred.
 
Lepo je to sto zelis da naucis.
Imas na internetu mnogo tutorijala za HTML, skini jedan i ne treba ti za pocetak nista do notepad.exe koji vec imas na racunaru. Naucices, osnovne stvari, napravices i neke male sajtove. To sve mozes isprobati dok budes ucio.
Kasnije nabavi program tipa Dreamweaver pa ces mnogo lakse pratiti sta radi i kako sta funkcionise jer ces vec imati ideju o mnogim elementima web dizajna, bice mnoog ivse od ove tvoje sadasnje 0%

Sto se tice MySpace, to mozes i bez poznavanja HTML maltene sve ti je sugerisano.
 
Hvala code bacio sam se na posao.Napravio sam sada sam svoju web-stranicu i ukapirao zasta sve sluzi.Citam na engleskom ali nije mi problem.Samo ako mozete ukratko da mi objasnite za sta sluzi <head>?Citao sam ali mi nesto nije jasno.Hteo bih da nemam neke rupe pa ako nije problem da mi kazete za sta sluzi.Samo ukratko 3-4 reci.
 
<html>
<head>
<title>Moja prva web stranica</title>
</head>
<body bgcolor="green">
<p><h2 align="center">Ovo je moja prva web-stranica!</h2></p>
<hr>
<p>dobar dan <b>svima</b></p>
idemo <br> sada <br> SVI!
<!-- ovo se nece na stranici prikazati -->