Вук Драшковић: Србија да уђе у НАТО, држава не сме увек слушати већину народа

Opet jos jedna bezvredna odluka na osnovu koje je postupilo vise od 100 drzava sveta i uspostavilo diplomatske odnose. Bas zanimljivo :)

Ovo sto si napisao, opet pokazuje koliko se ne razumes u materiju i izvlacis pogresne zakljucke. Nadleznost Medjunarodog suda Pravde na pitanje Srbije "da li je unilateralna deklaracija Privremenih institucija samouprave na Kosovu o nezavisnosti od 17. februara 2008. godine u saglasnosti s međunarodnim pravom?" nije da se bavi politickim posledicama koje takva deklaracija proizvodi nego da li je sama deklaracija u skladu sa medjunarodnim pravom a s obzirom da medjunarodno pravo niti izricito dozvoljava niti zabranjuje takve deklaracije, odluka je da nije suprotna medjunarodnom pravu.

A na drzavama je da li ce postupati po toj deklaraciji i priznati nezavisnost, sto znaci da je priznanje trecih drzava politicka a ne pravna stvar. Pa su u skladu sa tim neke zemlje priznale nezavisnost a neke ne. Da je pitanje bilo drugacije formulisano tj. da se razmatralo da li u datim okolnostima Albanci imaju pravo na secesiju to bi vec bila totalno druga stvar, ali tu smo mi omanuli i nasi pravnici.

Apsolutno nigde ne stoji u presudi ovo sto si naveo i nema veze sa mozgom, kao sto i praksa dokazuje.

Да само што Дачић своју политику повлачења признања управо заснива на чињеници да скоро нико није, како да кажем, укњижио, признање Косова у сопственом законодавству. Чим нешто треба да ратификујеш тј да упишеш у свој закон то постаје поред политичке и правна ствар.
 
Opet jos jedna bezvredna odluka na osnovu koje je postupilo vise od 100 drzava sveta i uspostavilo diplomatske odnose. Bas zanimljivo :)

Ovo sto si napisao, opet pokazuje koliko se ne razumes u materiju i izvlacis pogresne zakljucke. Nadleznost Medjunarodog suda Pravde na pitanje Srbije "da li je unilateralna deklaracija Privremenih institucija samouprave na Kosovu o nezavisnosti od 17. februara 2008. godine u saglasnosti s međunarodnim pravom?" nije da se bavi politickim posledicama koje takva deklaracija proizvodi nego da li je sama deklaracija u skladu sa medjunarodnim pravom a s obzirom da medjunarodno pravo niti izricito dozvoljava niti zabranjuje takve deklaracije, odluka je da nije suprotna medjunarodnom pravu.

A na drzavama je da li ce postupati po toj deklaraciji i priznati nezavisnost, sto znaci da je priznanje trecih drzava politicka a ne pravna stvar. Pa su u skladu sa tim neke zemlje priznale nezavisnost a neke ne. Da je pitanje bilo drugacije formulisano tj. da se razmatralo da li u datim okolnostima Albanci imaju pravo na secesiju to bi vec bila totalno druga stvar, ali tu smo mi omanuli i nasi pravnici.

Apsolutno nigde ne stoji u presudi ovo sto si naveo i nema veze sa mozgom, kao sto i praksa dokazuje.

Јооооо, Вишњице опет грешиш.

Наравно да је то правно гледано била безвредна одлука, јер је у потпуној супротности са већ донетом резолуцијом 1244.

И то је МСП знао.

Па иако је ту одлуку донела Косовска Скупштина, пошто је то било противправно, онда се МСП убио доказујући да то није та Скупштина

и ти посланици, него неки други, негде другде.

Смешно.
 
A nacelo medjunarodnog prava "uti possidetis" tj. načelo međunarodnog prava na temelju koga se unutrašnja razgraničenja između administrativnih jedinica priznaju kao međunarodne granice novih država u momentu sticanja nezavisnosti, a koje je potvrdila Badinterova komisija je danas opstevazece i obavezujuce za sve drzave. Takodje su sudske odluke i misljenja najistaknutijih pravnika pomocni izvor medjunarodnog javnog prava. Pa samim tim, ono jeste bezvredna :)

Okej koliko sam razumeo ono što je ostavilo pravne posledice u međunarodnom pravu jeste princip (tj načelo međunarodnog prava "uti possidetis") prema kojima se rukovodila Banditerova komisija. Ako je tako onda zašto istovetni princip "uti possidetis" nije primenjen na sukobu u Bosni i Hercegovini ? S druge strane ako se misli da su same odluke Banditerove komisije postale deo međunarodnog prava onda se tamo nigde ne pominje Kosovo a kao potencijalni subjekti međunarodnog prava pominje se isključivo Srbija i C. Gora (mislim SRJ) te ostale republike. Očigledno da su u različitim slučajevima primenjivani različiti principi ili odluke Badinterove komisije selektivno primenjivane.
 
Ни ја нисам стручњак за међународно право, али ми нимало не смета да те поздравим Вишњице и кажем:

Бандит-ерова комисија нема никакве везе са међународним правом.

Њу је основала тадашња ЕЕЗ, Савет министара ЕЕЗ.

Њена моћ је почивала на економској, политичкој и војној сили која је стајала иза ње.

Нису имали никакво право да се мешају у унутрашње ствари СФРЈ.

Бандит-ерова комисија је једноставно политички убица СФРЈ.

Извршилац.

Инспиратори и организатори убиства сами су се касније јавили.



@Тема

Србија ће свакако ући у НАТО, али заједно са руским тенковима.

Dragi moj TTTT i ja tebe puno pozdravljam :cmok:

A onda i da odgovorim. Badinterovu komisiju jeste osnovala tadasnja EZ koja je posle prerasla u EU , 1991. kao pravno savetodavno telo Haske mirovne konferencije a tadasnje predsednistvo SFRJ se saglasilo sa njenim formiranjem pa se i obavezalo da ce postovati njene odluke. Republika Srbija je prva postavila tri pitanja na koje je Komisija dala odgovore. Jedno od pitanja je i pitanje unutrasnjih granica, tzv. trece misljenje (oko cega je i krenula ova diskusija). Nakon toga je 1993. tadasnja SRJ pocela da osporava nadleznost Komisije isticuci da Komisija nije formirana u skladu sa medjunarodnim pravom aludirajuci na to da nije osnovana direktno od strane MSP-a i u arbitrazne svrhe pa da je samim tim odluke Komisije ne obavezuju. Sto jeste donekle tacno.

Medjutim po Medjunarodnom sudu pravde, savetodavna misljenja nezavisnih pravnih tela imaju znacajan moralan i politicki autoritet, pa iako nemaju ekefat res judicata (presudjenje stvari) mogu biti izvori medjunarodnog prava. U ovom konkretnom slucaju, Komisija je na osnovu prakse Medjunarodnog suda pravde u slucaju „Burkina Faso protiv Malija“, kao i na osnovu dugogodisnje prakse stvaranja novih drzava u Juznoj Americi, primenila nacelo „uti posseditis iuris“ prema kome granice koje su zateccene prilikom raspada SFRJ poprimaju karakter granica koje stiti medjunarodno pravo, pa samim tim ovo trece misljenje Badinterove komisije, ima karakter sudske presude. To znaci da ima obaveznu pravnu snagu za stranke u sporu, kao i da je izvor prava.

Nece biti da zbog toga sto je osnovana od strane EZ a ne MSP-a, da nema veze sa medjunarodnim pravom. Misljenja Badinterove komisije su bili pravni temelj svim kasnijim dokumentima UN-a, koji su se ticali problematike iz bivše Jugoslavije.
 
Što manje zuba u vilici, to više argumenata u prilog skorog raspada NATO pakta...

I TO SU LJUDI, iako ih ti i tvoja anglosaksonska klika omalovazavate i obespravljujete. i ti bi mozda bio krezub da nemas poneki zlatni zubic u vilici skinut na nekom groblju
 
:)

Zanimljivi su pojedinci i pojedinke iz "Atlantske brigade" sa svojim apologiziranjima ulasku Srba i Srbije u zlocinacku NATO bandu , ali mi se sve vise cini da bi oni svi redom da budu posmatraci u slucaju neke realne ratne opcije izmedju istoka i tzv. zapada ...

Jer , znate , "njihov doprinos je nemerljiv " i kao da bi da im to da status "zasticenih od rovova , krvi i znoja" ...i naravno svega onog negativnog sto se desava u ratnim dejstvima ...

Mozda po neki ne bi bili "gadljivi" u ovakvim situacijama :


ac_tank_gold_comp2.jpg


images



:)


Al` treba preziveti i stici domu svom da se to troskari ...jer "i tata bi sine"...
 
Što manje zuba u vilici, to više argumenata u prilog skorog raspada NATO pakta...

Народ осећа у својим напаћеним костима оно што ни један шмољо што у књиге гледа никад не може да појми.
 
Dragi moj TTTT i ja tebe puno pozdravljam :cmok:

A onda i da odgovorim. Badinterovu komisiju jeste osnovala tadasnja EZ koja je posle prerasla u EU , 1991. kao pravno savetodavno telo Haske mirovne konferencije a tadasnje predsednistvo SFRJ se saglasilo sa njenim formiranjem pa se i obavezalo da ce postovati njene odluke. Republika Srbija je prva postavila tri pitanja na koje je Komisija dala odgovore. Jedno od pitanja je i pitanje unutrasnjih granica, tzv. trece misljenje (oko cega je i krenula ova diskusija). Nakon toga je 1993. tadasnja SRJ pocela da osporava nadleznost Komisije isticuci da Komisija nije formirana u skladu sa medjunarodnim pravom aludirajuci na to da nije osnovana direktno od strane MSP-a i u arbitrazne svrhe pa da je samim tim odluke Komisije ne obavezuju. Sto jeste donekle tacno.

Medjutim po Medjunarodnom sudu pravde, savetodavna misljenja nezavisnih pravnih tela imaju znacajan moralan i politicki autoritet, pa iako nemaju ekefat res judicata (presudjenje stvari) mogu biti izvori medjunarodnog prava. U ovom konkretnom slucaju, Komisija je na osnovu prakse Medjunarodnog suda pravde u slucaju „Burkina Faso protiv Malija“, kao i na osnovu dugogodisnje prakse stvaranja novih drzava u Juznoj Americi, primenila nacelo „uti posseditis iuris“ prema kome granice koje su zateccene prilikom raspada SFRJ poprimaju karakter granica koje stiti medjunarodno pravo, pa samim tim ovo trece misljenje Badinterove komisije, ima karakter sudske presude. To znaci da ima obaveznu pravnu snagu za stranke u sporu, kao i da je izvor prava.

Nece biti da zbog toga sto je osnovana od strane EZ a ne MSP-a, da nema veze sa medjunarodnim pravom. Misljenja Badinterove komisije su bili pravni temelj svim kasnijim dokumentima UN-a, koji su se ticali problematike iz bivše Jugoslavije.

И шта то значи у случају Домбаса и Крима?
 
И шта то значи у случају Домбаса и Крима?

Pa na to će ti odgovoriti da se Banditerova komisja nije odnosila na slučajeve izvan SFRJ a ako je pitaš za Kosovo onda je tu primenjeno nacelo medjunarodnog prava "uti possidetis" kojim se rukovodila Banditerova komisija ali bez njenih odluka koja jasno govore da nema menjanja unutrašnjih granica , ako je pitaš za slučaj Republike Srpske onda se tu poziva na odluke Banditerove komisije gde se unutrašnje granice ne mogu menjati.
 
Poslednja izmena:
Dragi moj TTTT i ja tebe puno pozdravljam :cmok:

A onda i da odgovorim. Badinterovu komisiju jeste osnovala tadasnja EZ koja je posle prerasla u EU , 1991. kao pravno savetodavno telo Haske mirovne konferencije a tadasnje predsednistvo SFRJ se saglasilo sa njenim formiranjem pa se i obavezalo da ce postovati njene odluke. Republika Srbija je prva postavila tri pitanja na koje je Komisija dala odgovore. Jedno od pitanja je i pitanje unutrasnjih granica, tzv. trece misljenje (oko cega je i krenula ova diskusija). Nakon toga je 1993. tadasnja SRJ pocela da osporava nadleznost Komisije isticuci da Komisija nije formirana u skladu sa medjunarodnim pravom aludirajuci na to da nije osnovana direktno od strane MSP-a i u arbitrazne svrhe pa da je samim tim odluke Komisije ne obavezuju. Sto jeste donekle tacno.

Medjutim po Medjunarodnom sudu pravde, savetodavna misljenja nezavisnih pravnih tela imaju znacajan moralan i politicki autoritet, pa iako nemaju ekefat res judicata (presudjenje stvari) mogu biti izvori medjunarodnog prava. U ovom konkretnom slucaju, Komisija je na osnovu prakse Medjunarodnog suda pravde u slucaju „Burkina Faso protiv Malija“, kao i na osnovu dugogodisnje prakse stvaranja novih drzava u Juznoj Americi, primenila nacelo „uti posseditis iuris“ prema kome granice koje su zateccene prilikom raspada SFRJ poprimaju karakter granica koje stiti medjunarodno pravo, pa samim tim ovo trece misljenje Badinterove komisije, ima karakter sudske presude. To znaci da ima obaveznu pravnu snagu za stranke u sporu, kao i da je izvor prava.

Nece biti da zbog toga sto je osnovana od strane EZ a ne MSP-a, da nema veze sa medjunarodnim pravom. Misljenja Badinterove komisije su bili pravni temelj svim kasnijim dokumentima UN-a, koji su se ticali problematike iz bivše Jugoslavije.

Јесте Вишњице све си то лепо написала и нема сумње да си паметнија од мене и далеко боље знаш право и боље разумеш правну науку, само би ваљало истакнути пар битних чињеница.

И НАТО кад нас је бомбардова радио је то у неким његовим правним оквирима, нацисти кад су спаљивали Јевреје радили су то у оквиру својих правних норми...

Дакле сила уфилована у правне оквире па спроведена јесте насиље па је насиље.

Ово што кажеш да се СФРЈ сагласила са формирањем те комисије јесте тачно, али су то изгласали Стипе Месић и екипа, исти они који су спречили увођење

ванредног стања. Исти они који су шверцовали оружје и спремали оружану побуну. Иза њих су стајали Ватикан, Немачка, НАТО и све што си гледала у Македонији прошле године,

све смицалице и преваре, е исто то само још горе било је у ондашњој СФРЈ. Све што гледаш сада у Венецуели то ти је то. Све што си гледала у Либији то ти је то.

Но добро, било па прошло, шта је било било је.

Сад имамо одлуке "независног тела" које уважава МПС, имамо резолуцију 1244 и ако смо за право и правне норме онда се има испоштовати и суверенитет и

интегритет Републике Србије. Ваљда Република Србија има иста права као и друге државе? Или нема? Ваљда грађани Србије имају иста права као и грађани

неке друге земље? Или немају? Дакле, Косово и Метохија су интегрални део Републике Србије.

И сад везано за тему и Драшковића. Драшковић каже: "Држава не сме увек слушати већину народа." То значи да је то тиранија, јер онда не треба да спроводи ни

устав ни законе која је та већина донела.

То опет значи да је Драшковић овим својим залагањем "Држава не сме увек слушати већину народа." оправдао покушај његовог убиства или убиства Ћурувије,

јер ни тада држава није слушала већину народа. Комуниста длаку мења, ал ћуд никада.

И за крај да парафразирам Катона: "Што се осталога тиче, сматрам да НАТО треба разорити."
 

Back
Top