Vredi li 75 miliona dolara?

Lagerta

Supermoderator
Poruka
30.598
1700088831439.png

Ovo su slike Cy Twomblyja - jednog od najskupljih umetnika svih vremena. Cena njegovih škrabanja kreće se i do 75 miliona dolara!
Volim umetnost, divim se slikarima koji su svojim radovima obogatili i ulepšali ovaj svet, ali mi je ovo neshvatljivo. Koji kritičari su ovo analizirali i proglasili umetnošću? Možda sam ja zaista laik pa u ovom škrabanju ne prepoznajem duboke motive ili poruku slikara. Upadam u neke teorije zavere da se neki slikari, iz ko zna kojih razloga favorizuju, da nam ti likovni kritičari utiču na forimranje ukusa favorizovanjem ovakvih škrabotina. Da ponovim još jednom, moguće da ja nemam tu snagu da u ovome uočim kvalitet, smislenost ili šta već

Pogledajte prilog 1447699
Ovo su slike Cy Twomblyja - jednog od najskupljih umetnika svih vremena. Cena njegovih škrabanja kreće se i do 75 miliona dolara!
Volim umetnost, divim se slikarima koji su svojim radovima obogatili i ulepšali ovaj svet, ali mi je ovo neshvatljivo. Koji kritičari su ovo analizirali i proglasili umetnošću? Možda sam ja zaista laik pa u ovom škrabanju ne prepoznajem duboke motive ili poruku slikara. Upadam u neke teorije zavere da se neki slikari, iz ko zna kojih razloga favorizuju, da nam ti likovni kritičari utiču na forimranje ukusa favorizovanjem ovakvih škrabotina. Da ponovim još jednom, moguće da ja nemam tu snagu da u ovome uočim kvalitet, smislenost ili šta već
Pranje para.

To mi nije palo na pamet, priznajem, ali ovaj slikar je živeo od 1928. do 2011. Ekspesionista i vajar, njegova dela su uvek bila skupo plaćena..ništa mi nije jasno :mrgreen:
Nije važan izvor. Bitno je da postoji nešto opipljivo za šta se daju velike pare. Umetnost je idealna jer možeš da odvališ bilo koji broj

Ako ima ko ce to da kupi za 75 miliona dolara, onda vredi toliko. Mogu da stave cenu koju hoce, ako niko ne kupi,
ne vredi tolko.