Власт КОРИСТИ ситуацију, потребна нам је влада државног СПАСА

Poruka
20.103

Научни саветник у Институту за физику Слободан Првановић и професор Универзитета у Београду Чедомир Чупић оценили су да су власти у Србији у ситуацији изазваној коронавирусом показале неодговорност и некомпетентност и да је неопходно формирање владе грађанског или државног спаса.

У допису медијима наводи се да је власт прво убеђивала грађане у безопасност коронавируса, организовала збор радника у Крушику и масовна окупљања грађана приликом прикупљања потписа подршке листама, а да је приступ вирусу променила када је сазнала да јој "опада рејтинг".

"Третирајући епидемиолошку ситуацију искључиво као погодан терен за политичку пропаганду, гарнитура на власти је уводила мере спречавања ширења заразе калкулантски, пре свега водећи рачуна о својој политичкој популарности", наводи се у допису...

Истиче се и да власт није благовремено направила републичке резерве заштитних и дезинфекционих средстава и да је велики број грађана остао ускраћен за могућност адекватне заштите од заразе.

Како се додаје,
председник Србије Александар Вучић користи сваку прилику за личну промоцију и политичку пропаганду "остављајући грађане ускраћеним за компетентна мишљења стручњака".

"Ни парламент ни Влада не представљају никакве органе власти у држави, а злоупотреба положаја од стране председника је достигла незапамћен ниво", оцењује се у саопштењу.

Оцењује се и да ће Србија после епидемиолошке кризе бити у неповољној ситуацији, а да уместо ангажовања највећих стручњака који би осмислили мере економије, власт злоупотребљава ситуацију и на економском плану у циљу "предизборног додворавања грађанима, а ради подизања урушеног рејтинга".

Како се наглашава, владу грађанског и државног спаса зато треба хитно формирати. Та влада би доносила мере "благовремено и савесно", радила би на спречавању пропасти економије Србије, припремала план за дугорочно деловање, средства би била рационално планирана, влада би оснажила институције, вратила слободу медијима и припремала фер услове за слободне изборе.

______________________________

0203-scaled-e1583959269165-678x381.jpg

Е, јок!
Најбоље да сви будемо к`о стока сатерани у своје куће (ОБОРЕ) једно 6 месеци и да 24 часа не можемо ни нос да промолимо. Да ништа не радимо, сем да гледамоТв и спавамо. А ПРВИ међу ПРВИМА да брине о нама, јер смо изгледа сви дебили :mrgreen: Ма, милина жива, УЖИВАЈ народе!!!
 
Увек треба гледати ведрију страну сваке ситуације.

Јер, од короне је до сада излечено много људи на планети

Али од шизофреније, наука није забележила ни један једини случај
 
да, потребна је влада народног спаса, али не са овим пешчаник пацовима који би опет да се накаче

либтарди и другосрбијанери никог не занимају
Koga bi ona uključivala? Žeženog i Pišu Vacića?
 
Ево једног сличног размишљања, са КОНКРЕТНИМ чињеницама:
  1. Прогласила би у фебруару месецу ванредну ситуацију и сва министарства и све државне службе би били стављени Влади народног спаса у свом пуном капацитету за одбрану од епидемије корона вируса.
  2. Направили би у фебруару месецу следеће стручне тимове :
а/ Медицински кризни штаб за одбрану од епидемије – Састављен од 50 наших највећих стручњака из земље и расејања,који би морали у року од три дана у фебруару месецу да донесу План медицинске одбране, заштите и едукације становништва од корона вируса,

б/ Економски кризни штаб – Састављен од 50 наших најугледнијих економиста и пословних људи из земље и света, који би морали за три дана у фебруару месецу да донесу План економско-финансијских мера за функционисање Народне банке Србије, министарства финансија, привреде и државе у условима ванредне ситуације борбе против епидемије,

в/ Полицијски кризни штаб – Састављен од 50 наших најугледнијих стручњака из земље и расејања за безбедност и полицију, који би морали у року од три дана у фебруару месецу да донесу План безбедоносног функционисања државе у условима ванредне ситуације борбе против епидемије,

г/ Војни кризни штаб – Састављен од Начелника Армије и Генералштаба који би морао у року од три дана у фебруару месецу да донесе План одбране државе од миграната и епидемије корона вируса, усаглашен са планом Медицинског кризног штаба и Планом Владе за одбрану од миграната,

д/ Штаб Територијалне одбране – Формирање у месецу фебруару, за највише три недеље, ТО по читавој Србији, тако да се покрију све општине и да се 2 / два/ милиона грађана Србије, од 18 до 65 година, стави под команду Штаба ТО и да се припреме да подрже план Војног кризног штаба,

ђ/ Штаб Цивилне заштите – Формирање у месецу фебруару, за највише три недеље, Цивилне заштите по читавој Србији, тако да се покрију све општине и све месне заједнице, да се 1 / један/ милион грађана стави у службу ЦЗ и да се Штаб ЦЗ стави у службу Медицинског кризног штаба за одбрану становништва од епидемије,

е/ Штаб за едукацију становништва – Састављен од 50 стручњака из просвете, образовања и едукација из земље и расејања, чији би задатак био да у фебруару месецу, у року од три дана, према упутствима Медицинског кризног штаба, припреми План едукације становништва у условима борбе против епидемије корона вируса,

ж/ Штаб за медије – Састављен од РТС-а и 50 наших највећих медијских стручњака из земље и расејања, који би у фебруару месецу у року од три дана морали да припреме План медијског наступа свих државних функционера у ванредној ситуацији борбе против епидемије корона вируса,

и/ Штаб за ИТ – Састављен од 50 наших највећих ИТ стручњака из земље и расејања, чији би задатак био да, до краја фебруара месеца, на основу добијених планова свих осталих штабова, направе План за подршку Влади народног спаса за борбу против епидемије корона вируса.


Сви стручњаци у наведеним штабовима би радили добровољно за спас становништва Србије од епидемије.

3. Влада народног спаса би до краја фебруара месеца 2020 обезбедила :
  • Заштитне маске – финансирала би домаће компаније да сашију за месец дана 700 милиона комада маски за потребе Србије и за извоз,
  • Заштитне рукавице – финансирала би домаће компаније да направе за месец дана 700 милиона комада рукавица за потребе Србије и за извоз,
  • Заштитна одела – финансирала би домаће компаније да сашију за месец дана 000 заштитних одела за одбрану од епидемије,
  • Заштитна обућа – финансирала би домаћа компаније да произведу 000 универзалне заштитне обуће за медицинско и немедицинско особље,
  • Респираторе – купила би 5.000 респиратора и резервисала би још 5.000 респиратора да имамо у резерви,
  • Средства за дезинфекцију – финансирала би домаће хемијске компаније да произведу довољно средстава за дезинфекцију за потребе становништва Србије за 6 месеци и за потребе извоза,
  • Средства за хигијену – финансирала би домаће хемијске компаније да произведу довољно средстава за хигијену за потребе становништа Србије за 6 месеци и за потребе извоза,
  • Храна и вода – државне резерве би се снабделе од домаћих фабрика храном и водом за потребе становништва Србије за 6 месеци и за потребе извоза,
  • Лекови и остала медицинска средства – финансирала би се производња код фармацеутских компанија у Србији и обезбедио неопходан увоз лекова за потребе становништва за 6 месеци,
  • Клинички центри, болнице, домови здравља и амбуланте – припремиле би се у року од месец дана фебруара за пријем оболелих од короне, тако да се не угрози здравствена заштита осталог становништва и да могу да им се пруже све здравствене услуге,
  • Приватне болнице, клинике, старачки домови, хотели и мотели – који имају слободне капацитете за смештај би се организовали да могу да приме оболеле у епидемији, уз надокнаду трошкова за њихов смештај и лечење,
  • Грађевинска оператива – Влада би припремила грађевинску оперативу од 10.000 радника који могу за неколико недеља да саграде пољске и покретне болнице за карантин и смештај оболелих од корона вируса,
  • Плате медицинског особља – порасле би у фебруару месецу у распону од 50 % до 100%, препустило би се Медицинском штабу да одлучи о распореду повећања плата, као и стимулација за изузетна залагања запослених здравствених радника,
  • Медицинско особље у свету – Влада би позвала медицинско особље које ради у расејању да се врате, ко може, у Србију и понудила би плате у складу са новим повећањима и специјалним стимулацијама,
  • Медицинско особље из Кине – Влада би у фебруару позвала медицинско особље из заражених области Кине да помогну у случају избијања велике епидемије, да дођу у Србију, да једним делом држава Кина покрије њихове трошкове и да Влада Србије обезбеди смештај и храну,
  • Санитарна контрола на границама – током фебруара месец морала је да се уведе строга санитарна контрола на границама Србије, да се уведе обавезан карантин за све који долазе из заражених подручја и да се грађани Србије добро припреме и упознају са особинама корона вируса,
  • Тестирање – створити услове да се до краја фебруара дневно може да тестира 10.000 људи, ради превенције у сузбијању епидемије,
  • Мигранти – Војска ће спречити нелегалан улазак миграната у Србију, а сви који легално буду ушли да би отишли у Европу, морају да буду медицински прегледани и стављени у карантин,
  • Повратак грађана из расејања – Обезбедити да 500.000 грађана из расејања може да се врати у Србију, да се на границама прегледају, тестирају , да прођу карантин и да безбедно оду у своја места.


4. Све ове припремне, превентивне радње је Влада морала да уради још током фебруара месеца, да се тако и држава и грађани добро припреме за евентуалну епидемију, да сви све знају о корона вирусу , да добију грађани праве информације и да се избегне ширење дезинформација и панике.
5. Грађанима би се искључиво обраћали председник владе и команданти штабова, тако да би грађани стекли толико потребно поверење у државне институције, јер би видели да постоји чврста и добра организација, па би грађани поштовали извршну команду кризних штабова и дисциплиновано би се понашали у условима ванредне ситуације,
  1. Све ове припремне, превентивне радње је Влада морала да уради још током фебруара месеца, да се тако и држава и грађани добро припреме за евентуалну епидемију, да сви све знају о корона вирусу , да добију грађани праве информације и да се избегне ширење дезинформација и панике.
  2. Грађанима би се искључиво обраћали председник владе и команданти штабова, тако да би грађани стекли толико потребно поверење у државне институције, јер би видели да постоји чврста и добра организација, па би грађани поштовали извршну команду кризних штабова и дисциплиновано би се понашали у условима ванредне ситуације,
  3. На овај начин не би било политичке злоупотребе у корист једне политичке странке и њеног острашћеног лидера, него би се политички живот у Србији нормално одвијао, осим што би избори били отказани док не прође епидемија,
  4. Народна Скупштина би заседала и контролисала рад Владе и свих кризних штабова,
  5. Старији људи не би били затварани у своје домове, него би дневно добијали упутства колико времена могу да проведе ван дома и шта треба да раде да се сачувају од епидемије,
  6. Територијална одбрана и Цивилна заштита би преузела снабдевање и бригу старих и немоћних породица, уз велику подршки ИТ штаба.
  7. Вртићи, школе и факултети би били одмах затворени и организовала би се настава преко интернета.
  8. Затворили би се одмах шопинг-молови, кафане, ресторани и кафићи и забранила окупљања, док епидемија не прође.

  1. НБС би одложила плаћање свих кредита док траје епидемија.
  2. НБС би убацила у финансијски систем новца према динамици и висини коју одреди Влада и Економски кризни штаб,

  1. КРИПТО ДРЖАВА СРБИЈА би преко блокчејн технологије омогућила бржи трансфер новца, контролу трошења новца, гласање грађана о мерама кризног штаба и давање нових идеја и предлога грађана, брже повезивање људи, финансирање крипто динаром домаће производње и омогућавања раста домаће тражње од стране сиромашнијих грађана, грађана са ниским примањима, социјалних случајева и пензионера,
  2. Сви рачуни грађана за време трајање епидемије не би се обрачунавали,
  3. Порези и доприноси компанија које су зауставиле свој рад се не би обрачунавали,
  4. НЕ БИ СЕ УВЕО ПОЛИЦИЈСКИ ЧАС, јер то вређа достојанство и интелигенцију грађана Србије,
  5. Склонили би се сви бескућници, просјаци и сиротиња са улица, којима би се обезбедио смештај, исхрана, хигијена и лекови.
  6. Територијална одбрана и Цивилна заштита би контролисале примену дневних заповести кризних штабова и помагали би грађанима да се понашају у складу са добијеним упутствима,
  7. Грађани који би се понашали супротно добијеним упутствима и који би правили неред, полиција би одводила и добијали би радну обавезу да помогну у борби против епидемије,
  8. Влада народног спаса и кризни штабови би неговали дух професионализма, стручности, добронамерности и уљудности према свим грађанима Србије и тако би у грађанима добили праве савезнике за победу над корона вирусом.





На крају, једно логично питање
– А зашто се овакве мере нису предузеле?

И, ко је крив што се нису предузеле на време?
 
Poslednja izmena od moderatora:
Koga bi ona uključivala? Žeženog i Pišu Vacića?

неке од оних искрених бораца против глобализма, ''либерализма'', страначког паразитизма и отпадсрбијанизма - тренутно највећих пошасти по српски народ
 
Ево једног сличног размишљања, са КОНКРЕТНИМ чињеницама:
  1. Прогласила би у фебруару месецу ванредну ситуацију и сва министарства и све државне службе би били стављени Влади народног спаса у свом пуном капацитету за одбрану од епидемије корона вируса.
  2. Направили би у фебруару месецу следеће стручне тимове :
а/ Медицински кризни штаб за одбрану од епидемије – Састављен од 50 наших највећих стручњака из земље и расејања,који би морали у року од три дана у фебруару месецу да донесу План медицинске одбране, заштите и едукације становништва од корона вируса,

б/ Економски кризни штаб – Састављен од 50 наших најугледнијих економиста и пословних људи из земље и света, који би морали за три дана у фебруару месецу да донесу План економско-финансијских мера за функционисање Народне банке Србије, министарства финансија, привреде и државе у условима ванредне ситуације борбе против епидемије,

в/ Полицијски кризни штаб – Састављен од 50 наших најугледнијих стручњака из земље и расејања за безбедност и полицију, који би морали у року од три дана у фебруару месецу да донесу План безбедоносног функционисања државе у условима ванредне ситуације борбе против епидемије,

г/ Војни кризни штаб – Састављен од Начелника Армије и Генералштаба који би морао у року од три дана у фебруару месецу да донесе План одбране државе од миграната и епидемије корона вируса, усаглашен са планом Медицинског кризног штаба и Планом Владе за одбрану од миграната,

д/ Штаб Територијалне одбране – Формирање у месецу фебруару, за највише три недеље, ТО по читавој Србији, тако да се покрију све општине и да се 2 / два/ милиона грађана Србије, од 18 до 65 година, стави под команду Штаба ТО и да се припреме да подрже план Војног кризног штаба,

ђ/ Штаб Цивилне заштите – Формирање у месецу фебруару, за највише три недеље, Цивилне заштите по читавој Србији, тако да се покрију све општине и све месне заједнице, да се 1 / један/ милион грађана стави у службу ЦЗ и да се Штаб ЦЗ стави у службу Медицинског кризног штаба за одбрану становништва од епидемије,

е/ Штаб за едукацију становништва – Састављен од 50 стручњака из просвете, образовања и едукација из земље и расејања, чији би задатак био да у фебруару месецу, у року од три дана, према упутствима Медицинског кризног штаба, припреми План едукације становништва у условима борбе против епидемије корона вируса,

ж/ Штаб за медије – Састављен од РТС-а и 50 наших највећих медијских стручњака из земље и расејања, који би у фебруару месецу у року од три дана морали да припреме План медијског наступа свих државних функционера у ванредној ситуацији борбе против епидемије корона вируса,

и/ Штаб за ИТ – Састављен од 50 наших највећих ИТ стручњака из земље и расејања, чији би задатак био да, до краја фебруара месеца, на основу добијених планова свих осталих штабова, направе План за подршку Влади народног спаса за борбу против епидемије корона вируса.


Сви стручњаци у наведеним штабовима би радили добровољно за спас становништва Србије од епидемије.

3. Влада народног спаса би до краја фебруара месеца 2020 обезбедила :
  • Заштитне маске – финансирала би домаће компаније да сашију за месец дана 700 милиона комада маски за потребе Србије и за извоз,
  • Заштитне рукавице – финансирала би домаће компаније да направе за месец дана 700 милиона комада рукавица за потребе Србије и за извоз,
  • Заштитна одела – финансирала би домаће компаније да сашију за месец дана 000 заштитних одела за одбрану од епидемије,
  • Заштитна обућа – финансирала би домаћа компаније да произведу 000 универзалне заштитне обуће за медицинско и немедицинско особље,
  • Респираторе – купила би 5.000 респиратора и резервисала би још 5.000 респиратора да имамо у резерви,
  • Средства за дезинфекцију – финансирала би домаће хемијске компаније да произведу довољно средстава за дезинфекцију за потребе становништва Србије за 6 месеци и за потребе извоза,
  • Средства за хигијену – финансирала би домаће хемијске компаније да произведу довољно средстава за хигијену за потребе становништа Србије за 6 месеци и за потребе извоза,
  • Храна и вода – државне резерве би се снабделе од домаћих фабрика храном и водом за потребе становништва Србије за 6 месеци и за потребе извоза,
  • Лекови и остала медицинска средства – финансирала би се производња код фармацеутских компанија у Србији и обезбедио неопходан увоз лекова за потребе становништва за 6 месеци,
  • Клинички центри, болнице, домови здравља и амбуланте – припремиле би се у року од месец дана фебруара за пријем оболелих од короне, тако да се не угрози здравствена заштита осталог становништва и да могу да им се пруже све здравствене услуге,
  • Приватне болнице, клинике, старачки домови, хотели и мотели – који имају слободне капацитете за смештај би се организовали да могу да приме оболеле у епидемији, уз надокнаду трошкова за њихов смештај и лечење,
  • Грађевинска оператива – Влада би припремила грађевинску оперативу од 10.000 радника који могу за неколико недеља да саграде пољске и покретне болнице за карантин и смештај оболелих од корона вируса,
  • Плате медицинског особља – порасле би у фебруару месецу у распону од 50 % до 100%, препустило би се Медицинском штабу да одлучи о распореду повећања плата, као и стимулација за изузетна залагања запослених здравствених радника,
  • Медицинско особље у свету – Влада би позвала медицинско особље које ради у расејању да се врате, ко може, у Србију и понудила би плате у складу са новим повећањима и специјалним стимулацијама,
  • Медицинско особље из Кине – Влада би у фебруару позвала медицинско особље из заражених области Кине да помогну у случају избијања велике епидемије, да дођу у Србију, да једним делом држава Кина покрије њихове трошкове и да Влада Србије обезбеди смештај и храну,
  • Санитарна контрола на границама – током фебруара месец морала је да се уведе строга санитарна контрола на границама Србије, да се уведе обавезан карантин за све који долазе из заражених подручја и да се грађани Србије добро припреме и упознају са особинама корона вируса,
  • Тестирање – створити услове да се до краја фебруара дневно може да тестира 10.000 људи, ради превенције у сузбијању епидемије,
  • Мигранти – Војска ће спречити нелегалан улазак миграната у Србију, а сви који легално буду ушли да би отишли у Европу, морају да буду медицински прегледани и стављени у карантин,
  • Повратак грађана из расејања – Обезбедити да 500.000 грађана из расејања може да се врати у Србију, да се на границама прегледају, тестирају , да прођу карантин и да безбедно оду у своја места.


4. Све ове припремне, превентивне радње је Влада морала да уради још током фебруара месеца, да се тако и држава и грађани добро припреме за евентуалну епидемију, да сви све знају о корона вирусу , да добију грађани праве информације и да се избегне ширење дезинформација и панике.
5. Грађанима би се искључиво обраћали председник владе и команданти штабова, тако да би грађани стекли толико потребно поверење у државне институције, јер би видели да постоји чврста и добра организација, па би грађани поштовали извршну команду кризних штабова и дисциплиновано би се понашали у условима ванредне ситуације,
  1. Све ове припремне, превентивне радње је Влада морала да уради још током фебруара месеца, да се тако и држава и грађани добро припреме за евентуалну епидемију, да сви све знају о корона вирусу , да добију грађани праве информације и да се избегне ширење дезинформација и панике.
  2. Грађанима би се искључиво обраћали председник владе и команданти штабова, тако да би грађани стекли толико потребно поверење у државне институције, јер би видели да постоји чврста и добра организација, па би грађани поштовали извршну команду кризних штабова и дисциплиновано би се понашали у условима ванредне ситуације,
  3. На овај начин не би било политичке злоупотребе у корист једне политичке странке и њеног острашћеног лидера, него би се политички живот у Србији нормално одвијао, осим што би избори били отказани док не прође епидемија,
  4. Народна Скупштина би заседала и контролисала рад Владе и свих кризних штабова,
  5. Старији људи не би били затварани у своје домове, него би дневно добијали упутства колико времена могу да проведе ван дома и шта треба да раде да се сачувају од епидемије,
  6. Територијална одбрана и Цивилна заштита би преузела снабдевање и бригу старих и немоћних породица, уз велику подршки ИТ штаба.
  7. Вртићи, школе и факултети би били одмах затворени и организовала би се настава преко интернета.
  8. Затворили би се одмах шопинг-молови, кафане, ресторани и кафићи и забранила окупљања, док епидемија не прође.

  1. НБС би одложила плаћање свих кредита док траје епидемија.
  2. НБС би убацила у финансијски систем новца према динамици и висини коју одреди Влада и Економски кризни штаб,

  1. КРИПТО ДРЖАВА СРБИЈА би преко блокчејн технологије омогућила бржи трансфер новца, контролу трошења новца, гласање грађана о мерама кризног штаба и давање нових идеја и предлога грађана, брже повезивање људи, финансирање крипто динаром домаће производње и омогућавања раста домаће тражње од стране сиромашнијих грађана, грађана са ниским примањима, социјалних случајева и пензионера,
  2. Сви рачуни грађана за време трајање епидемије не би се обрачунавали,
  3. Порези и доприноси компанија које су зауставиле свој рад се не би обрачунавали,
  4. НЕ БИ СЕ УВЕО ПОЛИЦИЈСКИ ЧАС, јер то вређа достојанство и интелигенцију грађана Србије,
  5. Склонили би се сви бескућници, просјаци и сиротиња са улица, којима би се обезбедио смештај, исхрана, хигијена и лекови.
  6. Територијална одбрана и Цивилна заштита би контролисале примену дневних заповести кризних штабова и помагали би грађанима да се понашају у складу са добијеним упутствима,
  7. Грађани који би се понашали супротно добијеним упутствима и који би правили неред, полиција би одводила и добијали би радну обавезу да помогну у борби против епидемије,
  8. Влада народног спаса и кризни штабови би неговали дух професионализма, стручности, добронамерности и уљудности према свим грађанима Србије и тако би у грађанима добили праве савезнике за победу над корона вирусом.





На крају, једно логично питање
– А зашто се овакве мере нису предузеле?

И, ко је крив што се нису предузеле на време?

Lako je tuđim spolovilom gloginje mlatiti, tako je Zoran imao običaj da kaže.

Nek se kandididuju na izborima pa nek građani kažu svoje.
 
неке од оних искрених бораца против глобализма, ''либерализма'', страначког паразитизма и отпадсрбијанизма - тренутно највећих пошасти по српски народ
Koji su stručni U ČEMU, tačno?
 
..zatucani primitivče to je danas IN...biti derpe sva vrata otvara...likovi koji čačkalicom vade govna između zuba a pred kamerom skriveni sunčnim naočalima za vrijeme kišnog dana razdrljenih prstiju dok brišu lojave prste o međunožje su OUT.
Abu Ćirjak nema veze sa životom
 
а, ти си ипак за разне партијске стручњаке

дакле, само да видимо из које је партије и шта је по струци - и шоу може да се настави :lol:
Za tebe je svako ko kaže RUSOHEHE, stručnjak prve klase.
:thumbdown:
 

Back
Top