Gost
da li neko zna neki lek protiv virusnih bradavica jer ocito da spaljivanje ne pomaze mnogo,jer se opet vracaju...hvala
Donji video pokazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
martinna:da li neko zna neki lek protiv virusnih bradavica jer ocito da spaljivanje ne pomaze mnogo,jer se opet vracaju...hvala
Ja nikako da saznam gde mogu da nabavim tu kremu. Draga Kelis javi gde se moze kupiti?Kelis:Martina,
ja sma imala virusne bradavice po licu... i mucila sam se na Studentskoj poliklinici godinu dana. Tecnim azotom su ih spaljivali...one su pucale...krvarile...i opet se nakon par dana vracale.
Onda je moja majka sasvim slucajno kupila neku krenu za pete firme Hemel koju joj je neka devojka preporucila i kojom je ona skinula iste.
Bila sma nepoverljiva...ali posto su grozno izgledale, pristala sam!
Neces mi verovati ali za 5 dana sam sve skinula....sve!
I nikada ih vise nisam dobila...
Tu kremu i dalje koristim za lice jersam provalila koliko mi je koza lepsa posle nje...meksa...
Inace ta krema je na bazi meda...sve je biljno.
Tako da ukoliko problem nisi resila posalji mi mail pa cemo se cuti i nabavicu ti kremu.
Ona je od 30ml i kosta svega 150.oo
Pozdrav
Keysha800@yahoo.com
p.s. svi ostali koji imaju ovaj problem...neka budu slobodni javiti mi se....
Kelis:Martina,
ja sma imala virusne bradavice po licu... i mucila sam se na Studentskoj poliklinici godinu dana. Tecnim azotom su ih spaljivali...one su pucale...krvarile...i opet se nakon par dana vracale.
Onda je moja majka sasvim slucajno kupila neku krenu za pete firme Hemel koju joj je neka devojka preporucila i kojom je ona skinula iste.
Bila sma nepoverljiva...ali posto su grozno izgledale, pristala sam!
Neces mi verovati ali za 5 dana sam sve skinula....sve!
I nikada ih vise nisam dobila...
Tu kremu i dalje koristim za lice jersam provalila koliko mi je koza lepsa posle nje...meksa...