Veronauka u obrazovanju

Српски, француски, латински, психологија, историја, географија, биологија, математика, физика, хемија, информатика, музичко, ликовно, физичко, грађанско, руски, Језик, медији и култура, Уметност и дизајн.
А, шта кажеш, да додамо још један :rotf:
U koju skolu i koji smer ide?
 
Питао сам како дајете оцене о предмету веронауке када не разликујете план и програм од правилника ?
Не мали број родитеља пости два дана у години и иде пар пута годишње у цркву и шаље децу на веронауку због традиције или зато што је цело одељење на веронауци.
Ако родитељ васпита дете да "ко нађе његово је" и "ако те неко удари први, обавезно му врати", нема ту веронаука шта да тражи.
С обзиром да 99% посто родитеља васпитава децу да обавезно врате кад их неко удари.


Па укините дигиталну учионицу, а ваннаставне активности су деца сама бирала, то је и онако једном недељно.
Него шта ћемо са реформама историје у шестом два пута недељно, како то издржати ?


Па кад би се грађанско одржавало као предмет и када би се нешто радило на тим часовима било би добро. Погледај само план и програм за други и трећи разред основне школе. Теме су сувопарне а и остављају доста слободног времена.
У појединим школама поред тога што се ништа не ради из грађанског, наставници виших разреда не захтевају ништа, ни свеску ни ништа, а неки чак и не записују одсутне, па дошао не дошао, све исто.
Оцену дајем на основу онога што је моје дете радило, односно није радило годину дана. Баш као што ти описујеш грађанско.
За разлику од тог нерада, на грађанском су учили о мирном решавању сукоба, како се борити за своја права, које обавезе имају као грађани или ученици, како да се понашају на јавном месту, како да се понашају на мрежама...
Раде групне пројекте, часови су им занимљиви.
Можда је и до самог наставника, наш пример је такав.
 
Meni je veronauka u drzavnim skolama uvek bila cudan izbor za bilo koju sekularnu drzavu.


Kako to, ucim da su talasi i talasi zapljuskivali Nojevu barku a na sledecem casu u istom danu ucim pobedu homosapiensa nad neadertalcem.

Bolje je da deca idu na veronauku po zelji i da se nastava odrzava negde u crkvenim prostorijama. Mnoga deca bi odlazila.

Српски, француски, латински, психологија, историја, географија, биологија, математика, физика, хемија, информатика, музичко, ликовно, физичко, грађанско, руски, Језик, медији и култура, Уметност и дизајн.
А, шта кажеш, да додамо још један :rotf:

Kod mene je bio slican raspored.
Koji je to razred, drugi gimnazije?

Ja sam imala sledece, srpski, engleski, nemacki (latinski sam imala u prvom razredu), logika, psihologija, geografija, istorija, biologija, informatika, hemija, fizika, matematika, muzicko, likovno i fizicko.

Zvanicno smo ucili tri jezika u gimnaziji na prirodnom smeru. Latinski, nemacki (od treceg osnovne) i engleski (od petog osnovne).
U cetvrtom smo izgubili neke drustvene predmete ali smo dobili pet casova nedeljno matis, pet nedeljno fizike, pet nedeljno informatike, po tri hemije i biologije, filozofiju, sociologiju, ustav i prava gradjana i astronomiju.

Gimnazija nam je bila jako zahtevna.
Ne znam kakva je bila ranije ali moja je bas ovako izgledala.
 
Meni je veronauka u drzavnim skolama uvek bila cudan izbor za bilo koju sekularnu drzavu.


Kako to, ucim da su talasi i talasi zapljuskivali Nojevu barku a na sledecem casu u istom danu ucim pobedu homosapiensa nad neadertalcem.

Bolje je da deca idu na veronauku po zelji i da se nastava odrzava negde u crkvenim prostorijama. Mnoga deca bi odlazila.



Kod mene je bio slican raspored.
Koji je to razred, drugi gimnazije?

Ja sam imala sledece, srpski, engleski, nemacki (latinski sam imala u prvom razredu), logika, psihologija, geografija, istorija, biologija, informatika, hemija, fizika, matematika, istorija, muzicko, likovno i fizicko.

Zvanicno smo ucili tri jezika u gimnaziji na prirodnom smeru. Latinski, nemacki (od treceg osnovne) i engleski (od petog osnovne).
U cetvrtom smo izgubili neke drustvene predmete ali smo dobili pet casova nedeljno matis, pet nedeljno fizike, pet nedeljno informatike, po tri hemije i biologije, filozofiju, sociologiju, ustav i prava gradjana i astronomiju.

Gimnazija nam je bila jako zahtevna.
Ne znam kakva je bila ranije ali moja je bas ovako izgledala.
Па да ли је то нормално?
Ми смо имали 13 предмета, Шуваровци, стекли након тога неко звање и 95 одсто нас је завршило факултете. Полагали пријемне испите уредно.
Онда нека кажу да су гимназије општег смера и нека цепају све предмете све 4 године...чему онда ови назови смерови?
Да, госпођица је баш 2. година.
 
Па да ли је то нормално?
Ми смо имали 13 предмета, Шуваровци, стекли након тога неко звање и 95 одсто нас је завршило факултете. Полагали пријемне испите уредно.
Онда нека кажу да су гимназије општег смера и нека цепају све предмете све 4 године...чему онда ови назови смерови?
Да, госпођица је баш 2. година.

Jeste, trebalo bi odmeriti snage i cuvati energiju, mic po mic od malena do kraja fakulteta ali da ostane i vremena da dete cita i uci sta ga interesuje a ne samo za skolu.
 
evo baš koleginica se žali da joj dete uči samo veronauku a da je zapostavila sve ostalo..svaka čast za devojčicu
Нисам разумео, из веронауке нема контролне ни писмене вежбе ?

Jeste, trebalo bi odmeriti snage i cuvati energiju, mic po mic od malena do kraja fakulteta ali da ostane i vremena da dete cita i uci sta ga interesuje a ne samo za skolu.
То зависи од родитеља, неко притиска дете да има све петице, неко не, како ко.

Bolje je da deca idu na veronauku po zelji i da se nastava odrzava negde u crkvenim prostorijama. Mnoga deca bi odlazila.
Већ сада деца иду по жељи. Осим ако неки родитељ брани детету да изабере веронауку, али рачунам да већина родитеља пушта децу да сама бирају, осим за први разред основне школе где бирају родитељи.
 

Back
Top