Ovakav način školovanja apsolutno šteti deci svih školskih uzrasta. Oni najmlađi, od 1. do 4. razreda su i bili svaki dan u školi ali pola sata nije dovoljno da se pređe kompletno gradivo. Kod takve dece puno znači sposobnost učiteljice koja će neke predmete za koje ona misli da su manje bitni zameniti važnijim.
Ostala deca su ogromnom problemu. Ja sam majka učenika 5. i 7. razreda. Celo ovo polugodište se svelo na to kad odu u školu, na kratke provere, pismene i usmene, kontrolne i pismene zadatke. Najmanje je bilo predavanja novog gradiva.
Roditelji pomognu koliko mogu, pokušaju da objasne ali nedovoljno. Da sam želela da budem prosvetni radnik školovala bi za to.
Svelo se na plaćanje privatnih časova kako bi deca nešto naučila. Neki roditelji to mogu ali većina ne.
Na kraju, ne vidim razliku nastave od 30min i 45min. Ako već moraju da ih dele u grupe ne moraju da im skraćuju časove.
Ova škoska godina će se upisati u niz kao i svaka druga i od dece će se očekivati da to sve znaju u narednoj. O smanjivanju gradiva niko ni ne misli.