Quantcast

Učiteljica se izvinila učenicima što ih je savetovala da uče

gost 23146

Buduća legenda
Poruka
46.412
Na portalu "Večernjeg lista" objavljeno je pismo hrvatske učiteljice koje je pročitano više od 100.000 puta, a u kome se ona izvinjava učenicima što ih je savetovala da je najbitnije da uče, jer ju je demonatovala surova svakodnevnica.

Svim svojim sadašnjim i nekadašnjim đacima, mojoj deci i mojim unucima! Kao vaša učiteljica, nekadašnja razredna, majka i baka, pred penzijom, javno vam se svima izvinjavam sto sam vas krivo usmeravala u život i krivo odgajala.

Dugo mi je trebalo da konačno shvatim da sam bila u krivu. Oduvek sam vam svima govorila da treba učiti, učiti i samo učiti! Znanje je najveće bogatstvo. Ne može nestati ni u kakvim neprilikama ili katastrofama. Kud god ideš, nosiš ga sa sobom. Učila sam vas i odgovornosti, postavljanju i ostvarivanju realnih ciljeva, poštenju, uvažavanju multikulturalnosti i bogatstvu različitosti.

Pokušavala sam kod vas da razvijem osećaj pripadnosti svom narodu, toleranciji prema drugim narodima, njihovoj kulturi, konfesiji i svjetonazoru. Pokušavala sam probuditi i razvijati ponos i svest o ljudskoj veličini svakog čovjeka. Svakodnevni me život malo pomalo demantovao u malim i velikim stvarima, događanjima i pojavama. Najviše me demantovao u nastojanjima i filozofiji kako treba učiti i samo učiti. Danas smo svedoci da oni koji nisu hteli da uče zauzimaju zavidna radna mesta i funkcije u našem društvu. Oni nam kroje sudbinu i odlučuju sto ćemo, kako ćemo, kada ćemo i gde ćemo.

Čovek se zapita kako neko sa završenom srednjom školom može biti na čelu čitavoga jednoga regionalnog područja i odlučivati o svemu, pa i onomu o čemu pojma nema, dok u isto vreme postoje stručnjaci za područje koje on pokriva?

Kako može učiteljica s dopisnim doškolavanjem tamo negde u nekom malom mestu bivše države odlučivati o važnim pitanjima ove države? Kako može osoba u sukobu više interesa deliti pravdu drugima i usmeravati diskusije i dijaloge u smislu opštee pravednosti i poštenja. Kako može seoski dečarac očaran asfaltom velegrada poštovati urbanu ekologiju? Kako se može studentkinja sa samim dvojkama zaposliti u znanstvenoj ustanovi te magistrirati i doktorirati u kratkom roku? Kako se može neko u ratno vreme besramno obogatiti i temeljem tog i takvog bogatstva postati nedodirljiva osoba u našem društvu?

Zar se zaista sve može kupiti? Ja na ova i slična pitanja ne znam odgovor. To su činjenice koje se vide i znaju. To su činjenice koje me demantuju u mom nastojanju da decu motivišem na učenje, da u njima pobuđujem veru i istinu kako se samo samostalnim radom i zalaganjem može dosegnuti potpuni osobni razvoj,
samopouzdanje, sreća i radost postojanja i življenja. Neću im govoriti niišta drugo.

Bilo bi nepedagoški i neprofesionalno objašnjavati im kako o mom statusu i mojoj plati odlučuju nekompetentni ljudi koji su čak i tu priliku iskoristili za međusobna prepucavanja i obračune, i to javno pred širokim auditorijem. Verujem da će mojih mizernih 700 kuna mesečno, kao i oduzeti deo primanja mojih kolega pomoći državi da se uspravi na noge i barem uspravno stoji, ako već ne može hodati, makar i polako.

Verujem da učitelji i profesori neće ni pomišljati na štrajk. Iako nas svi omalovažavaju i obezvređuju nas rad i delovanje, mi smo svesni naše uloge u današnjem društvu i društvenoj stvarnosti, kao i činjenice da nikome nije stalo do nas, pa čak i onima koji se tobože brinu o nama. I oni kao i njihovi pregovarački partneri isključivo i prvenstveno misle na sebe. Sećam se jedne visoke državne dužnosnice iz naših redova koja je na prigovor o njenom radu svom čelniku uzviknula: Šta ti je? Šta hoćeš? Ja se više ne vraćam u razred!”

Puno je njih pobeglo iz razreda i danas odlučuju o našim radnim obvezama i našoj plati. Sve čovek može razumeti i shvatiti, ali toliko preobražaja i potpuno oprečnih odluka i dela u vrlo kratkom vremenu ne može se razumjeti niti shvatiti, osim kao osobnu borbu za položaj i opstanak, bez obzira na stranačku pripadnost i funkciju.

Na kraju ovog mog uzaludnog monologa i nabrajanja, koje će mi barem na tren olakšati dušu, umanjiti brigu o skoroj penziji, zaseniti očaj i neizbežni sram zbog narušavanja ugleda i omalovažavanja profesije kojoj pripadam, a time i mene lično, još se jednom svima koje sam nesvesno vise od 30 godina obmanjivala kako su učenje, poštenje i odgovornost jedini pravi i ispravni put u životu svakog pojedinca, javno izvinjavam.

http://www.blic.rs/Vesti/Svet/233515/Uciteljica-se-izvinila-ucenicima-sto-ih-je-savetovala-da-uce

Исто овако би требали да ураде учитељи и професори у Србији.Лоповима и криминалцима не треба школа.
 
  • Podržavam
Reactions: 27E

gost 186421

Elita
Poruka
16.845
Na portalu "Večernjeg lista" objavljeno je pismo hrvatske učiteljice koje je pročitano više od 100.000 puta, a u kome se ona izvinjava učenicima što ih je savetovala da je najbitnije da uče, jer ju je demonatovala surova svakodnevnica.

Svim svojim sadašnjim i nekadašnjim đacima, mojoj deci i mojim unucima! Kao vaša učiteljica, nekadašnja razredna, majka i baka, pred penzijom, javno vam se svima izvinjavam sto sam vas krivo usmeravala u život i krivo odgajala.

Dugo mi je trebalo da konačno shvatim da sam bila u krivu. Oduvek sam vam svima govorila da treba učiti, učiti i samo učiti! Znanje je najveće bogatstvo. Ne može nestati ni u kakvim neprilikama ili katastrofama. Kud god ideš, nosiš ga sa sobom. Učila sam vas i odgovornosti, postavljanju i ostvarivanju realnih ciljeva, poštenju, uvažavanju multikulturalnosti i bogatstvu različitosti.

Pokušavala sam kod vas da razvijem osećaj pripadnosti svom narodu, toleranciji prema drugim narodima, njihovoj kulturi, konfesiji i svjetonazoru. Pokušavala sam probuditi i razvijati ponos i svest o ljudskoj veličini svakog čovjeka. Svakodnevni me život malo pomalo demantovao u malim i velikim stvarima, događanjima i pojavama. Najviše me demantovao u nastojanjima i filozofiji kako treba učiti i samo učiti. Danas smo svedoci da oni koji nisu hteli da uče zauzimaju zavidna radna mesta i funkcije u našem društvu. Oni nam kroje sudbinu i odlučuju sto ćemo, kako ćemo, kada ćemo i gde ćemo.

Čovek se zapita kako neko sa završenom srednjom školom može biti na čelu čitavoga jednoga regionalnog područja i odlučivati o svemu, pa i onomu o čemu pojma nema, dok u isto vreme postoje stručnjaci za područje koje on pokriva?

Kako može učiteljica s dopisnim doškolavanjem tamo negde u nekom malom mestu bivše države odlučivati o važnim pitanjima ove države? Kako može osoba u sukobu više interesa deliti pravdu drugima i usmeravati diskusije i dijaloge u smislu opštee pravednosti i poštenja. Kako može seoski dečarac očaran asfaltom velegrada poštovati urbanu ekologiju? Kako se može studentkinja sa samim dvojkama zaposliti u znanstvenoj ustanovi te magistrirati i doktorirati u kratkom roku? Kako se može neko u ratno vreme besramno obogatiti i temeljem tog i takvog bogatstva postati nedodirljiva osoba u našem društvu?

Zar se zaista sve može kupiti? Ja na ova i slična pitanja ne znam odgovor. To su činjenice koje se vide i znaju. To su činjenice koje me demantuju u mom nastojanju da decu motivišem na učenje, da u njima pobuđujem veru i istinu kako se samo samostalnim radom i zalaganjem može dosegnuti potpuni osobni razvoj,
samopouzdanje, sreća i radost postojanja i življenja. Neću im govoriti niišta drugo.

Bilo bi nepedagoški i neprofesionalno objašnjavati im kako o mom statusu i mojoj plati odlučuju nekompetentni ljudi koji su čak i tu priliku iskoristili za međusobna prepucavanja i obračune, i to javno pred širokim auditorijem. Verujem da će mojih mizernih 700 kuna mesečno, kao i oduzeti deo primanja mojih kolega pomoći državi da se uspravi na noge i barem uspravno stoji, ako već ne može hodati, makar i polako.

Verujem da učitelji i profesori neće ni pomišljati na štrajk. Iako nas svi omalovažavaju i obezvređuju nas rad i delovanje, mi smo svesni naše uloge u današnjem društvu i društvenoj stvarnosti, kao i činjenice da nikome nije stalo do nas, pa čak i onima koji se tobože brinu o nama. I oni kao i njihovi pregovarački partneri isključivo i prvenstveno misle na sebe. Sećam se jedne visoke državne dužnosnice iz naših redova koja je na prigovor o njenom radu svom čelniku uzviknula: Šta ti je? Šta hoćeš? Ja se više ne vraćam u razred!”

Puno je njih pobeglo iz razreda i danas odlučuju o našim radnim obvezama i našoj plati. Sve čovek može razumeti i shvatiti, ali toliko preobražaja i potpuno oprečnih odluka i dela u vrlo kratkom vremenu ne može se razumjeti niti shvatiti, osim kao osobnu borbu za položaj i opstanak, bez obzira na stranačku pripadnost i funkciju.

Na kraju ovog mog uzaludnog monologa i nabrajanja, koje će mi barem na tren olakšati dušu, umanjiti brigu o skoroj penziji, zaseniti očaj i neizbežni sram zbog narušavanja ugleda i omalovažavanja profesije kojoj pripadam, a time i mene lično, još se jednom svima koje sam nesvesno vise od 30 godina obmanjivala kako su učenje, poštenje i odgovornost jedini pravi i ispravni put u životu svakog pojedinca, javno izvinjavam.

http://www.blic.rs/Vesti/Svet/233515/Uciteljica-se-izvinila-ucenicima-sto-ih-je-savetovala-da-uce

Исто овако би требали да ураде учитељи и професори у Србији.Лоповима и криминалцима не треба школа.
Никола Тесла није завршио силне факултете, посебно не оно Брозове, па му то није сметало да буде то што јесте ..... мало смрдуцка .... иначе поенту потписујем !
 

Владан ИПХ

Veoma poznat
Poruka
13.429
Џаба знање без доброте.

Мало тих професора учи ђаке да буду стручњаци, а још мање их уче да буду добри и поштени људи.

Наука или знање БЕЗ ДОБРОТЕ, јесте МУДРОСТ ЂАВОЛСКА.
+Св. Филарет Московски+

Мала знања добијају се учењем, велика знања добијају се вером и поштењем.
+Св. Николај Жички+
 

paja1408

Buduća legenda
Poruka
34.639
Na portalu "Večernjeg lista" objavljeno je pismo hrvatske učiteljice koje je pročitano više od 100.000 puta, a u kome se ona izvinjava učenicima što ih je savetovala da je najbitnije da uče, jer ju je demonatovala surova svakodnevnica.

Svim svojim sadašnjim i nekadašnjim đacima, mojoj deci i mojim unucima! Kao vaša učiteljica, nekadašnja razredna, majka i baka, pred penzijom, javno vam se svima izvinjavam sto sam vas krivo usmeravala u život i krivo odgajala.

Dugo mi je trebalo da konačno shvatim da sam bila u krivu. Oduvek sam vam svima govorila da treba učiti, učiti i samo učiti! Znanje je najveće bogatstvo. Ne može nestati ni u kakvim neprilikama ili katastrofama. Kud god ideš, nosiš ga sa sobom. Učila sam vas i odgovornosti, postavljanju i ostvarivanju realnih ciljeva, poštenju, uvažavanju multikulturalnosti i bogatstvu različitosti.

Pokušavala sam kod vas da razvijem osećaj pripadnosti svom narodu, toleranciji prema drugim narodima, njihovoj kulturi, konfesiji i svjetonazoru. Pokušavala sam probuditi i razvijati ponos i svest o ljudskoj veličini svakog čovjeka. Svakodnevni me život malo pomalo demantovao u malim i velikim stvarima, događanjima i pojavama. Najviše me demantovao u nastojanjima i filozofiji kako treba učiti i samo učiti. Danas smo svedoci da oni koji nisu hteli da uče zauzimaju zavidna radna mesta i funkcije u našem društvu. Oni nam kroje sudbinu i odlučuju sto ćemo, kako ćemo, kada ćemo i gde ćemo.

Čovek se zapita kako neko sa završenom srednjom školom može biti na čelu čitavoga jednoga regionalnog područja i odlučivati o svemu, pa i onomu o čemu pojma nema, dok u isto vreme postoje stručnjaci za područje koje on pokriva?

Kako može učiteljica s dopisnim doškolavanjem tamo negde u nekom malom mestu bivše države odlučivati o važnim pitanjima ove države? Kako može osoba u sukobu više interesa deliti pravdu drugima i usmeravati diskusije i dijaloge u smislu opštee pravednosti i poštenja. Kako može seoski dečarac očaran asfaltom velegrada poštovati urbanu ekologiju? Kako se može studentkinja sa samim dvojkama zaposliti u znanstvenoj ustanovi te magistrirati i doktorirati u kratkom roku? Kako se može neko u ratno vreme besramno obogatiti i temeljem tog i takvog bogatstva postati nedodirljiva osoba u našem društvu?

Zar se zaista sve može kupiti? Ja na ova i slična pitanja ne znam odgovor. To su činjenice koje se vide i znaju. To su činjenice koje me demantuju u mom nastojanju da decu motivišem na učenje, da u njima pobuđujem veru i istinu kako se samo samostalnim radom i zalaganjem može dosegnuti potpuni osobni razvoj,
samopouzdanje, sreća i radost postojanja i življenja. Neću im govoriti niišta drugo.

Bilo bi nepedagoški i neprofesionalno objašnjavati im kako o mom statusu i mojoj plati odlučuju nekompetentni ljudi koji su čak i tu priliku iskoristili za međusobna prepucavanja i obračune, i to javno pred širokim auditorijem. Verujem da će mojih mizernih 700 kuna mesečno, kao i oduzeti deo primanja mojih kolega pomoći državi da se uspravi na noge i barem uspravno stoji, ako već ne može hodati, makar i polako.

Verujem da učitelji i profesori neće ni pomišljati na štrajk. Iako nas svi omalovažavaju i obezvređuju nas rad i delovanje, mi smo svesni naše uloge u današnjem društvu i društvenoj stvarnosti, kao i činjenice da nikome nije stalo do nas, pa čak i onima koji se tobože brinu o nama. I oni kao i njihovi pregovarački partneri isključivo i prvenstveno misle na sebe. Sećam se jedne visoke državne dužnosnice iz naših redova koja je na prigovor o njenom radu svom čelniku uzviknula: Šta ti je? Šta hoćeš? Ja se više ne vraćam u razred!”

Puno je njih pobeglo iz razreda i danas odlučuju o našim radnim obvezama i našoj plati. Sve čovek može razumeti i shvatiti, ali toliko preobražaja i potpuno oprečnih odluka i dela u vrlo kratkom vremenu ne može se razumjeti niti shvatiti, osim kao osobnu borbu za položaj i opstanak, bez obzira na stranačku pripadnost i funkciju.

Na kraju ovog mog uzaludnog monologa i nabrajanja, koje će mi barem na tren olakšati dušu, umanjiti brigu o skoroj penziji, zaseniti očaj i neizbežni sram zbog narušavanja ugleda i omalovažavanja profesije kojoj pripadam, a time i mene lično, još se jednom svima koje sam nesvesno vise od 30 godina obmanjivala kako su učenje, poštenje i odgovornost jedini pravi i ispravni put u životu svakog pojedinca, javno izvinjavam.

http://www.blic.rs/Vesti/Svet/233515/Uciteljica-se-izvinila-ucenicima-sto-ih-je-savetovala-da-uce

Исто овако би требали да ураде учитељи и професори у Србији.Лоповима и криминалцима не треба школа.


kako je ovaj tekst dobar...ovo pismo je univerzalni pregled stanja i u srbiji a verovatno i na celom balkanu...
 

cizmice

Buduća legenda
Poruka
35.808
Na portalu "Večernjeg lista" objavljeno je pismo hrvatske učiteljice koje je pročitano više od 100.000 puta, a u kome se ona izvinjava učenicima što ih je savetovala da je najbitnije da uče, jer ju je demonatovala surova svakodnevnica.

Svim svojim sadašnjim i nekadašnjim đacima, mojoj deci i mojim unucima! Kao vaša učiteljica, nekadašnja razredna, majka i baka, pred penzijom, javno vam se svima izvinjavam sto sam vas krivo usmeravala u život i krivo odgajala.

Dugo mi je trebalo da konačno shvatim da sam bila u krivu. Oduvek sam vam svima govorila da treba učiti, učiti i samo učiti! Znanje je najveće bogatstvo. Ne može nestati ni u kakvim neprilikama ili katastrofama. Kud god ideš, nosiš ga sa sobom. Učila sam vas i odgovornosti, postavljanju i ostvarivanju realnih ciljeva, poštenju, uvažavanju multikulturalnosti i bogatstvu različitosti.

Pokušavala sam kod vas da razvijem osećaj pripadnosti svom narodu, toleranciji prema drugim narodima, njihovoj kulturi, konfesiji i svjetonazoru. Pokušavala sam probuditi i razvijati ponos i svest o ljudskoj veličini svakog čovjeka. Svakodnevni me život malo pomalo demantovao u malim i velikim stvarima, događanjima i pojavama. Najviše me demantovao u nastojanjima i filozofiji kako treba učiti i samo učiti. Danas smo svedoci da oni koji nisu hteli da uče zauzimaju zavidna radna mesta i funkcije u našem društvu. Oni nam kroje sudbinu i odlučuju sto ćemo, kako ćemo, kada ćemo i gde ćemo.

Čovek se zapita kako neko sa završenom srednjom školom može biti na čelu čitavoga jednoga regionalnog područja i odlučivati o svemu, pa i onomu o čemu pojma nema, dok u isto vreme postoje stručnjaci za područje koje on pokriva?


Kako može učiteljica s dopisnim doškolavanjem tamo negde u nekom malom mestu bivše države odlučivati o važnim pitanjima ove države? Kako može osoba u sukobu više interesa deliti pravdu drugima i usmeravati diskusije i dijaloge u smislu opštee pravednosti i poštenja. Kako može seoski dečarac očaran asfaltom velegrada poštovati urbanu ekologiju? Kako se može studentkinja sa samim dvojkama zaposliti u znanstvenoj ustanovi te magistrirati i doktorirati u kratkom roku? Kako se može neko u ratno vreme besramno obogatiti i temeljem tog i takvog bogatstva postati nedodirljiva osoba u našem društvu?

Zar se zaista sve može kupiti? Ja na ova i slična pitanja ne znam odgovor. To su činjenice koje se vide i znaju. To su činjenice koje me demantuju u mom nastojanju da decu motivišem na učenje, da u njima pobuđujem veru i istinu kako se samo samostalnim radom i zalaganjem može dosegnuti potpuni osobni razvoj,
samopouzdanje, sreća i radost postojanja i življenja. Neću im govoriti niišta drugo.

Bilo bi nepedagoški i neprofesionalno objašnjavati im kako o mom statusu i mojoj plati odlučuju nekompetentni ljudi koji su čak i tu priliku iskoristili za međusobna prepucavanja i obračune, i to javno pred širokim auditorijem. Verujem da će mojih mizernih 700 kuna mesečno, kao i oduzeti deo primanja mojih kolega pomoći državi da se uspravi na noge i barem uspravno stoji, ako već ne može hodati, makar i polako.

Verujem da učitelji i profesori neće ni pomišljati na štrajk. Iako nas svi omalovažavaju i obezvređuju nas rad i delovanje, mi smo svesni naše uloge u današnjem društvu i društvenoj stvarnosti, kao i činjenice da nikome nije stalo do nas, pa čak i onima koji se tobože brinu o nama. I oni kao i njihovi pregovarački partneri isključivo i prvenstveno misle na sebe. Sećam se jedne visoke državne dužnosnice iz naših redova koja je na prigovor o njenom radu svom čelniku uzviknula: Šta ti je? Šta hoćeš? Ja se više ne vraćam u razred!”

Puno je njih pobeglo iz razreda i danas odlučuju o našim radnim obvezama i našoj plati. Sve čovek može razumeti i shvatiti, ali toliko preobražaja i potpuno oprečnih odluka i dela u vrlo kratkom vremenu ne može se razumjeti niti shvatiti, osim kao osobnu borbu za položaj i opstanak, bez obzira na stranačku pripadnost i funkciju.

Na kraju ovog mog uzaludnog monologa i nabrajanja, koje će mi barem na tren olakšati dušu, umanjiti brigu o skoroj penziji, zaseniti očaj i neizbežni sram zbog narušavanja ugleda i omalovažavanja profesije kojoj pripadam, a time i mene lično, još se jednom svima koje sam nesvesno vise od 30 godina obmanjivala kako su učenje, poštenje i odgovornost jedini pravi i ispravni put u životu svakog pojedinca, javno izvinjavam.

http://www.blic.rs/Vesti/Svet/233515/Uciteljica-se-izvinila-ucenicima-sto-ih-je-savetovala-da-uce

Исто овако би требали да ураде учитељи и професори у Србији.Лоповима и криминалцима не треба школа.
Malo glupavo i uvredljivo.
U zivotu sam sreo mnogo glupih osoba sa doktorskim disertacijama a sretao sam i vrlo inteligentne i nacitanje ljude sa osam razreda osnovne skole.
Naravno sretao sam i one koji pojma nemaju o svom poslu a zauzimaju direktorske fotelje.
 

gost 23146

Buduća legenda
Poruka
46.412
Malo glupavo i uvredljivo.
U zivotu sam sreo mnogo glupih osoba sa doktorskim disertacijama a sretao sam i vrlo inteligentne i nacitanje ljude sa osam razreda osnovne skole.
Nema tu ništa glupavo i uvredljivo.Ako želimo najbolje sebi i državi,treba da biramo najobrazovanije i najinteligentnije,najbolje koje imamo a ne da budale same biraju sebe i dovode svoje rođake i prijatelje.
 

cizmice

Buduća legenda
Poruka
35.808
Nema tu ništa glupavo i uvredljivo.Ako želimo najbolje sebi i državi,treba da biramo najobrazovanije i najinteligentnije,najbolje koje imamo a ne da budale same biraju sebe i dovode svoje rođake i prijatelje.
Sto treba da znaci "najobrazovanije i najinteligentnije".
Da li ti mislis da je obrazovan covjek ujedno i inteligentan? Da li mislis da je inteligentan covjek ujedno i obrazovan?

Sredina se nalazi negdje izmedju.

Nemoj mi reci da se na fakultetu uci nesto vise od onoga sto se uci u srednjoj skoli?
Sve se nalazi u knjigama i sve je zapisano. Onaj ko hoce da napreduje mora da spoznaje stvari iz dana u dan.
 

Софија

Buduća legenda
Poruka
40.437
Malo glupavo i uvredljivo.
U zivotu sam sreo mnogo glupih osoba sa doktorskim disertacijama a sretao sam i vrlo inteligentne i nacitanje ljude sa osam razreda osnovne skole.
Naravno sretao sam i one koji pojma nemaju o svom poslu a zauzimaju direktorske fotelje.
И наравно, ти си референтна вредност памети и интелигенције па си позван да процењујеш ко је од тих доктора наука паметан, а ко глуп, и тако редом?
 

paja1408

Buduća legenda
Poruka
34.639
Nema tu ništa glupavo i uvredljivo.Ako želimo najbolje sebi i državi,treba da biramo najobrazovanije i najinteligentnije,najbolje koje imamo a ne da budale same biraju sebe i dovode svoje rođake i prijatelje.
a kako ces znati ko je najsposobniji..??
zar nam sad politiku ne vode sve sami titulari---a vidi sta uradise od drzave....
sto je najgore u vlasti su ljudi koji su svoje akademske titule i fakultete sticali svuda po svetu... i kako posle svega mogu da prihvatim da je diploma fakulteta,magistrat i doktorat siguran put ka uspehu..?? zar ti cvetkovic-doktor predstavlja najobrazovanijeg i najintiligentnijeg..?? a mr-dinkic..?? da ne nabrajam dalje...
 

gost 23146

Buduća legenda
Poruka
46.412
a kako ces znati ko je najsposobniji..??
zar nam sad politiku ne vode sve sami titulari---a vidi sta uradise od drzave....
sto je najgore u vlasti su ljudi koji su svoje akademske titule i fakultete sticali svuda po svetu... i kako posle svega mogu da prihvatim da je diploma fakulteta,magistrat i doktorat siguran put ka uspehu..?? zar ti cvetkovic-doktor predstavlja najobrazovanijeg i najintiligentnijeg..?? a mr-dinkic..?? da ne nabrajam dalje...
Većina njih nema završene nikakve poznate niti priznate škole,niti su bili posebno uspešni u onom šta su studirali.Dobar deo je kupio diplome.Svi su lopovi.Ništa ne vredi što je neko pametan i ima školu ako je lopov.
 

Top
  Blokirali ste reklame
Dragi prijatelju, nemojte da blokirate reklame - isključite Ad Blocker na Forumu, jer će tako mesto vaših susreta na Krstarici ostati besplatno za korišćenje.