Učenik napao nastavnicu na sred časa

u čemu je problem tačno?
Evo, odoh ja, postao si strog!

girl car GIF
 
psihologu u skoli su deca problem i obaveza , zato je on tamo ne zbog nastavnika

vreme se promenilo , mora se ici u korak sa vremenom , ne mozes po svaku cenu drzati staro , zato se i desavaju kurcslusi

Он није овлашћен ни компетентат да се бави тиме. Не може школски психолог да даје дијагнозе деци и родитељима, да прописује законске мере, да се бави насиљем у породици или, ако то корак времена "захтева", да лечи алкохолизам, наркоманију, сексоманију или ко зна шта следеће.

Куршлуси се не дешавају зато, већ зато што нико не сноси последице за своје поступке. Када се будемо вратили на нормалан режим функционисања, све ће бити у реду. И то би могло да се реши за 24h, када бисмо имамо у Влади или Министарству макар једног човека који је бар средњу школу завршио.

Времена се не мењају, све је исто као и пре пет хиљада година. Немој да падаш на те илузије људи који су ограничени и неуки. Проблеми и страхови људи и тада и данас су суштински идентични.
 
Svaka skola bi trebala da ima obezbedjenje, vise pripadnika, od kojih ce pojedini biti placeni da sede na casovima u odeljenju gde ima problematicnih I agresivnih ucenika.
Onda kada se ovako nesto dogodi, tog mladjeg punoletnika malko prevaspitao, spakuju u maric I 30 dana pritvora + kazna, ako nema da plati onda roditelji.
Нема потребе да седе на часовима. Наставник позове обезбеђење и оно одводи ометача.
Где има проблематичних и агресивних ученика они се избацују из школе. Не смеју друга деца да трпе насиље, психички терор, да им се ускраћује право на нормално и безбедно детињство, образовање и усавршавање, зато што нека искомплексирана будала не зна шта ће са собом. Отвори се нова школа тамо иза Борче само за такве.
 
Tako da cisto znate, kad kazete da je ovo vreme najgore i da nikada nije bilo gore....

Не причамо да није било горе, али је ово стање данас дијаметрално супротно од онога што нам се пласира. Свима су пуна уста тога неког напретка, нових стратегија, европских закона, одржавају се разне трибине, курсеви, семинари, телевизијске кампање против вршњачког насиља, хвале се на сва уста како никад није било боље и како су ти савремени трендови решење проблема, а ситуација је из године у годину све гора и гора.

И та гомила неспособњаковићча или Чваркова из Министарства намерно преноси дискусију на апстрактни ниво тако што подмеће причу о некој реформи школства, зато што знају да је неизведена већ пола века и да је неизводљива, а да би се људи ложили на приче о томе и губили драгоцено време, уместо да директно притисну одговорне. Ево, сад је Државна управа намерно и неосновано ослободила оно троје силеџија што је школа покушала да уклони због насилног понашања. Зашто нико због тога не иде у затвор? И зашто му се не дода још који месец зато што завитлава пореске обвезнике на очиглед свију?
 
Не причамо да није било горе, али је ово стање данас дијаметрално супротно од онога што нам се пласира. Свима су пуна уста тога неког напретка, нових стратегија, европских закона, одржавају се разне трибине, курсеви, семинари, телевизијске кампање против вршњачког насиља, хвале се на сва уста како никад није било боље и како су ти савремени трендови решење проблема, а ситуација је из године у годину све гора и гора.

И та гомила неспособњаковићча или Чваркова из Министарства намерно преноси дискусију на апстрактни ниво тако што подмеће причу о некој реформи школства, зато што знају да је неизведена већ пола века и да је неизводљива, а да би се људи ложили на приче о томе и губили драгоцено време, уместо да директно притисну одговорне. Ево, сад је Државна управа намерно и неосновано ослободила оно троје силеџија што је школа покушала да уклони због насилног понашања. Зашто нико због тога не иде у затвор? И зашто му се не дода још који месец зато што завитлава пореске обвезнике на очиглед свију?
Velika vecina misli kao ti i ovo vreme smatra losim, kao i decu i ne znam ko su to svi kojima su puna usta napretka, boljitka itd... Mozda samo vlasti, sto ima svoju svrhu u dobijanju glasova...
 
Velika vecina misli kao ti i ovo vreme smatra losim, kao i decu i ne znam ko su to svi kojima su puna usta napretka, boljitka itd... Mozda samo vlasti, sto ima svoju svrhu u dobijanju glasova...

Ако велика већина сматра лошим, како онда сва деца имају преносне компијутере и смеју да их носе у школу на часове? Занима ме конкретно, а не власт и не општи тренд времена, дакле ставка по ставка. Како то, рецимо, видиш да образовни систем не ваља, а намерно трошиш паре да би радио против њега?
 
Ако велика већина сматра лошим, како онда сва деца имају преносне компијутере и смеју да их носе у школу на часове? Занима ме конкретно, а не власт и не општи тренд времена, дакле ставка по ставка. Како то, рецимо, видиш да образовни систем не ваља, а намерно трошиш паре да би радио против њега?
Ne razumem bas najbolje pitanje. Daleko od toga da je nas obrazovni sistem dobar. Sto se tice tableta, telefona itd. koliko ja znam oni smeju da se nose u skolu, ali da budu kod predavaca ugaseni... Tako je bar u skoli koju znam...
 
Ne razumem bas najbolje pitanje. Daleko od toga da je nas obrazovni sistem dobar. Sto se tice tableta, telefona itd. koliko ja znam oni smeju da se nose u skolu, ali da budu kod predavaca ugaseni... Tako je bar u skoli koju znam...

Питање је конкретно. Само ме занимају појединалне ствари, а не општа места. Није тако у неколико школа које ја знам. Бар ми деца коју виђам у фамилији и комшилуку преносе другачије. Да ли је забрањено у целој Србији или није? И онда редом наредна питања. Ако ученик дође са мајицом на којој пише F*** You Techer или слично, шта каже Правилник из министарства? Или не постоји никаква препорука Министарства јер тамо сексају секретарице и играју тетрис цео дан, па свака школа мора због тога да сазива неки комитет, па да већа, па да зове родитеља, па да онда родитељ пише жалбу министарству, па да онда оно пошаље инспакцију да обори одлуку школе због неког измишљеног процедуралног пропуста, а да ученици онда долазе са мајицама Die Teacher, Die, итд...
 
Нема потребе да седе на часовима. Наставник позове обезбеђење и оно одводи ометача.
Где има проблематичних и агресивних ученика они се избацују из школе. Не смеју друга деца да трпе насиље, психички терор, да им се ускраћује право на нормално и безбедно детињство, образовање и усавршавање, зато што нека искомплексирана будала не зна шта ће са собом. Отвори се нова школа тамо иза Борче само за такве.
Dok obezbedjenje ne dodje svasta moze da se desi. Vecina skola ima obezbedjenje koje samo stoji napolju, ovde gde znas da postoji rizik angazujes jos jednog + da roditelji problematicne dece placaju...
 
Dok obezbedjenje ne dodje svasta moze da se desi. Vecina skola ima obezbedjenje koje samo stoji napolju, ovde gde znas da postoji rizik angazujes jos jednog + da roditelji problematicne dece placaju...

Превише је. Заиста не верујем да је неопходно. Обезбеђење тренутно треба да мења институцију избацивања ученика из учионице. Данас им је то забрањено, па зато морају да оставе разне дивљаке и барабе да седе по учионици да им ометају наставу и да злостављају остале ученике. У свакој школи може да се обезбеди просторија ограђена жицом у коју ће обезбеђење да доводи такве случајеве да тамо чекају док их родитељи покупе.
 
Превише је. Заиста не верујем да је неопходно. Обезбеђење тренутно треба да мења институцију избацивања ученика из учионице. Данас им је то забрањено, па зато морају да оставе разне дивљаке и барабе да седе по учионици да им ометају наставу и да злостављају остале ученике.
Zasto je previse, da imas nekog grmalja od 2m u svojim 30 budalama kao sto je takav klinac ( into punoletan) ne bi palo na pamet da to radi. Promenis zakon I da svako "dete" od 16 koje ide u skolu moze krivicno da odgovara. Do 18 popravni Dom ako napravi sranje, vise od toga moze I zatvor.
У свакој школи може да се обезбеди просторија ограђена жицом у коју ће обезбеђење да доводи такве случајеве да тамо чекају док их родитељи покупе.
To je lisavanje slobode kretanja, nisam siguran da je to po zakonu dozvoljeno.
 
Zasto je previse, da imas nekog grmalja od 2m u svojim 30 budalama kao sto je takav klinac ( into punoletan) ne bi palo na pamet da to radi. Promenis zakon I da svako "dete" od 16 koje ide u skolu moze krivicno da odgovara. Do 18 popravni Dom ako napravi sranje, vise od toga moze I zatvor.

To je lisavanje slobode kretanja, nisam siguran da je to po zakonu dozvoljeno.

Обрнуто је. Тешко ти можеш да кривично гониш некога клинца зато што је викао цео час, или полио професора водом или запелио Blutooth звучник за плафон пре часа и онда пуштао музику са њега.

Са друге стране ово друго можеш да урадиш и тиме му ниси ти ограничио слободу. Ти му ограничаваш приступ осталим ученицима и деловима школе, а држава му можда ограничава слободу тако што забрањује да буде избачен ван зграде.
 
Ma i ti profesori su govna realno, ne svi ali koliko ih ima što su nabili ko zna kakve traume deci zbog svojih 'ocena i predmeta' u dvanaest godina obaveznog školovanja. Škole su represivne institucije koje služe za medjusobno takmičenje i rangiranje budućih robova sistema. I to nemilosrdno, kao u staroj Sparti kad se škart spušta na dno skale. Ko te pita da li ti se svidja razred i ljudi sa kojima si upao u isti, moraš da odradjuješ to, da gutaš materijale i podatke da bi se kasnije bolje takmičio na tržištu. Sad se pravi neki mit od tih profesora, kao oni su viša bića, autoriteti, uče našu decu... da uče našu decu kako da postanu servilni robovi i idioti koje će sistem sutra da uposli. Oni nadareniji će da napreduju (ako ih prethodno pubertet ne upropasti), ovi manje nadareni će ili da se opredele za prosek ili da ceo život gutaju govna zbog preživljavanja. Velika i korisna institucija nema šta...
 
Ma i ti profesori su ***** realno, ne svi ali koliko ih ima što su nabili ko zna kakve traume deci zbog svojih 'ocena i predmeta' u dvanaest godina obaveznog školovanja.
Ретко кад професори набацују трауме деци. Углавном су те трауме последице страха од родитељских захтева или сопствених превеликих амбиција.

Škole su represivne institucije koje služe za medjusobno takmičenje i rangiranje budućih robova sistema.

Уствари то данашњи родитељи и деца покушавају да направе од школе, јер у својој неукости падају на савремену социјал-дарвинистичку пропаганду. "Неко" их је убедио да деца треба да уче само оно што доноси новац и да треба да их посматрају као ресурсе који ће једног дана доносити новац. Зато се деца гурају на спортове који доносе новац, у струке које доносе новац, на такмичења чије су дипломе вредне... а често све противно дечијим афинитетима и жељама. Са друге стране се ниподаштавају непробитачне струке као уметност, географија, историја и сл. Прављење хербаријума је губљење времена, домаћинство је губљење времена, лепо писање је губљење времена, знати да рачунаш је губљење времена, итд.

I to nemilosrdno, kao u staroj Sparti kad se škart spušta na dno skale. Ko te pita da li ti se svidja razred i ljudi sa kojima si upao u isti, moraš da odradjuješ to, da gutaš materijale i podatke da bi se kasnije bolje takmičio na tržištu.
Не мораш да гуташ материјале и податке. Нико те не тера да имаш све петице.... осим можда искомплексираних родитеља?


Sad se pravi neki mit od tih profesora, kao oni su viša bića, autoriteti, uče našu decu...
Не прави се никакав мит., идеш у исмевање супротне крајности. Никад нисам чуо да неки професор прича о себи да је митска личност или да је посебно битан. Ако се тражи да буду нормални услови рада и боравка у школама, то нису никакви митови.

da uče našu decu kako da postanu servilni robovi i idioti koje će sistem sutra da uposli. Oni nadareniji će da napreduju (ako ih prethodno pubertet ne upropasti), ovi manje nadareni će ili da se opredele za prosek ili da ceo život gutaju govna zbog preživljavanja. Velika i korisna institucija nema šta...
Таква питања су далеко ван опсега ове теме.
 
Ретко кад професори набацују трауме деци. Углавном су те трауме последице страха од родитељских захтева или сопствених превеликих амбиција.



Уствари то данашњи родитељи и деца покушавају да направе од школе, јер у својој неукости падају на савремену социјал-дарвинистичку пропаганду. "Неко" их је убедио да деца треба да уче само оно што доноси новац и да треба да их посматрају као ресурсе који ће једног дана доносити новац. Зато се деца гурају на спортове који доносе новац, у струке које доносе новац, на такмичења чије су дипломе вредне... а често све противно дечијим афинитетима и жељама. Са друге стране се ниподаштавају непробитачне струке као уметност, географија, историја и сл. Прављење хербаријума је губљење времена, домаћинство је губљење времена, лепо писање је губљење времена, знати да рачунаш је губљење времена, итд.


Не мораш да гуташ материјале и податке. Нико те не тера да имаш све петице.... осим можда искомплексираних родитеља?



Не прави се никакав мит., идеш у исмевање супротне крајности. Никад нисам чуо да неки професор прича о себи да је митска личност или да је посебно битан. Ако се тражи да буду нормални услови рада и боравка у школама, то нису никакви митови.


Таква питања су далеко ван опсега ове теме.

Ako nemaš sve petice, ili nisi odličan, bićeš ispod onog koji to ima i imaćeš manje šansi na prijemnom za fakultet. Pritom se takmičiš za ocene celo školovanje. Šta je to ako ne represija i socijal-darvinizam.

Naravno da se gutaju materijali i podaci, inače ideš na dno skale jer bubalice napreduju više od tebe. Ako odbiješ nešto da učiš jer te ne zanima, možeš da padneš godinu što je još veći stres.

Pravi se itekako mit od njih (profesora), kao oni moraju da budu autoriteti, nevidjeno su bitni, poštujte prosvetu, stalno se žale na plate... što se tiče neprofitabilnih profesija roditelji teraju decu u suprotnost toga jer znaju šta ih čeka kad odrastu i krenu na tržište rada. Mi ne živimo u diznilendu, nego u uništenim društvima gde su mnoga zanimanja bedno plaćena. Ni profitabilni fakulteti nisu garant opstanka i napretka, pa otud ta roditeljska zabrinutost, jer je sistem tako postavljen. A profesori su psi-goniči tog istog sistema, kojima se daje nevidjena vrednost jer u slučajno osmišljenim razredima gde se guraju profili dece različitog interesovanja oni sprovode ocenjivanje i rangiranje. Nema tu nikakve slobode, niti se uopšte vrednuje nečiji talenat. I onaj što voli likovno mora da uči npr. matematiku dvanaest godina i da polaže kontrolne, juri ocene... dakle nije do izbora dece i roditelja nego do sistema koji nameće to.
 
Problem obrazovanja danas je sto svu decu tretira isto, tj ima ista ocekivanja a to jednostavno nije moguce.
Nekoj deci idu fizika I matematika a neko ma koliko se trudio ne razume.
Neka deca imaju dar za crtanje a neka ne...

Uvek je to bilo. Nažalost. Idealno obrazovanje, ako bi postojalo, moralo bi da dobro pazi na dečije potencijale i sklonosti da ih tako razvrstava. Uz smanjivanje autoriteta, više zanimljivosti, i odvajanje različitih profila ličnosti u različita (njima svojstvena odeljenja). Naravno druženje bi bilo moguće mimo toga, ukoliko žele, ali nije zdrav ovaj truli sistem 'slučajne lutrije', gde te stave sa trideset različitih glava slučajno ubačenih u razred, pa kako se snadješ.

Sećam se osnovne škole recimo, bilo je ljudi s kojima ne bih stao u isti red na ulici. I u srednjoj takodje. Bukvalno ne bih želeo da imam ništa sa njima u običnom, svakodnevnom životu. Dva sveta. A ne bi ni oni sa mnom jer su prosto drugačiji od mene, kao i ja od njih, ali eto bili smo prinudjeni da delimo odeljenje, da se prilagodjavamo i šta ti ja znam.

Sa druge strane desi se da ti se zalomi neko ko ti odgovara, ili više njih, ako nije tako onda društvo tražiš izvan tog kruga, kako bi se ispoljio kao ličnost.

Plus ta očekivanja, gde se ne uzimaju u obzir psihičke i fizičke odlike i razlike, stepen inteligencije, talenta, lakoća usvajanja gradiva... to je socijal-darvinizam, rangiranje zarad budućnosti gde ulaziš u mašinu kao šraf.

Mi svi živimo u matriksu, pod pritiskom... tužno, ali je tako...
 
Problem obrazovanja danas je sto svu decu tretira isto, tj ima ista ocekivanja a to jednostavno nije moguce.
Nekoj deci idu fizika I matematika a neko ma koliko se trudio ne razume.
Neka deca imaju dar za crtanje a neka ne...

Нема нико иста очекивања од све деце. Програм је направљен као неки најмањи заједнички скуп предмета који обухвата сву децу и засигурно је могуће да га сви пређу. Не може да не разуме физику и математику за основну школу. То су обични логички шаблони који слуше да вежбају мозак. Ако се и деси да некоме нека област не иде, па се збуни на задацима, може да има 3 у датом моменту, и то је углавном то.

Ни дар за цртање се не тражи за школу. Углавном се тражи да деца раде, а сви који се труде и ураде добију добре оцене. У средњим школама се учи историја уметности, нико ти сигурно неће тражити да црташ портрет у уљу и онда га оцењивати.

Школа не оцењује само завршни резултат, већ се оцењује труд, радне навике, организационе способности, однос према раду, итд... Родитељи и деца су ти који инсистирају да се оцењује само крајњеи резултат и они праве од школа овакав накарадан систем који гледамо данас. То уопште није смисао образовног система. Онда сви могу да седе кући и да долазе у школу само на крају године да полажу.
 
Poslednja izmena:

Back
Top