Quantcast

U koliko se sati vracate kuci? Koliko provodite sa porodicom? Kolika vam je plata?

DacaMARTA

Ističe se
Poruka
2.192
Kada zavrsavate dnevne obaveze npr. posao i u koliko ste sati kuci?
Koliko vremena provodite van kuce?
Koliko vremena imate da se posvetite porodici? Koliko vremena ste u kuci?
Koliko radite?
Koji je vas posao? Sta ste po struci?
Ne znam da li ovo vazi za mene, ali, evo odg-
1. van kuce provodim, u zavisnosi od predavanja na fakultetu, izmedju 5 i 7sati
2. imam dovoljno vremena da se vidim sa mamom (koja radi) i tatom, vise (koji je penzioner), a sa sestrom redje, znatno redje, jer i ona ima obaveze na svom fakultetu. Kod kuce sam dosta vremena, jer kod kuce spremam ispite, tako da to trazi VrEmE..
3. Ne radim..
4. Nemam posao, a trenutno sam student trece god Pravnog F. Univerziteta u Beogradu..
PS Generalno mislim da ljudi imaju malo vremena da se posvete porodici u pravom smislu, da razgovaraju, setaju i sl.. Jer, stariji clanovi porodice dosta rade (cesto i prekovremeno), a deca, ako su tinejdzeri i sl idu u skole..

Hellen

Buduća legenda
Poruka
29.972
Koliko radite?
Заборавио си да питаш за ЈМБГ и број ципела....:roll:

_Stela_

Obećava
Banovan
Poruka
51
Koliko radite?
A kad planiras pljacku? Koliko vas je u grupi?

Заборавио си да питаш за ЈМБГ и број ципела....:roll:
Ja bih rekla da je zaboravio da pita za adresu:mrgreen:

cmoka80

Zainteresovan član
Poruka
465
:zcepanje: E blesavi ste, načisto!

Šta ste napali čoveka? Shvatili ste šta je hteo da pita.. Da prodiskutujemo na temu današnjeg modernog robovalsničkog društva koje odvaja članove porodice predugo jedne od drugih i dovodi do udaljenosti, otuđenosti.. :roll:

Ja sam mama/domaćica, još neko vreme dok Mališu ne pošaljem u vrtić.

Za to vreme moj muž radi kao sivonja, od jutra do kasno popodne. Neretko ode u 6h, a vrati se u 19h. A ima i dana kada celog dana ne vidi sina i ženu-ode pre nego ustanemo, vrati se pošto smo se uspavali.. :neutral: