Quantcast

TV Naša prodata, ukinute sve emisije

комшија

Legenda
Banovan
Poruka
62.340
https://www.danas.rs/drustvo/tv-nasa-prodata-ukinute-sve-emisije/

Jedna od retkih slobodnih srpskih televizija juče obavestila autore da su na pauzi do daljeg

TV Naša prodata, ukinute sve emisije

Autori i voditelji emisija na Televiziji Naša juče su dobili obaveštenje da njihove emisije ubuduće neće biti emitovane, jer je televizija – prodata.
1573903985300.png

16.11.2019
Više informacija o tome kome je Zoran Bašanović, vlasnik Naše, prodao televiziju, nismo mogli da dobijemo od zvaničnika televizije, ali smo nezvanično saznali da su u pitanju inostrani kupci.
– Iskreno, nemam pojma o čemu se radi. I ja sam samo obavešten da je televizija prodata i da „do daljeg“ emisija „Crno-beli svet“ neće ići, kao ni sve ostale emisije. Navodno je to samo do Nove godine, mada verujem da će ta pauza potrajati. Imam neke indicije, ali ne i pouzdane informacije. Činjenica je da će u narednom periodu biti jedno mesto tj. jedan medij manje na kojem se može čuti opozicioni glas – kaže za Danas Đorđe Vukadinović, narodni poslanik i autor emisije „Crno-beli svet“.

Poruku slične sadržine dobio je i pisac Marko Vidojković, voditelj emisije „400 stepeni“.
– Televizija je prodata, cela produkcija se obustavlja uključujući i „400 stepeni“. Bilo je lepo dok je trajalo. Čak i direktorka ne zna zašto i kome je televizija prodata, a ja mogu samo da nagađam – kaže Vidojković za Danas.

Podsetimo, početkom septembra u televiziju „Naša“ su došli izvršitelji i policija pokušavajući da uđu u prostorije televizije. Zoran Bašanović je tada naveo da se to dogodilo bez pravnog osnova, kao i da je to treći put da je ta televizija izložena „otvorenim pritiscima“ od strane vlasti, „kao jedan od retkih opozicionih medija u Srbiji“.

– Upali su mafijaški, bez ikakve najave, iako smo mi potpuno drugo pravno lice, firma se zove „Naša vizija“ i mi smo preuzeli ime od TV „Naša“, i sa REM-om smo postigli dogovor i potpisali ugovor o preuzimanju TV „Naša“. Kad se ugasila prethodna firma, mi smo poslali zahtev REM-u oko preuzimanja imena. Kao potpuno novo pravno lice, mi samo koristimo ime TV „Naša“. Pritom, mi smo u privatnom posedu, prostorijama koje smo zakupili, a vlasništvo je Muhedina Hodžića, koji živi u Berlinu. Inače, prostor je namenjen za snimanje spotova i emisija, iznajmili smo ga zajedno sa opremom – rekao je tada Bašanović za Direktno.rs.

Upad organa reda je uporedio sa kriminalističkim filmovima.

– Mafijaši hoće da ugase televiziju. To je u stvari mafijaški upad bez ikakve najave. Oni po zakonu moraju da se najave, sve papire smo im dali na uvid, i ugovor o zakupu prostora i izvod iz APR da smo drugo pravno lice sa firmom, koja je ranije bila u sporu sa „Filmskim novostima“. E, direktor „Filmskih novosti“ Vladimir Tomčić je popisivao opremu, pretpostavljam kao legitimni predstavnik vlasti i produžena ruka Aleksandra Vučića, jer hoće na silu da ugase jedinu pravu opozicionu televiziju u Srbiji. Nikom nisu pokazali rešenje, ni jedan jedini papir zašto su ovde. Oni su polepili nalepnice po opremi, popisuju, a ne daju zaposlenima da rade svoj posao, urednicima da pripreme vesti, ovo je kao u Kolumbiji – istakao je Bašanović.
Vučićev kum
Zoran Bašanović je bio jedan od osnivača Srpske napredne stranke i kum Aleksandra Vučića. Posle razlaza sa naprednjacima, njegova TV Naša postala je jedna od retkih stanica gde su gostovali lideri opozicije i slobodni novinari.















1573904316300.png
 

gost 373116

Buduća legenda
Poruka
31.061
https://www.danas.rs/drustvo/tv-nasa-prodata-ukinute-sve-emisije/

Jedna od retkih slobodnih srpskih televizija juče obavestila autore da su na pauzi do daljeg

TV Naša prodata, ukinute sve emisije

Autori i voditelji emisija na Televiziji Naša juče su dobili obaveštenje da njihove emisije ubuduće neće biti emitovane, jer je televizija – prodata.
Pogledajte prilog 613971
16.11.2019
Više informacija o tome kome je Zoran Bašanović, vlasnik Naše, prodao televiziju, nismo mogli da dobijemo od zvaničnika televizije, ali smo nezvanično saznali da su u pitanju inostrani kupci.
– Iskreno, nemam pojma o čemu se radi. I ja sam samo obavešten da je televizija prodata i da „do daljeg“ emisija „Crno-beli svet“ neće ići, kao ni sve ostale emisije. Navodno je to samo do Nove godine, mada verujem da će ta pauza potrajati. Imam neke indicije, ali ne i pouzdane informacije. Činjenica je da će u narednom periodu biti jedno mesto tj. jedan medij manje na kojem se može čuti opozicioni glas – kaže za Danas Đorđe Vukadinović, narodni poslanik i autor emisije „Crno-beli svet“.

Poruku slične sadržine dobio je i pisac Marko Vidojković, voditelj emisije „400 stepeni“.
– Televizija je prodata, cela produkcija se obustavlja uključujući i „400 stepeni“. Bilo je lepo dok je trajalo. Čak i direktorka ne zna zašto i kome je televizija prodata, a ja mogu samo da nagađam – kaže Vidojković za Danas.

Podsetimo, početkom septembra u televiziju „Naša“ su došli izvršitelji i policija pokušavajući da uđu u prostorije televizije. Zoran Bašanović je tada naveo da se to dogodilo bez pravnog osnova, kao i da je to treći put da je ta televizija izložena „otvorenim pritiscima“ od strane vlasti, „kao jedan od retkih opozicionih medija u Srbiji“.

– Upali su mafijaški, bez ikakve najave, iako smo mi potpuno drugo pravno lice, firma se zove „Naša vizija“ i mi smo preuzeli ime od TV „Naša“, i sa REM-om smo postigli dogovor i potpisali ugovor o preuzimanju TV „Naša“. Kad se ugasila prethodna firma, mi smo poslali zahtev REM-u oko preuzimanja imena. Kao potpuno novo pravno lice, mi samo koristimo ime TV „Naša“. Pritom, mi smo u privatnom posedu, prostorijama koje smo zakupili, a vlasništvo je Muhedina Hodžića, koji živi u Berlinu. Inače, prostor je namenjen za snimanje spotova i emisija, iznajmili smo ga zajedno sa opremom – rekao je tada Bašanović za Direktno.rs.

Upad organa reda je uporedio sa kriminalističkim filmovima.

– Mafijaši hoće da ugase televiziju. To je u stvari mafijaški upad bez ikakve najave. Oni po zakonu moraju da se najave, sve papire smo im dali na uvid, i ugovor o zakupu prostora i izvod iz APR da smo drugo pravno lice sa firmom, koja je ranije bila u sporu sa „Filmskim novostima“. E, direktor „Filmskih novosti“ Vladimir Tomčić je popisivao opremu, pretpostavljam kao legitimni predstavnik vlasti i produžena ruka Aleksandra Vučića, jer hoće na silu da ugase jedinu pravu opozicionu televiziju u Srbiji. Nikom nisu pokazali rešenje, ni jedan jedini papir zašto su ovde. Oni su polepili nalepnice po opremi, popisuju, a ne daju zaposlenima da rade svoj posao, urednicima da pripreme vesti, ovo je kao u Kolumbiji – istakao je Bašanović.
















Pogledajte prilog 613972


Победио вас радикал. Опет.
Не помажу ни Могерини ни корита иванова.
 

darda

Iskusan
Poruka
6.164
Mogu se hejtovati zapadni, tajkunski i muslimanski mediji ali trenutno jedino oni daju prostora opoziciji.

Vučić ipak ne može ugroziti CNN, Katar i Šolaka.
i onda se cudite sto 90% ljudi vas ne moze ocima gledati i sto vas nazivaju izdajnickim drugosrbijanskim olosem,usrasama,balijama ili siptarima ja bi se dobro zapitao zasto mi me televizije daju prostor kada svakodnevne mi rade protiv mog naroda i drzave ali ne i vi
 

Straks92

Buduća legenda
Moderator
Poruka
47.150
i onda se cudite sto 90% ljudi vas ne moze ocima gledati i sto vas nazivaju izdajnickim drugosrbijanskim olosem,usrasama,balijama ili siptarima ja bi se dobro zapitao zasto mi me televizije daju prostor kada svakodnevne mi rade protiv mog naroda i drzave ali ne i vi
Pa šta će jadna opozicija, da odbije milostinju?

Da je Vučić opoziciji dao barem deo srpskih medija ne bi onda oni toliko visili po stranim medijima.
 

blooser

Veoma poznat
Poruka
10.981
https://www.danas.rs/drustvo/tv-nasa-prodata-ukinute-sve-emisije/

Jedna od retkih slobodnih srpskih televizija juče obavestila autore da su na pauzi do daljeg

TV Naša prodata, ukinute sve emisije

Autori i voditelji emisija na Televiziji Naša juče su dobili obaveštenje da njihove emisije ubuduće neće biti emitovane, jer je televizija – prodata.
Pogledajte prilog 613971
16.11.2019
Više informacija o tome kome je Zoran Bašanović, vlasnik Naše, prodao televiziju, nismo mogli da dobijemo od zvaničnika televizije, ali smo nezvanično saznali da su u pitanju inostrani kupci.
– Iskreno, nemam pojma o čemu se radi. I ja sam samo obavešten da je televizija prodata i da „do daljeg“ emisija „Crno-beli svet“ neće ići, kao ni sve ostale emisije. Navodno je to samo do Nove godine, mada verujem da će ta pauza potrajati. Imam neke indicije, ali ne i pouzdane informacije. Činjenica je da će u narednom periodu biti jedno mesto tj. jedan medij manje na kojem se može čuti opozicioni glas – kaže za Danas Đorđe Vukadinović, narodni poslanik i autor emisije „Crno-beli svet“.

Poruku slične sadržine dobio je i pisac Marko Vidojković, voditelj emisije „400 stepeni“.
– Televizija je prodata, cela produkcija se obustavlja uključujući i „400 stepeni“. Bilo je lepo dok je trajalo. Čak i direktorka ne zna zašto i kome je televizija prodata, a ja mogu samo da nagađam – kaže Vidojković za Danas.

Podsetimo, početkom septembra u televiziju „Naša“ su došli izvršitelji i policija pokušavajući da uđu u prostorije televizije. Zoran Bašanović je tada naveo da se to dogodilo bez pravnog osnova, kao i da je to treći put da je ta televizija izložena „otvorenim pritiscima“ od strane vlasti, „kao jedan od retkih opozicionih medija u Srbiji“.

– Upali su mafijaški, bez ikakve najave, iako smo mi potpuno drugo pravno lice, firma se zove „Naša vizija“ i mi smo preuzeli ime od TV „Naša“, i sa REM-om smo postigli dogovor i potpisali ugovor o preuzimanju TV „Naša“. Kad se ugasila prethodna firma, mi smo poslali zahtev REM-u oko preuzimanja imena. Kao potpuno novo pravno lice, mi samo koristimo ime TV „Naša“. Pritom, mi smo u privatnom posedu, prostorijama koje smo zakupili, a vlasništvo je Muhedina Hodžića, koji živi u Berlinu. Inače, prostor je namenjen za snimanje spotova i emisija, iznajmili smo ga zajedno sa opremom – rekao je tada Bašanović za Direktno.rs.

Upad organa reda je uporedio sa kriminalističkim filmovima.

– Mafijaši hoće da ugase televiziju. To je u stvari mafijaški upad bez ikakve najave. Oni po zakonu moraju da se najave, sve papire smo im dali na uvid, i ugovor o zakupu prostora i izvod iz APR da smo drugo pravno lice sa firmom, koja je ranije bila u sporu sa „Filmskim novostima“. E, direktor „Filmskih novosti“ Vladimir Tomčić je popisivao opremu, pretpostavljam kao legitimni predstavnik vlasti i produžena ruka Aleksandra Vučića, jer hoće na silu da ugase jedinu pravu opozicionu televiziju u Srbiji. Nikom nisu pokazali rešenje, ni jedan jedini papir zašto su ovde. Oni su polepili nalepnice po opremi, popisuju, a ne daju zaposlenima da rade svoj posao, urednicima da pripreme vesti, ovo je kao u Kolumbiji – istakao je Bašanović.
















Pogledajte prilog 613972

Ono sto nedostaje na ovoj slici je i da svaki nizi "stub" piski na one ispod sebe. Eh, da piski samo Vucic lako bi mi...
 

Top
  Blokirali ste reklame
Dragi prijatelju, nemojte da blokirate reklame - isključite Ad Blocker na Forumu, jer će tako mesto vaših susreta na Krstarici ostati besplatno za korišćenje.