Stupio na snagu društveno koristan rad- mere i kazne za nasilnike u školama

Lagerta

Elita
Supermoderator
Poruka
21.567
Mali nasilnik će nositi ranac drugu koga pretuče: Stupio na snagu društveno koristan rad, evo kakve kazne čekaju učenike koji krše školska pravila
1696087552014.png


Ova vrsta rada trajaće od 15 do 45 minuta, a angažovanje učenika uzimaće se u obzir kod zaključivanja ocene iz vladanja.
Đaci koji se potuku, razbiju školski prozor, neopravdano izostaju sa nastave, ukradu nešto iz učionice ili izmene podatak u dnevniku, od ove školske godine će, uporedo sa izricanjem vaspitne mere, biti kažnjeni i društveno korisnim radom.
Da ovo nije samo prazna priča dokazuje i usvajanje Pravilnika koji će pomoći školama da za svako kršenje pravila nađu pravu vrstu društveno korisnog rada, a spektar je širok.
– Društveno-koristan, odnosno humanitarni rad, škola određuje učeniku u skladu sa težinom učinjene lakše i teže povrede obaveza, vodeći računa o psihofizičkoj i zdravstvenoj sposobnosti, uzrastu i dostojanstvu učenika – stoji u Pravilniku.
Đaci koji krše školska pravila ići će na društveno koristan rad
Društvenim radom mogu da budu kažnjeni i oni koji dolaze u školu neprikladno odeveni, đaci koji narušavaju higijenu školskih i drugih prostorija, oštećuju imovinu drugih učenika i ne poštuju propisana pravila ponašanja u školi.
Tako će nasilniku koji pretuče školskog druga biti naloženo da mu određeno vreme nosi školsku torbu, pomaže tokom nastave, pa čak i oko domaćeg zadatka.
Kazne za one koji unište, oštete, sakriju, iznesu, preprave podataka u evidenciji koju vodi škola biće nešto drugačije. Oni će, recimo, raditi na letopisu škole, moraće da naprave prikaz o značaju važnosti evidencije i javnih isprava, ili sastav o istorijskim događajima u kojima je uništavana značajna dokumentacija.
Oni koji polome ili unište deo školske imovine moraće da ga vrate u pređašnje stanje ili da kupe nov. Za one koji u školi koriste alkohol, duvan, drogu, koji unose oružje i petarde ili učestalo čine lakše prekršaje deo društveno korisnog rada biće izrada prezentacije, briga o prostoru, pomoć domaru, učestvovanje u predavanjima koje ostvaruju stručnjaci iz oblasti u kojoj je prekršaj načinjen…
 
Ova vrsta rada trajaće od 15 do 45 minuta, a angažovanje učenika uzimaće se u obzir kod zaključivanja ocene iz vladanja.
Primeri aktivnosti društveno-korisnog rada:
– produžetak obaveze redara
– pisanje sastava na temu prekršaja
– osmišljavanje, izrada i uređivanje panoa na određenu temu
– uređivanje učionice, biblioteke, produženog boravka, trpezarije, svečane sale
– pomoć u produženom boravku
– pomoć učenicima kojima je potrebna podrška u učenju
– pomoć dežurnom nastavniku za vreme odmora
– pomoć stručnom saradniku u pripremi radionice
– pomoć u obavljanju administrativnih poslova, kovertiranje, prekucavanje tekstova
– briga o bezbednosti mlađih učenika
– organizovanje posebne humanitarne akcije
– pomoć domaru u radionici, uređenje parka i prostora oko škole, čišćenje snega, lišća, okopavanje cveća, farbanje ograda, klupa, održavanje sportskih terena
– učestvovanje u organizaciji predavanja MUP-a, Crvenog krsta
– pomoć u trpezariji i upoznavanje sa zaštitom na radu
– ostvarivanje predavanja za odeljenjsku zajednicu na temu bezbednosti, nasilja ili druge oblasti u okviru koje je učenik prekršio pravila
– učestvovanje u organizovanju sportskih, muzičkih, kulturnih i drugih aktivnosti
Link
 
Ova vrsta rada trajaće od 15 do 45 minuta, a angažovanje učenika uzimaće se u obzir kod zaključivanja ocene iz vladanja.
Primeri aktivnosti društveno-korisnog rada:
– produžetak obaveze redara
– pisanje sastava na temu prekršaja
– osmišljavanje, izrada i uređivanje panoa na određenu temu
– uređivanje učionice, biblioteke, produženog boravka, trpezarije, svečane sale
– pomoć u produženom boravku
– pomoć učenicima kojima je potrebna podrška u učenju
– pomoć dežurnom nastavniku za vreme odmora
– pomoć stručnom saradniku u pripremi radionice
– pomoć u obavljanju administrativnih poslova, kovertiranje, prekucavanje tekstova
– briga o bezbednosti mlađih učenika
– organizovanje posebne humanitarne akcije
– pomoć domaru u radionici, uređenje parka i prostora oko škole, čišćenje snega, lišća, okopavanje cveća, farbanje ograda, klupa, održavanje sportskih terena
– učestvovanje u organizaciji predavanja MUP-a, Crvenog krsta
– pomoć u trpezariji i upoznavanje sa zaštitom na radu
– ostvarivanje predavanja za odeljenjsku zajednicu na temu bezbednosti, nasilja ili druge oblasti u okviru koje je učenik prekršio pravila
– učestvovanje u organizovanju sportskih, muzičkih, kulturnih i drugih aktivnosti
Link
15 do 45 minuta? A jel ce imati kratak i dugacak odmor?
 
Mali nasilnik će nositi ranac drugu koga pretuče: Stupio na snagu društveno koristan rad, evo kakve kazne čekaju učenike koji krše školska pravila
Pogledajte prilog 1419768

Ova vrsta rada trajaće od 15 do 45 minuta, a angažovanje učenika uzimaće se u obzir kod zaključivanja ocene iz vladanja.
Đaci koji se potuku, razbiju školski prozor, neopravdano izostaju sa nastave, ukradu nešto iz učionice ili izmene podatak u dnevniku, od ove školske godine će, uporedo sa izricanjem vaspitne mere, biti kažnjeni i društveno korisnim radom.
Da ovo nije samo prazna priča dokazuje i usvajanje Pravilnika koji će pomoći školama da za svako kršenje pravila nađu pravu vrstu društveno korisnog rada, a spektar je širok.
– Društveno-koristan, odnosno humanitarni rad, škola određuje učeniku u skladu sa težinom učinjene lakše i teže povrede obaveza, vodeći računa o psihofizičkoj i zdravstvenoj sposobnosti, uzrastu i dostojanstvu učenika – stoji u Pravilniku.
Đaci koji krše školska pravila ići će na društveno koristan rad
Društvenim radom mogu da budu kažnjeni i oni koji dolaze u školu neprikladno odeveni, đaci koji narušavaju higijenu školskih i drugih prostorija, oštećuju imovinu drugih učenika i ne poštuju propisana pravila ponašanja u školi.
Tako će nasilniku koji pretuče školskog druga biti naloženo da mu određeno vreme nosi školsku torbu, pomaže tokom nastave, pa čak i oko domaćeg zadatka.
Kazne za one koji unište, oštete, sakriju, iznesu, preprave podataka u evidenciji koju vodi škola biće nešto drugačije. Oni će, recimo, raditi na letopisu škole, moraće da naprave prikaz o značaju važnosti evidencije i javnih isprava, ili sastav o istorijskim događajima u kojima je uništavana značajna dokumentacija.
Oni koji polome ili unište deo školske imovine moraće da ga vrate u pređašnje stanje ili da kupe nov. Za one koji u školi koriste alkohol, duvan, drogu, koji unose oružje i petarde ili učestalo čine lakše prekršaje deo društveno korisnog rada biće izrada prezentacije, briga o prostoru, pomoć domaru, učestvovanje u predavanjima koje ostvaruju stručnjaci iz oblasti u kojoj je prekršaj načinjen…
Drustveno korisni rad nikad nije ni prestao.

Iz mog razreda su otisla dva nasilnika za dvojku iz tehnickog mislim, da tovare ugalj za grejanje skole. Ima direktora koji su 20 godina ispred treceg milenijuma. Drzava kasni sa uvodjenjem ovih mera.
 
Nadam se da će ovo biti dovoljno da se frustracije učenika smanje. Iako kazne nisu rešenje jesu pomoć.

Šta su uzroci lošeg ponašanja? Dobro dete, loše dete, sredina, roditelji frustriranog deteta/učenika, ili pak dete (svi do 18 su dete) koje misli da je veliko dete, frustracija...

Ne bih bio u koži prosvetnih radnica i radnika... Ali vi znate najbolje. Tako da i ovakav potez treba pozdraviti.
 
Ova vrsta rada trajaće od 15 do 45 minuta, a angažovanje učenika uzimaće se u obzir kod zaključivanja ocene iz vladanja.
Primeri aktivnosti društveno-korisnog rada:
– produžetak obaveze redara
– pisanje sastava na temu prekršaja
– osmišljavanje, izrada i uređivanje panoa na određenu temu
– uređivanje učionice, biblioteke, produženog boravka, trpezarije, svečane sale
– pomoć u produženom boravku
– pomoć učenicima kojima je potrebna podrška u učenju
– pomoć dežurnom nastavniku za vreme odmora
– pomoć stručnom saradniku u pripremi radionice
– pomoć u obavljanju administrativnih poslova, kovertiranje, prekucavanje tekstova
– briga o bezbednosti mlađih učenika
– organizovanje posebne humanitarne akcije
– pomoć domaru u radionici, uređenje parka i prostora oko škole, čišćenje snega, lišća, okopavanje cveća, farbanje ograda, klupa, održavanje sportskih terena
– učestvovanje u organizaciji predavanja MUP-a, Crvenog krsta
– pomoć u trpezariji i upoznavanje sa zaštitom na radu
– ostvarivanje predavanja za odeljenjsku zajednicu na temu bezbednosti, nasilja ili druge oblasti u okviru koje je učenik prekršio pravila
– učestvovanje u organizovanju sportskih, muzičkih, kulturnih i drugih aktivnosti
Link
samo novcano roditelje pa ces vidjeti kad kais bude radio po dupetu i izvlacenje usiju kako ce se nauciti pameti..
 
Ovo je slučaj koji se dogodio van škole, ne razumem zašto smo i za ovo krivi? Zar u ovoj državi ne postoje institucije, osim škola, koje se bave mentalnim zdravljem, porodičnim uslovima odrastanja i tako dalje.. ? Navedi mi bar jedan dobar zakon, kojim možemo sprečiti i kazniti nasilnika ?
put u skolu i iz skole se racuna kao vreme provedeno u skoli

a ovo https://www.blic.rs/vesti/hronika/r...da-mali-nasilnik-ima-podrsku-u-svojoj/tvb5kp8


Naime, dečak koji ide u tu školu, prema rečima roditelja čija deca idu sa njim u isti razred, gotovo svakodnevno maltretira drugu decu. Kako tvrde, ometa časove, cepa deci sveske, vežbanke, a neretko ih bode šestarom, davi i fizički nasrće na njih. Zbog toga, oni su u strahu da svoju decu šalju u školu, jer kako kažu, kada odu u tamo - kao da su otišli na ratište.
 
put u skolu i iz skole se racuna kao vreme provedeno u skoli

a ovo https://www.blic.rs/vesti/hronika/r...da-mali-nasilnik-ima-podrsku-u-svojoj/tvb5kp8


Naime, dečak koji ide u tu školu, prema rečima roditelja čija deca idu sa njim u isti razred, gotovo svakodnevno maltretira drugu decu. Kako tvrde, ometa časove, cepa deci sveske, vežbanke, a neretko ih bode šestarom, davi i fizički nasrće na njih. Zbog toga, oni su u strahu da svoju decu šalju u školu, jer kako kažu, kada odu u tamo - kao da su otišli na ratište.
Не рачуна се...
Уласком на капију школе почиње одговорност минис.просвете...
до тада важе општи закони.
 
put u skolu i iz skole se racuna kao vreme provedeno u skoli
:eek:
a ovo https://www.blic.rs/vesti/hronika/r...da-mali-nasilnik-ima-podrsku-u-svojoj/tvb5kp8


Naime, dečak koji ide u tu školu, prema rečima roditelja čija deca idu sa njim u isti razred, gotovo svakodnevno maltretira drugu decu. Kako tvrde, ometa časove, cepa deci sveske, vežbanke, a neretko ih bode šestarom, davi i fizički nasrće na njih. Zbog toga, oni su u strahu da svoju decu šalju u školu, jer kako kažu, kada odu u tamo - kao da su otišli na ratište.
I o tome sam pisala na toj temi, možeš da me citiraš.
 

Back
Top