Strogi nastavnici, kriterijumi pri ocenjivanju?

Schrodinger

Poznat
Poruka
8.349
Neki ocenjuju strogo neki ne, sta mislite da je bolje i koji se motivi kriju iza strogosti pojedinaca? U srednjoj ali i osnovnoj... pa i na fakultetu (tu su mozda i najvece razlike)?

Prvi razred gimnazije je tezak kao i prva godina fakulteta, tu se vrsi filtracija da bi se oni koji nisu za preveliko ucenje okrenuli korisnijim stvarima, dok na primer u cetvrtom vidimo sustu suprotnost u kriterijumuma.
Iz te suprotnosti vidimo da sticanje znanja nije nikakav faktor, nego iskljucivo preusmeravanje a takodje veliki motiv je i trziste privatnih casova koje nikad ne bi moglo da procveta da su kriterijumi blagi.

Dakle dok je ovaca bice i sisanja... odnosno roditelja koji su spremni da izdvoje pare misleci da time dobijaju nesto i da ne moze drugacije...
 
Imao sam strogu uciteljicu u osnovnoj skoli. Kod nje se na casu uvek znao red i dosta sam naucio od nje kao i ostali.
Kasnije sam imao jako blagog nasavnika fizike kod koga nije bilo reda, discipline i svi smo bez osnovnih znanja o fizici upisali srednje skole. Nekima to nije bio problem ali meni jeste jer je fizika bila jako vazna dok sam zavrsavao srednju i visoku skolu. Vise sam naucio o fizici posle diplomiranja nego u skoli zbog necijeg nerada.
 
Ja mislim da ucitelj, profesir itd treba da bude strog radi discipline i pravila ponasanja na casu i obavljanja zadataka koji je zadao ucenicima i time malo cak ubaci neki sitan procenat za ocenu osim znanja...

Sto se tice ocenjivanja treba da bude prosecno strogo i za pozitivnu ocenu ne treba maltretirati djaka, jedino ako je bas nezainteresovan da ne ume nista da kaze i nauci bar ono sto mu je profesor za dvojku reko...Neke djake ne zanimaju neki predmeti i zele samo osnovno da nauce da ne bi imali jedinice a prema njima treba biti strog disciplinski a ne po ocenjivanju i maltretirati ih za pozitivnu ocenu...

Imao sam profesorku iz racunovodstva i 85% dobijenih bodova od kontrolnog je bilo za pozitivnu ocenu gde svako pitanje i zadatak nosi odredjen broj bodova po tezini za.
Krpio sam dvojku jedva a trojka je bila top.Profesorka na privatnim casovima kaze ti znas za 3 bez problema i ne razumem.Stresovi!
Namrzeo sam taj predmet i skolu zbog nje i stresova i nikakav podsticaj niti mi je znanje ostavila osim trauma i zelju da sto pre zavrsim srednju i otkacim se skole...
 
Poslednja izmena:
A ja u srednjoj nastavnicu istorije koja je polovini odeljenja davala jedinice i ti isti djaci joj dolazili kuci na privatne casove pa cak i donosili mito u skolu zapakovano sa cokoladama.
Ne znam ima li slican primer...

Mislim da je sada po zakonu to zabranjeno.
U srednjoj skoli nastavni kadar treba da bude strog jer kao sto rece jedan moj nastavnik, ''izlazite kao ljudi odavde a doli ste kao deca''.
Po zavrsetku srednje skole skoro svi djaci su punoleti i treba se izboriti sa njima.
 
A sta mislite da li oni koji su licno bili losi u skoli pokazuju narocitu tendenciju da strogo ocenjuju?
Secam se nekog profesora na fakultetu koji je bio najstrozi, zacudio sam se kada sam saznao da je studirao punu deceniju ili tako nesto.
U gimnaziji sam imala profu koja da samo jedno pitanje. Ako znas, super. Ako ne znas, kec. Svima nam je srozala prosek jer kad izadjes ispred nje da odgovaras, presece te trema i strah dok cekas koje ces pitanje dobiti.
Kako se dobija 3?
 
Neki ocenjuju strogo neki ne, sta mislite da je bolje i koji se motivi kriju iza strogosti pojedinaca? U srednjoj ali i osnovnoj... pa i na fakultetu (tu su mozda i najvece razlike)?

Prvi razred gimnazije je tezak kao i prva godina fakulteta, tu se vrsi filtracija da bi se oni koji nisu za preveliko ucenje okrenuli korisnijim stvarima, dok na primer u cetvrtom vidimo sustu suprotnost u kriterijumuma.
Iz te suprotnosti vidimo da sticanje znanja nije nikakav faktor, nego iskljucivo preusmeravanje a takodje veliki motiv je i trziste privatnih casova koje nikad ne bi moglo da procveta da su kriterijumi blagi.

Dakle dok je ovaca bice i sisanja... odnosno roditelja koji su spremni da izdvoje pare misleci da time dobijaju nesto i da ne moze drugacije...
kriterijum zavisi od socijalnog statusa ucenikovih roditelja. Ako su roditelji na zavidnim funkcijama sa dobrim platama , kriterijum ide nadole........naravno, uz ocekivanu subvenciju.
 
pa da si neki od direktora JAT, NIS, EPS, .................il funkcioner u ministrastvima Srbije.
U taj slucaj, dete ne treba ni da saljes u skolu. Predodredjeno je za odlikasa.
Iz odakle si ti prijatelju ?
I jel bi mog'o da javiš tim budžovanima da ne šalju u Zrenjanin svoju decu na školovanje.. ?
A, možda i oni čitaju Krstaricu.. pa eto neka znaju:
- neće da može - :bye:
 
Cilj profana je da pripremi djake za drustvo , kako je drustvo , ja ne vidim smisao strogog ocenjivanja gradiva, ali discipline sigurno, da im isteras poslednju slobodnu misao iz glave, da im ojacas dupeuvlakacko sto ga slucajno genetski ponese iz familije...

Jel veci moralni prekrsaj da oblikuje decu u nesretne izgnanike iz drustva ili jako prilagodjene uspesne ljude pa sutra uzmes razrednu sliku i kazes ovaj je ministar, ovaj je u vladi , ovaj je direktor zdravstvenog centra, ovaj je sef svih apoteka...sve uspesni ljudi , radi mojeg uchep treninga te generacije.....tako sklisko ulaze ni maleni sapun ne bi lakse...
 
Не знам баш за строгоћу, шта то значи приликом оцењивања?
То је оно Ја знам за 9, Бог за 10, а ви даље од 8 нема шансе.
Праведно оцењивање је већ нешто друго.
Што се дисциплине тиче, нема потребе изигравати баука, деца су мирна кад им је час занимљив, а професор има ауторитет који је стекао не виком и кажњавањем, већ знањем, односом према ученицима и праведним оцењивањем.
 
Не знам баш за строгоћу, шта то значи приликом оцењивања?
То је оно Ја знам за 9, Бог за 10, а ви даље од 8 нема шансе.
Recimo na fakultetu kad neko 15 puta obara studenta i ne da mu da diplomira zbog njegovog predmeta
u srednjoj i osnovnoj pola odeljenja jedinice
Neke otera na popravni itd.
 
Recimo na fakultetu kad neko 15 puta obara studenta i ne da mu da diplomira zbog njegovog predmeta
u srednjoj i osnovnoj pola odeljenja jedinice
Neke otera na popravni itd.
То је иживљавање, и обично су томе склони искомплексирани професори који предају мање важне предмете. У највећем броју случајева.
 
Za običnu dvojku dovoljno je prisustvo na času..
Ja nisam još pročitao taj pravilnik :D ..
nema toga kod nas, mi smo nepravilni i nepravedni.

Oni strogi su vrste koje izumiru, sudeći po pravilnicma o ocenjivanju, koje dobijamo .
A i po platama koje dobijamo :D ,.. iste su plate i onih koji obnavljaju gradivo u avgustu, na popravnim ispitima i onih što se u to vreme brčkaju negde... ali, ti što se brčkaju su bolji nastavnici, jer su svoju decu sve naučili,.. 😎

То је иживљавање, и обично су томе склони искомплексирани професори који предају мање важне предмете. У највећем броју случајева.
U manjem broju slučajeva, nastavnici tih manje važnih predmeta umeju da zainteresuju i animiraju decu, pa njihov predmet ne bude manje važan.
 
Neki ocenjuju strogo neki ne, sta mislite da je bolje i koji se motivi kriju iza strogosti pojedinaca? U srednjoj ali i osnovnoj... pa i na fakultetu (tu su mozda i najvece razlike)?

Prvi razred gimnazije je tezak kao i prva godina fakulteta, tu se vrsi filtracija da bi se oni koji nisu za preveliko ucenje okrenuli korisnijim stvarima, dok na primer u cetvrtom vidimo sustu suprotnost u kriterijumuma.
Iz te suprotnosti vidimo da sticanje znanja nije nikakav faktor, nego iskljucivo preusmeravanje a takodje veliki motiv je i trziste privatnih casova koje nikad ne bi moglo da procveta da su kriterijumi blagi.

Dakle dok je ovaca bice i sisanja... odnosno roditelja koji su spremni da izdvoje pare misleci da time dobijaju nesto i da ne moze drugacije...
Kod nas je problem sto smaraju decu u osnovnoj i srednjoj, a fakultet je lak. Na zapadu je obrnuto...
 
Ja nisam još pročitao taj pravilnik :D ..
nema toga kod nas, mi smo nepravilni i nepravedni.


A i po platama koje dobijamo :D ,.. iste su plate i onih koji obnavljaju gradivo u avgustu, na popravnim ispitima i onih što se u to vreme brčkaju negde... ali, ti što se brčkaju su bolji nastavnici, jer su svoju decu sve naučili,.. 😎


U manjem broju slučajeva, nastavnici tih manje važnih predmeta umeju da zainteresuju i animiraju decu, pa njihov predmet ne bude manje važan.
У мањем броју случајева, да.
Све што је добро у просвети постало је "у мањем броју случајева".
 
Kod nas je problem sto smaraju decu u osnovnoj i srednjoj, a fakultet je lak. Na zapadu je obrnuto...
Мислиш на Болоњу?
Раније није баш било лако завршити факултет, највећи број је одустајао већ на 1. години.
 

Back
Top