Stelijum u natalnoj karti i koliko on utice ?

gost 433974

Veoma poznat
Poruka
12.881
Koliko on utice i da li je dosta bitan ako ga neko ima u natalu?
Ijaaoj ja imam stelijum u trecoj kuci. Pre neki dan se upoznala sa terminom
Planete su mi Sunce, Merkur i Venera cini mi se

Uglavnom, kako sam procitala kazu da oni koji ga nemaju prizrljkuju ga, a oni koji ga imaju zele da ga nemaju haha
On ima uticaja u zavisnksti gde se nalazi i naglasava to tu, koliko sam ja skontala

Gde ti imas stelijum

gost 433974

Veoma poznat
Poruka
12.881
Ne znam, to znaju bolje drugi sto se razumeju u astrologiju, ja sam tek pocetnik
Mogu sad kad dodjem kuci da ti napisem sta tacno oznacava stelijum, nisam sivurna da znam nesto vise
20210913_184203.jpg
20210913_184224.jpg
20210913_184254.jpg

Evo, slikala sam ovo iz knjige, posto sam primetila kad sam citala da i nema nesto bas na netu. A mozda nisam dobro ni pogledala. Uglavnom evo ako te zanima

analiticki 12

Ističe se
Poruka
2.678
Vise planeta u 1 kuci npr ne mogu biti dobri za osobu mogu biti u odnosu na to da ce osoba lako da privuce paznju bice posebnija po necemu al problem ja sto ce u samoj osobi da se mijesaju principi mnogi suprotni onda osoba ce biti vise samoziva okrenuta sebi npr ne drugima a tako tesko da moze doci do neke srece neko ko je dovoljan sam sebi sto ima svojih cari al na duge staze donosi muke

annarose

Obećava
Poruka
84
Imam 3 planete u istom znaku - ali nisi u istoj kući - nisu niti u konjunkciji (preveliki orbis).
Imam i 3 planete u istoj kući - ali nisu u istom znaku.
Je li to spada u stelij?
Također me zanima da li se i Mjesečevi čvorovi broje u steliju? Imam recimo konjunkciju Jupitera, Urana i Južnog Mjesečevog čvora u Vagi. I svi su u 7.kući.
Ima li i to kakve veze se stelijumom?

I još jedno pitanje: je li konjukcija ili konjunkcija?

Budući da nailazim na oba termina....

gost 433974

Veoma poznat
Poruka
12.881