Шта је ово јбт?!

A nee, ja čuvala stare udžbenike ;) ništa papirići :mrgreen:
Добро, онда како ти по старим уџнебицима дјеца рјешавају ово?
1707087599651.png
 
Преформулирај прецизније па да затварамо случај. :ok:
Ukratko, ako imaš apsolutne vrednosti sa obe strane, I x I = I y I tada postoje dva rešenja, x = y ili x = -y i ispituješ koje od njih je odgovarajuće a ne da prihvatiš odmah jedno kao istinito. Mslm to se učilo u školi nekada.
 
Што, па ти си их рјешавао. :lol:
naravno i zato i dolazi do tolike zabune i koriscenja matematickih pravila koja nisu ni namenjena za ovakve situacije jer prosto moras za nesto da se uhvatis da bi resio jer ti prakticno izbacujes da je deljenje razlomacka crta..sve u svemu je besmisleno vise raspravljati na ove teme.
 
Ukratko, ako imaš apsolutne vrednosti sa obe strane, I x I = I y I tada postoje dva rešenja, x = y ili x = -y i ispituješ koje od njih je odgovarajuće a ne da prihvatiš odmah jedno kao istinito. Mslm to se učilo u školi nekada.
Да, суштина је да се за парне коријене не може само „скратити” експонент под коријеном с истим степен коријена тј. у овом случају други коријен из х на квадрат није х него IxI. Код непарних коријена (трећег, петог...) нема апсолутне вриједности. Детаљније овдје.
 
naravno i zato i dolazi do tolike zabune i koriscenja matematickih pravila koja nisu ni namenjena za ovakve situacije jer prosto moras za nesto da se uhvatis da bi resio jer ti prakticno izbacujes da je deljenje razlomacka crta..sve u svemu je besmisleno vise raspravljati na ove teme.
Навукли те мангупи да се ухватиш за нешто, а? :lol: По добро де, навукли су и Огњановића, шта да се ради. :mrgreen:
Иначе, ова тема с тим нема ама баш никакве везе, још сам и завапио „Немој молим те” кад се и овдје појавила брљотина с папирића.
 
dajes specijalnu situaciju da bi dobio to sta zelis.
pakujes resenje.
Прво, не пакује се никакво рјешење, овдје се ништа не рјешава. :lol:
Мала игра (мени занимљива) која показује гдје заврши „краћење” коријена и квадрата. Ништа више од тога.
 

Back
Top