Quantcast

sprava za nordijsko trcanje

boris0230

Aktivan član
Poruka
1.583
Mislim na "staromodne" stvari koje su bila prisutne godinama i koje deluju NEVEROVATNO (govorim iz iskustva by the way), medjutim izgubile su se u tim spravama i fancy napravama koje ne funkcionisu.
Mislim o trcanju, dizanju, guranju (sklekovi), zgibovima i ostalom. Teski, staromodni nacin ;)

Inace, procitaj stare postove, ne bih da budem nosilac losih vesti ali ljudi koji su kupili to, veoma mali procenat dobije zeljene rezultate. I razlog toga je sto pokusavaju da se "srede" laksim nacinom. I "pokusaju" i ne uspeju - misle da sprava ne valja (i otud im brzo i dosadi). Medjutim poenta je u metodi vezbi i ishrani.
Ne postoji lak i brz nacin u fitnesu. Strpljenje, istrajnost, volja i disciplina igraju veliku ulogu u ovome.

Ishrana ako se dramaticno ne poboljsa (ne izbaci se hleb, slatkisi i ostali rafinisani proizvodi i doda se vise mesa, voca - i sve se to lepo rasporedi na pristojne male obroke) moze svaki dan/ceo dan raditi na toj spravi i imati (ama bas nikakve) tj lose i slabe rezultate.

:bye:
 

gost 189815

Iskusan
Poruka
5.830
i eventualno neka komparacija sa kucnim bajsom.
PS:bez "izadji napolje i vezbaj" jer to ide samo leti,a ne kad je kisa i sneg(po snegu trcala 2x i to kad je bio topao vazduh;drugacije mi ne odgovara).dakle bez odgovora na pitanja koja nisu postavljana i novih ideja koje nisam trazila.unapred hvala.
 

Ériu

Veoma poznat
Poruka
12.966
Mislim na "staromodne" stvari koje su bila prisutne godinama i koje deluju NEVEROVATNO (govorim iz iskustva by the way), medjutim izgubile su se u tim spravama i fancy napravama koje ne funkcionisu.
Mislim o trcanju, dizanju, guranju (sklekovi), zgibovima i ostalom. Teski, staromodni nacin ;)

Inace, procitaj stare postove, ne bih da budem nosilac losih vesti ali ljudi koji su kupili to, veoma mali procenat dobije zeljene rezultate. I razlog toga je sto pokusavaju da se "srede" laksim nacinom. I "pokusaju" i ne uspeju - misle da sprava ne valja (i otud im brzo i dosadi). Medjutim poenta je u metodi vezbi i ishrani.
Ne postoji lak i brz nacin u fitnesu. Strpljenje, istrajnost, volja i disciplina igraju veliku ulogu u ovome.

Ishrana ako se dramaticno ne poboljsa (ne izbaci se hleb, slatkisi i ostali rafinisani proizvodi i doda se vise mesa, voca - i sve se to lepo rasporedi na pristojne male obroke) moze svaki dan/ceo dan raditi na toj spravi i imati (ama bas nikakve) tj lose i slabe rezultate.

:bye:
ova masina je solidna zamena za trcanje za nekog ko ima problema sa kolenima...osim toga ako radis sat vremena sa odredjenim otporom,oznojis se jos kako....
 

Top
  Blokirali ste reklame
Dragi prijatelju, nemojte da blokirate reklame - isključite Ad Blocker na Forumu, jer će tako mesto vaših susreta na Krstarici ostati besplatno za korišćenje.