- Poruka
- 9.369
Zatvaranje učionica usled kovid krize ponovo je otvorilo polemike u Srbiji o školovanju kod kuće za mlađe đake. Kućno obrazovanje za osnovce u svetu je već godinama u uzletu. Prednost ovog modela školovanja je u organizaciji učenja, ali ne doprinosi socijalnom i emocionalnom razvoju deteta, ističe pedagoškinja Marija Milinković za portal RTS. Šta su aduti i nedostaci nastave kod kuće i zašto sve više postaje svetski trend?
Pandemija, koja je naglo pre tri godine širom sveta zatvorila obrazovne institucije, naterala nas je da ponovo preispitamo školstvo. Osnovci i srednjoškolci su umesto sa školskih tabli gradivo učili preko aplikacija i novih platformi. Iako je period učenja od kuće, prema mišljenju roditelja, ostavio “rupe” u znanju – unapredio je načine i strategiju učenja, pokazuju svetska i domaća istraživanja.

Pandemija, koja je naglo pre tri godine širom sveta zatvorila obrazovne institucije, naterala nas je da ponovo preispitamo školstvo. Osnovci i srednjoškolci su umesto sa školskih tabli gradivo učili preko aplikacija i novih platformi. Iako je period učenja od kuće, prema mišljenju roditelja, ostavio “rupe” u znanju – unapredio je načine i strategiju učenja, pokazuju svetska i domaća istraživanja.