Sklekovi, zgibovi, cucnjevi, trcanje..bolje od teretane?

Многи билдери нису у стању да направе згиб, зато што им је лош баланс између тежине и снаге. Мало ми је тужно када видим да им асистирају придржавајући им и подижући ноге. То "надограђују" гласним дисањем и као брзим темпом при чему се само мало спусте и подигну близу висине шипке. Зато су веома корисне вежбе са сопственом тежином, изузев чучњева, где је неопходно оптерећење. То показује да си у складу са својим телом. Моћни су и разноразни "планкови" и други издржаји где ради цело тело и врло брзо почнеш да се тресеш. Са "пилатес" лоптом такође могу да се направе веома добре и корисне вежбе.
За комплетан тренинг, справе са оптерећењем и тегови су ипак веома важни. Све према годинама, кондицији и здравственом стању и полако. И најмање једном до два пута месечно треба да се мењају вежбе, пошто се тело навикне на напоре које стално понављаш и онда нема напретка.
Исхрана је такође изузетно важна и ту треба слушати савете тренера, али опет прилагођено сопственом телу.
Не постоје вежбе које свима одговарају. Веома је важно да пронађеш оне које пријају баш твом телу, иначе може да дође и до повреда. Ја сам "успео" да добијем "тениски лакат" зато што нисам на време послушао болне сигнале које ми је тело слало (једва сам се излечио ласерском терапијом). Уопште, изузев трбушњака, ниједна вежба не сме да боли (не рачунају се упале мишића). Рецимо, после траке за трчање/ходање почела су да ме боле колена, ваљда сам их набио, па сам се брже боље вратио старом добром стоном бициклу, зато што су покрети комплекснији и не врше притисак на једну тачку. Млађима, поготово девојкама су опет траке чак главне вежбе које показују одличне ефекте који су њима најважнији - глутеус, задња ложа, ноге уопште.
Давно сам боксовао, па сам једном недељно користио и џак. Феноменално, али заиста мораш да умеш да га користиш. То је ипак знање. Рукавице су обавезне. Приметио сам да чак и одлични тренери не умеју да га користе, а то може да произведе озбиљне повреде.
За старије од педесет година, писао сам о томе, теретана је уз убрзану шетњу и пливање можда и једини избор, поготово ако се ниси бавио спортом целог живота. Трчање, фудбал, тенис и слично могу да буду чак фатални. Ствар је једноставна - ти не можеш да подигнеш већу тежину од оне коју можеш правилно да подигнеш, али можеш да трчиш више него што твоје тело може да поднесе.
Нисам никакав тренер, али ово су све моја лична искуства која сам стекао уз грешке и успехе.
Али ако озбиљно попусти здравље, онда само лагане шетње. Ту се више ништа не питаш и не одлучујеш, пошто једноставно не можеш.
 
A sta vi mislite?
боље је да радиш и једно и друго
не треба ти цијела теретана али ако имаш код куће мање тегове од 15-20кг
или ketlebells

1687257236240.png

1687257262234.png
 
трчим 25км по комаду 3 пута неђељно, да си ближе позвао би те да се придружиш.
мачји кашаљ :whistling:

А пешачење? Ја волим и ту дуге руте да опалим. Прошло лето сам по најгорем сунцу прешао 60км, а планирам да гурам све до 100км.
 
nije bolje, i nikad nikakva skakutanja i trčanja neće biti bolja od dizanja teškog. to se teše oni koji žele da izbegnu rad i to je tako.
Ne bi se bas slozio. Ne treniram i niti me to interesira jer imam svoj nacin rekreacije i dovoljno snage s obzirom na godine. Uopce ne razumijem to nabijanje snage. Za sta je to uopce potrebno?
Brat mi je dvije godine trenirao crosfit i ne vjerujem da bi ijedna osoba koja ide u teretanu imala takvu snagu i eksplozivnost. Opet ponavljam meni je sve to skupa peotrebno.
 
Ne bi se bas slozio. Ne treniram i niti me to interesira jer imam svoj nacin rekreacije i dovoljno snage s obzirom na godine. Uopce ne razumijem to nabijanje snage. Za sta jeto uopce potrebno?
Brat mi je dvije godine trenirao crosfit i ne vjerujem da bi ijedna osoba koja ide u teretanu imala takvu snagu i eksplozivnost. Opet ponavljam meni je sve to skupa peotrebno.

vi što ne trenirate najbolje znate sve o svemu
 
А пешачење? Ја волим и ту дуге руте да опалим. Прошло лето сам по најгорем сунцу прешао 60км, а планирам да гурам све до 100км.
овако сам ја почео
најприје са малим ранчићем са водом и још пар ствари, онда мало већи
али да, то је то, ходање а поготово ако је терен тежак
 
Ne bi se bas slozio. Ne treniram i niti me to interesira jer imam svoj nacin rekreacije i dovoljno snage s obzirom na godine. Uopce ne razumijem to nabijanje snage. Za sta je to uopce potrebno?
Brat mi je dvije godine trenirao crosfit i ne vjerujem da bi ijedna osoba koja ide u teretanu imala takvu snagu i eksplozivnost. Opet ponavljam meni je sve to skupa peotrebno.
потребно је ради здравља, функционалности, једноставно свакин дан је лакши и добар??
кад једва излазиш из аута са 45 год. вријеме је за промјене (ако није сувише касно)

има и оних који то раде због изгледа, по мени је то погрешан разлог али шта ја знам
 
Ne bi se bas slozio. Ne treniram i niti me to interesira jer imam svoj nacin rekreacije i dovoljno snage s obzirom na godine. Uopce ne razumijem to nabijanje snage. Za sta je to uopce potrebno?
Brat mi je dvije godine trenirao crosfit i ne vjerujem da bi ijedna osoba koja ide u teretanu imala takvu snagu i eksplozivnost. Opet ponavljam meni je sve to skupa peotrebno.

Кросфит је, иначе, као концепт, осмишљен за ретарде.
 
Plasticni tegovi punjeni peskom nisu teretana.
Plastični tegovi punjeni bilo čime su jednako teški kao i titanijumski ili čelični ili gumeni ili kameni u koliko imaju istu masu odnosno težinu.
Teretana u mestu gde sad živim je udaljena 30tak kilometara.Dok mi je bila dostupna bila je sad više nije.
Ajde na ignor.
 
Plastični tegovi punjeni bilo čime su jednako teški kao i titanijumski ili čelični ili gumeni ili kameni u koliko imaju istu masu odnosno težinu.
Teretana u mestu gde sad živim je udaljena 30tak kilometara.Dok mi je bila dostupna bila je sad više nije.
Ajde na ignor.

Јбт..у којој то вукојeбини живи овај Дарт?
 

Back
Top