Savjet za kupovinu automobila

limunada

Elita
Moderator
Poruka
24.800
U procesu sam kupovine automobila.
Treba mi manji,ne stariji od deset godina i po mogucnosti ne skuplji od 5 do 6 hiljada eura.
Otprilike reno klio,citroen c3,mozda i pezo 208.
U obzir dolazi i tojota jaris ili polo,mada znam da su oni skuplji.
Sta bi trust forumskih mozgova preporucio ­čÖé,posto mi ovi mozgovi oko mene preporucuju razlicito.Jedni su protiv pezoa,skupi dijelovi,ako je benzinac,trosi puno.Drugi govore da citroen i reno ne valjaju...i tako dalje.
Tek sad nemam pojma sta da trazim.
Inace sam imala reno klio,sluzio je 23 godine skoro bez ikakvih kvarova.
Imam ponudu za jedan pezo 208, 1,4 vti presao 160000,uvezen iz Svajcarske,2013 godiste.
Cijena oko 6000 eura.Meni to djeluje nesto skupo,mada su sad sve cijene skocile.
I tako...ako bi ko imao sta da doda na temu..na sta obratiti paznju itd.
Napominjem da sam totalni amater ato se tice kupovine,a profesionalca ne nogu da nadjem,pa se snalazim.­čśé

limunada

Elita
Moderator
Poruka
24.800
Za grad manji benzinac sa 4 cilindra i 16 ventila. Ako ti mnogo tro┼íi ugradi plin i teraj dok se ne raspadne. Sve to iz uvoza ima la┼żnu kilometra┼żu, barem duplo ve─çu. Potrudi se da na─Ĺe┼í od dugogodi┼ínjeg vlasnika.
Sve ja to znam,pitanje je samo koji od ovih bi bio najbolji...naravno ako je ispravan.­čÖé
Plin ni i u kom slucaju.Imam averziju prema njemu zescu.
Sta znaci 4 cilindra i 16 ventila?

mario80

Budu─ça legenda
Poruka
39.885
Sve ja to znam,pitanje je samo koji od ovih bi bio najbolji...naravno ako je ispravan.­čÖé
Plin ni i u kom slucaju.Imam averziju prema njemu zescu.
Sta znaci 4 cilindra i 16 ventila?
4 cilindra i 16 ventila ti je poslednje da valja pre nego ┼íto su po─Źeli trocilindra┼íe da uvaljuju. Po┼íto kupuje┼í polovno onda uzimaj ono ┼íto je dugotrajnije.

Dule 021

Veoma poznat
Poruka
12.033