Само Слога Србина Спашава - Зашто Срби никако да се сложе?

gost 434892

Veoma poznat
Poruka
12.912
Само Слога Србина Спашава - Зашто Срби никако да се сложе?

Проучавањем старословенског и прасловенског етнонима и појма Срб, којег су многа разједињена словенска племена средњег века лако прихватала и усвајала, језикословци и повесничари дошли су до закључка да Срб, Србин највероватније има значење "саборац, саборци, собрање, алијанса, рођаци, браћа, род, породица...". Само наше име упућује на слогу и општенародни сабор. Срби су словенско собрање.

Зар није поента постојања државе, народа, политике или било чега од настанка држава, па и раније, од настанка првих цивилизација, управо збор, собрање? Да се сви сложимо, зарад општег добра?

Зашто се Срби лако продају? Лако продају своје идеале зарад неког новца. Истина, тешко се живи, али продавање "вере за вечеру" је продаја личног идентитета.

Зашто Срби морају да се деле? Између себе, између држава, између истока, запада, политика, свега? Нормално је да сви имамо свој поглед на свет и свој поглед на ствари, али, зар од наших подела није најважније то да пре свега будемо Срби? Да пре свега будемо собрање? Јер Срби смо и ја и ти, то је наш лични идентитет. То не мора да буде само наша крв, већ и језик, заједничка култтура, повест...

Зар не можемо тако да се понашамо?

Зар је Душаново Царство морало да падне зарад подела, гурнувши највећи део Срба на дно цивилизацијског развоја унутар 400 и више година под туђинском шапом?

Зашто је сваком Србину власт и новац битнији од браће, народа, уосталом и личног идентитета, личне државе? Јер ако сам Србин, све што је српско је моје, заједничко за све нас који смо то што јесмо.

Зашто је толико страних плаћеника и домаћих издајника? Зар они немају никаква осећања према заједничкој прошлости, садашњости и будућности свију нас Срба?

Да ли ћемо се опаметити и почети да будемо оно што јесмо, збор, собрање, породица?
 
Ja mislim da je nasa greska sto dozvoljavamo da nam se mladi skoluju na zapadu gde nema normi normalnog ponasanja,gde ne mogu da nauce sta je ono sto cini Srpsko bice,gde nema morala,nema zajednistva i brige o sunarodnicima,ono je drugaciji sistem vrednosti.I onda se takvi vrate u drzavu i zauzimaju vazne funkcije u drzavi i vuku po nas pogresne poteze.
 
Ja mislim da je nasa greska sto dozvoljavamo da nam se mladi skoluju na zapadu gde nema normi normalnog ponasanja,gde ne mogu da nauce sta je ono sto cini Srpsko bice,gde nema morala,nema zajednistva i brige o sunarodnicima,ono je drugaciji sistem vrednosti.I onda se takvi vrate u drzavu i zauzimaju vazne funkcije u drzavi i vuku po nas pogresne poteze.

Шта да радимо кад нико неће да иде у Русију, Кину, Белорусију и Северну Кореју да се чколује.
 
Шта да радимо кад нико неће да иде у Русију, Кину, Белорусију и Северну Кореју да се чколује.
a što bi išao u čemeriku ili englesku na čkolovanje? zato što ste uništili dobar obrazovni sistem i podmetnuli bolonjski isprdak?)))

ajd za koreju ne znam. ruski obrazovni sistem je najbolji na svetu.
 
Шта да радимо кад нико неће да иде у Русију, Кину, Белорусију и Северну Кореју да се чколује.

Није ствар где и како се школује, већ где и како се васпитава!
 
Зашто се Срби лако продају? Лако продају своје идеале зарад неког новца. ...

Зашто је сваком Србину власт и новац битнији од браће, народа, уосталом и личног идентитета, личне државе? ...

Зашто је толико страних плаћеника и домаћих издајника? ...
Србија је капиталистичка земља, а капитализам карактерише владавина новца.Целокупно друштво се врти око новца(профита) и све има своју цену, па и појединци имају своју цену.

То се зове комодификација, претварање свега и свачега у робу на тржишту.На пример, диплома неког факултета има своју цену, није битно да ли знаш нешто, већ да ли имаш новца да купиш диплому.Такође своју цену има и ако некога убијеш у саобраћају, ако немаш лове идеш на робију, а ако имаш пара, добијеш кућни затвор и никоме ништа.
 
Србија је капиталистичка земља, а капитализам карактерише владавина новца.Целокупно друштво се врти око новца(профита) и све има своју цену, па и појединци имају своју цену.

То се зове комодификација, претварање свега и свачега у робу на тржишту.На пример, диплома неког факултета има своју цену, није битно да ли знаш нешто, већ да ли имаш новца да купиш диплому.Такође своју цену има и ако некога убијеш у саобраћају, ако немаш лове идеш на робију, а ако имаш пара, добијеш кућни затвор и никоме ништа.

А до комодификације (која није тек тако пала смарс) је дошло тако што смо изгубили културни рат од запада, када су комуно-папани 1970-тих, дозволили потрошачку и мас-културу увозећи је у СФРЈ.

Србија није капиталистичка, већ олигархијска земља

Пише и да је Република, па никада није ни била
 
Никако ми није јасно, како је Јеремић као физичар завршио мастер у сфери државне администрације и међународног развоја.И то на Харварду.Како неко може бити стручњак у две неспојиве области, у природној и друштевеној науци?

Шта уопште значи "државна администрација и међународни развој"?Да ли је то нека правна школица-играоница?
 
Никако ми није јасно, како је Јеремић као физичар завршио мастер у сфери државне администрације и међународног развоја.И то на Харварду.Како неко може бити стручњак у две неспојиве области, у природној и друштевеној науци?

Шта уопште значи "државна администрација и међународни развој"?Да ли је то нека правна школица-играоница?

Када прихватиш да су вршиоци моћи, деца комунизма или унуци, онда ће ти се сложити коцкице.

Деца ОЗНА-е и КНОЈа нису исто. Једно је сталеж, друго је класа
 
Шта да радимо кад нико неће да иде у Русију, Кину, Белорусију и Северну Кореју да се чколује.
Ne znam da li neko hoce ili nece ali cinjenica je da su na Istoku skole vrh obrazovanja.Na kraju ako pogledas koliko dugo postoji istocna civilizacija a koliko zapadna mozes izvuci neki zakljucak.
 
Ne znam da li neko hoce ili nece ali cinjenica je da su na Istoku skole vrh obrazovanja.Na kraju ako pogledas koliko dugo postoji istocna civilizacija a koliko zapadna mozes izvuci neki zakljucak.
Такође, источне земље обилују највишем IQ што се повезује са квалитетом образовања
 
A_E,- ...onda kazi kako ?

Узимаш пуно важећих критеријума, а не само један. Посебно ако узмеш погрешан критеријум, као нпр. Рајко који је за критеријум узео "постојање источне цивилизације", а од те старе цивилизације на истоку скоро ништа није остало, док је много тога са запада увезено.
 

Back
Top