Quantcast

Ruski knez Dolgorukov 1769. bio 3 mjeseca u CG, zašto ne zna ni za jednog Srbina?

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

D U K Lj A N I N

Ističe se
Poruka
2.969
Dakle; oni stariji forumaši koji već duže vrijeme prate moja pisanija i razobličavanje DUKLJANINove propagande, koja je gotovo u svojoj cjelosti razotkrivena na forumu Krstarice, neće biti iznenađeni na ovoj temi, jer se već godinama susreću sa sizifovskim poduhvatom ovog dobro poznatog propagandiste, čija se glavna teza i vjekovna aktivnost na svjetskoj mreži svodi na gotovo programsko demoniziranje Srba
Evo još jednom da demoniziram Srbe, tako što sam našao jedan istorijski spis I klase, đe se ne pominje nijedan Srbin!
Demoniziram Srbe tako što nalazim dokumenta đe se oni i ne pominju! :hahaha: :hahaha:


Dnevnik ruskog kneza Dolgorukova koji je 1769. posjetio Crnu Goru u namjeri da ispita ko je Šćepan Mali, prvi put je objavljen u časopisu „Godišnjica Nikole Čupića“ 1889. godine.
Faksimilno, dnevnik kneza Dolgorukova koji je objavljen u tom časopisu.
Izuzetno istorijsko svjedočanstvo!

Zašto Dolgorukov u dnevniku koji je vodio 3 mjeseca nije naveo nijednog jedinog Srbina u Crnoj Gori? Đe su bili te 1769?
Da nijesu proizvedeni kasnije???


:rotf::rotf:

:bye:

:klap:
 
Poslednja izmena:

Slaven777

Buduća legenda
Poruka
49.196
Eto još jednog primjera DUKLJANINove potpune neinformisanosti što se tiče Crne Gore i Crnogoraca... :roll:

Ne znam odakle da krenem. Da li od toga da to uopšte nije dnevnik Dolgorukovog, što bi vidio i sam da si makar dio lično pročitao? :rumenko: :hahaha:
 
Poslednja izmena:

Bajo Pivljanin

Domaćin
Poruka
3.988
Да видимо унос за 31. јули 1769:

"...ту нађемо неког Спичанина Михалка с једним магаретом и неколико Црногораца."

Шта тек може да се извуче из ове реченице (Дукљаниновим системом)!
а) Спичани су посебан народ, очигледно различит од Црногораца;
б) Магарац и Црногорци су имовина дотичног Михалка

:rtfm:

:rotf:
 

Slaven777

Buduća legenda
Poruka
49.196
Samo sam preletio i vidio da se spominje srpski jezik kojim naravno, Crnogorci, Brđani, Hercegovci i ostali Srbi govore. Evo pogledajte 06. septembar 1769.! Ko ima vremena neka pregleda ovaj tekst, sigurno ima još toga, postavljač teme je poznat da voli malo da zaobiđe istinu (da ne kažem slaže)! :lol:
Ma naravno; to DUKLJANIN nije uopšte ni pročitao, nego je samo okačio onako, napamet. Nisam uopšte ni htio komentarisati ništa, zato što je napravio u samom startu grešku, zato što tvrdi da je to, tobože, dnevnik Dolgorukovoga, a znao bi da nije da je makar dvije stranice pročitao. :mrgreen:

Hajde i da postavimo sliku, sa montenegrine.net:





Dakle! Neidentifikovani član ruske ekspedicije ne piše 'crnogorski jezik', već 'srpski jezik'! Ovo možemo dodati na spisak već poznatih etničkih referenci za jezik u Crnoj Gori kroz istoriju, a ovo nam ne bi bilo ni poznato da nije DUKLJANINa! :D

Naime, ovo me podsjeća na slučaj kada je prvi put postavio imigracione listove u SAD. Postavio je jedan spisak sa Elis ostrva iz 1903. godine kao tobožni dokaz da su Crnogorci i tada bili smatrani zasebnim narodom od Srba, a konkretno je u pitanju bila ova slika. DUKLJANIN (tada pod nick-om Дробњак ili Svarog, ne sjećam se više) se nije potrudio ni da pročita da tu piše 'Montenegrin (Servian)". :hahaha:

Dakle, kao što smo i ustanovili ovdje, ova tema je samo još jedna u nizu izjalovljenih DUKLJANINovih pokušaja obmane i širenja dezinformacija... :rtfm:
 
Poslednja izmena:

svarozic

Buduća legenda
Poruka
35.144
Ma naravno; to DUKLJANIN nije uopšte ni pročitao, nego je samo okačio onako, napamet. Nisam uopšte ni htio komentarisati ništa, zato što je napravio u samom startu grešku, zato što tvrdi da je to, tobože, dnevnik Dolgorukovoga, a znao bi da nije da je makar dvije stranice pročitao. :mrgreen:

Hajde i da postavimo sliku, sa montenegrine.net:





Dakle! Neidentifikovani član ruske ekspedicije ne piše 'crnogorski jezik', već 'srpski jezik'! Ovo možemo dodati na spisak već poznatih etničkih referenci za jezik u Crnoj Gori kroz istoriju, a ovo nam ne bi bilo ni poznato da nije DUKLJANINa! :D

Naime, ovo me podsjeća na slučaj kada je prvi put postavio imigracione listove u SAD. Postavio je jedan spisak sa Elis ostrva iz 1903. godine kao tobožni dokaz da su Crnogorci i tada bili smatrani zasebnim narodom od Srba, a konkretno je u pitanju bila ova slika. DUKLJANIN (tada pod nick-om Дробњак ili Svarog, ne sjećam se više) se nije potrudio ni da pročita da tu piše 'Montenegrin (Servian)". :hahaha:

Dakle, kao što smo i ustanovili ovdje, ova tema je samo još jedna u nizu izjalovljenih DUKLJANINovih pokušaja obmane i širenja dezinformacija... :rtfm:
Ma sve i da ne stoji to (Servian), to ne dokazuje da je crnogorska nacija različita od srpske...
Po zapadnom shvatanju nationality je pripadništvo državi, odnosno državljanstvo, a ja pretpostavljum da su ovi čestiti Crnogorci koji su u potrazi za boljim životom otišli u Ameriku insistirali da se stavi to Servian u zagradu, jer je njihova nacionalna srpska svijest tada najveća među čitavim srpstvom.

Ma nije valjda ovaj Dukljanin koristio i nick Svarog, o majko moja, moram mijenjati ime! :dash:
 

Bajo Pivljanin

Domaćin
Poruka
3.988
Ma sve i da ne stoji to (Servian), to ne dokazuje da je crnogorska nacija različita od srpske...
Po zapadnom shvatanju nationality je pripadništvo državi, odnosno državljanstvo, a ja pretpostavljum da su ovi čestiti Crnogorci koji su u potrazi za boljim životom otišli u Ameriku insistirali da se stavi to Servian u zagradu, jer je njihova nacionalna srpska svijest tada najveća među čitavim srpstvom.

Ma nije valjda ovaj Dukljanin koristio i nick Svarog, o majko moja, moram mijenjati ime! :dash:
Да прецизирамо - реч је не само о западном схватању појма националности, него и о интерпретацији службеника који је попуњавао документа.

Више пута су покушавали Дукљанин и његови алтер егои да потуре те документе као некакав доказ да Црногорци нису Срби, а на да на истима пише (што нису приметили, или су намерно занемарили) за "расу" (тј. народност) и Херцеговац, Далматинац и Славонац.
Другим речима - пита службеник "Одакле сте", а усељеник одговори "Херцеговина", и у колону буде уписано "Herzegovinian"
 

Slaven777

Buduća legenda
Poruka
49.196
Ma sve i da ne stoji to (Servian), to ne dokazuje da je crnogorska nacija različita od srpske...
Po zapadnom shvatanju nationality je pripadništvo državi, odnosno državljanstvo, a ja pretpostavljum da su ovi čestiti Crnogorci koji su u potrazi za boljim životom otišli u Ameriku insistirali da se stavi to Servian u zagradu, jer je njihova nacionalna srpska svijest tada najveća među čitavim srpstvom.

Ma nije valjda ovaj Dukljanin koristio i nick Svarog, o majko moja, moram mijenjati ime! :dash:
Pardon, nije Svarog, već Svevlad...
 

Lesandar

Buduća legenda
Poruka
27.934
Појма немаш колико си се упроливачио са овим.

Дакле који то бијаде ЦРНОГОРСКИ ПАТРИЈАРХ ВАСИЛИЈЕ?




Да ли овим признајеш ПРИРОДНУ ПОДЕЛУ НА ЦРНУ ГОРУ и БРДА ?

 
Poslednja izmena:

D U K Lj A N I N

Ističe se
Poruka
2.969
Razlikuje: Slavonce, Crnogorce, Brdjane, Hercegovce itd. Uistinu, "dokument prve klase". A svi ovi pobrojani su "nacije prve klase".
E yebi ga nije još bio rođen Ilija Garašanin da klasifikuje ko je ko.
Tvoj predak sigurno tada nije bio Srbin.

Zašto 1769. nije postojao nijedan Srbin u Crnoj Gori? Zašto Dolgorukov poslije 2 i po mjeseca boravka nije uočio nijednoga?

Dakle, kao što smo i ustanovili ovdje, ova tema je samo još jedna u nizu izjalovljenih DUKLJANINovih pokušaja obmane i širenja dezinformacija... :rtfm:
A Srbi đe su, zašto Dolgorukov ne zna za Srbe u C. Gori. a 2 i po mjeseca je boravio u njoj?
 

Slaven777

Buduća legenda
Poruka
49.196
Zašto 1769. nije postojao nijedan Srbin u Crnoj Gori? Zašto Dolgorukov poslije 2 i po mjeseca boravka nije uočio nijednoga?

A Srbi đe su, zašto Dolgorukov ne zna za Srbe u C. Gori. a 2 i po mjeseca je boravio u njoj?
Dakle ovo je DUKLANINova taktika, pravi se kao da ništa nije napisano gore, ili jednostavno ni sam ne čita.

:mrgreen:
 

Slaven777

Buduća legenda
Poruka
49.196
Ne znam da li umijem dobro da čitam, ali riječ Srbi, Srbin ... nijesam vidio, dok sam riječ Crnogorac i Crnogorci vidio dosta puta. Možeš li mi ti pokazati riječ Srbi i Srbin u Dolgorukovom dnevniku?
A možeš li mi ti reći, kao prvo, zašto, po 3. put na ovoj temi, i po Bog zna koji put uopšteno, pripisuješ taj dnevnik Dolgorukovom?
 

gost 246399

Aktivan član
Poruka
1.554
Я сам увѣрен да он на Цетиње не нађе ни латиничаре. Немаше их тада, али се данас они створише однекле. Некада бѣху православци, а сада ни сами не знайу што су.
 

gost 246399

Aktivan član
Poruka
1.554
Цетињанине, савѣтуйем ти мање изазиват Србиянце. Или без њих не можеш живѣт, недостайу ти? Гласа си за одваяње, потом доби свойу банану државу, и махни се спрдања по србиянских форумах. Пушти људе на мир. Имаш у Црну Гору вашийех форума, ка што йе Кафе Монтенегро па тамо авета и доказуй свойе монтенегринство, у паузе између ловова на Србиянце путуће на море преко Цетиња. Знам ве ка злу пару.
 
stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Top
  Blokirali ste reklame
Dragi prijatelju, nemojte da blokirate reklame - isključite Ad Blocker na Forumu, jer će tako mesto vaših susreta na Krstarici ostati besplatno za korišćenje.