Goals: 11
World Cups: Japan-Korea 2002
Palmares:
FIFA World Cup (02)
FIFA Confederations Cup (05)

European Super Cup (03)

Italian League (04)
Italian Supercup (04)

Brazilian League Player of the Year (02)
UCL Best Midfielder (05)

Per Season Stats:

Season Club Country Level Apps Goals
2004-05 Milan ITA A 36 7
2003-04 Milan ITA A 30 10
2003-03 Sao Paulo BRA A 9 2
2002-02 Sao Paulo BRA A 22 9
2001-01 Sao Paulo BRA A 27 12

Biography:

Talent at its purest form, Kaka is a player with good physical presence and a fine shot. Because of his ability with the ball under control, he is very difficult to stop when starting to play just behind the attackers.

Ricardo Izecson dos Santos Leite - Kaka - made his national team debut in January 2002 against Bolivia, that same year but in June he was the younger player to represent the Brazilian team in the World Cup finals in which he played only once. Since the WC`02 Kaka has been constantly called to play for his country in non-official and qualifying matches.

Born in Brasília in 1982, Kaka made his debut with Sao Paulo in 2001 and stayed at the club until 2003. The best of Kaka was in the 2002 Brazilian championship as he was voted top player of the season. In total he played 58 top division matches before securing a €8.5m to European champions Milan in the summer of 2003.

Charged up for Juve
Kakà: ‘Charged up for Juve’

MILAN - Ricky Kakà spoke about his goal against Bayern; ‘I could have passed the ball to Pippo. I looked at him, but there was a defender close to him so I decided to shoot and it turned out well. Kahn’s gesture after the penalty? It really charged us up and gave us some extra power to continue to attack. The fouls conceded? I have to watch out about being fouled. I am used to it but don't want to get injured at this important stage of the season. I must be careful not to get injured.’

Regarding which opponent he would prefer to see at the quarter-finals, he added: ‘This is my third time in the Champions League and I have always found great teams at this phase, so it’s really impossible to choose. Also, those that seem easiest on paper can be dangerous in reality.’

He finished with a thought about Juventus: ‘We aren’t tired. We are charged and this will be very useful for the road game in Turin.’

Sto ne moze Techa, moze piss ;-)
Talent at its purest form
Kako mi se svidja ova recenica....
A pogotovo jer je tacna...
Kad povuce loptu sa svojih 16, napune se protivniku gace...
Sta radi sa loptom u punoj brzini...Na granicama moguceg...
Koliko samo faulova za zuti(a i crveni) je napravljeno nad njim....
A oni dupli...kroz noge
Driblinzi...Sut...
Osim igre glavom, skroz kompletan igrac...
Inace moj favojit u AC Milanu!!!
Rekao sam i ponovicu:
Kaka' je Bog!

Ma znam...al' ja kažem u Evropi...dobili su ga badava,a odma' je zaigrao vrhunski...
Sad uporedi ga sa recimo Ronaldinjom,gulio je u PSG-u,a realno ništa nije napravio...a vala ni u prvoj sezoni u Barsi...mislim na trofeje...
Realno Milanu je baš nedostajala desetka pošto Rui Costa nije ispunio očekivanja,čim su doveli Kaku uzeli su titulu...

Otvorih temu pre svega zato sto to zasluzuje.....vec neko vreme sam to hteo da uradim... odusevio me je golom i proslavljanjem istog protiv bayerna.....a posto se techa "bojao" da otvorio temu o njemu a ja dovoljno lud...eto...

Najveci talenat na svetu.... Neka se pale na ronaldinha koliko hoce ali meni je sto puta draze sto Kaka igra u Milanu...neverovatan je... kad povuce loptu sa nase sredine i krene napred...ma nema nista lepse u fudbalu(kao npr. protiv fenerbahcea....) driblinzi(da l' bi ronaldinho mogao bas onako i u italiji...) sutevi ,dupli pasevi...ma sve,sve..... jednostavno je.....neopisivo dobar.... najbolji....

Kaka je najbolji i najlepsi fudbaler svih vremena!Igra ko lud a Ronaldinho je maciji kasalj.Ja jest da sam zensko ali imam oci i vidim da je Kaka zakon za fudbal.Volim ga ko Boga.I drago mi je sto vidim da ima toliko ljudi koji dele moje misljenje!!!Kiss za sve vas!!!!Kao i za Kaku!!!!!!!

Ako si lep kao na slici onda nista!A posto prepostavljam da nisi,nemoj da uznemiravas one koji ga vole,ako imas nesto pametno da kazes reci a ne tu da izvodis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ej ma salim se ali ozbiljno mislimnema ljutnje zar ne.
Pogledaj koju utakmicu kada igra Milan pa proceni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nazivati ronaldinha najvecim genijem svih vremena posle 1 1/2 dobre sezone je tuzno......
Ronaldinho jeste izuzetno dobar,atrakrivno igra i sve...al' smirite se malo.....te fore moze hiljadu njih, ako ste gledali one klince iz dvorista sta sve rade,jasno vam je.....sad jeste umetnost uraditi sve to na utakmici,al' lakse malo...pa i ronaldinho ima jos toga da pokaze valjda....

Back